סוכה בירושלים (צילום: גיל כהן מגן)
(צילום: גיל כהן-מגן)

בעקבות החשש מהדבקות: משאיות למכירת ארבעת המינים יגיעו לשכונות

במקום שוק ארבעת המינים, שבו פוטנציאל ההדבקה הינו גבוה - עשרות משאיות לרכישת ארבעת המינים יסתובבו לקראת חג הסוכות ברחבי שכונות העיר

פורסם בתאריך: 30.9.20 07:59

שוק ארבעת המינים מגיע לתוך השכונות: במטרה למנוע את התפשטות הקורונה, עיריית ירושלים תפרוס עשרות משאיות ברחבי שכונות העיר לטובת רכישת ארבעת המינים לקראת חג הסוכות.

מדובר ביוזמה של ראש העיר משה ליאון במסגרתה כל סוחר המעוניין למכור את ארבעת המינים בשכונות באמצעות משאית בלבד ,יקבל תמיכה מלאה של העירייה, פיקוח צמוד ותיאום מול המשטרה.

"לקראת חג הסוכות, ביוזמת ראש העיר ירושלים, משה ליאון, עשרות משאיות יפרסו ברחבי השכונות בירושלים", נמסר מהעירייה, "ויקלו על התושבים לרכוש סט של ארבעת המינים בצורה בטיחותית ומצילת חיים. ראש העיר הנחה את המינהלים הקהילתיים לרכז את בקשות הסוחרים למכור ארבעה מינים באמצעות משאיות ניידות שיעברו בין השכונות והרחובות, ולסייע להם בהנפקת האישורים ובליווי של אגף הפיקוח של העירייה. אנו מדגישים: המכירה תתאפשר רק בתיאום עם הפיקוח העירוני".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אחת המשאיות שתמכור ארבעת המינים (צילום: דוברות העירייה)

ראש העיר משה ליאון ליד אחת המשאיות שתמכור ארבעת המינים (צילום: דוברות העירייה)


העירייה מדגישה כי "היוזמה נולדה על מנת לאפשר פריסת המשאיות רחבה ככל הניתן ולצמצם באופן משמעותי את ההתקהלויות בחנויות ארבעת המינים".

ראש העיר ליאון: "האופציה היחידה לצמצם התקהלויות מסכנות חיים היא באמצעות ביזור רחב של נקודות המכירה. אני קורא לסוחרים להעביר את נקודות המכירה למשאיות ניידות שייתנו את השירות בכל רחוב באופן פרטני ולקהל הירושלמי לקנות ארבעה מינים רק במקומות בטוחים, ומנצל את ההזדמנות לאחל לכל תושבי ירושלים: חג שמח".

סוחרים המעוניינים להפעיל משאיות בתיאום עם צוות הפיקוח יכולים לפנות למנהלי המנהלים הקהילתיים בירושלים או למחלקת הפיקוח בעיריית ירושלים במספר טלפון- 0542340008 ולקבל את השירות.





תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. במבי

    חחחחחחחחחח עד לאן תגיעו עם רמת בגילוי??? אפשר להוסיף גם מין חמישי את המטוש

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא יאומן עד כמה משה ליאון טורח כדי להתחנף לחרדים. אנחנו בתקופת מגפה. מ ג פ ה !!! אף אחד לא מבין את זה??? צריך לבטל את שוק ארבעת המינים, ואת סוכות הענק, ואין שום צורך לבזבז את כל כספי הארנונה שלנו על מנת להציע לחרדים חלופות. השנה אינה שנה רגילה. אין השנה שוק ארבעת המינים. נ ק ו ד ה. שיקלטו כבר שכל האובססיה הזו על מנהגי החגים, עולה בחיים של כלל התושבים ובחיי הצוותים הרפואיים בבתי החולים הקורסים בעיר. להכניס לתוך השכונות משאיות, (שברור שגם סביבן תהיה התקהלות עצומה ומסכנת חיים), זה מיותר, מסוכן, וזריקה של הכסף שלנו שנועד לתחזוקת העיר, על אתנן נוסף לחרדים שאינם משלמים שקל אחד ארנונה. לעצור מיד את הטירוף הזה, לפני שיהיה מאוחר מדי. השנה אסור שיהיו -לא שוק ולא משאיות ולא סוכות ענק. מספיק כבר להביא את המוות לעיר הזו, רק כדי שמשה ליאון יוכל לשמור על כסאו. מ ס פ י ק!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר