ביטוח לכלב (צילום: shutterstock)
ביטוח לכלב (צילום: shutterstock)

ביטוח לכלב – למה זה כדאי?

כאשר אנו לא מרגישים טוב וצריכים לקבל טיפול רפואי, כל שעלינו לעשות הוא לצלצל למד"א. ומה לגבי הכלב שלנו? בכתבה הבאה

פורסם בתאריך: 30.10.20 08:30

כשלא נחוש בטוב, ישנו מגוון רחב של מקומות בהם ידאגו לטפל בנו. עלויות הטיפול ישולמו על ידי קופת חולים בה אנחנו חברים ולה אנחנו משלמים סכום קבוע מדי חודש או דרך ביטוח בריאות פרטי, במידה וזה הכרחי. כידוע, אין לחיות מחמד ובפרט לכלבים, מנגנון דומה לזה של קופות חולים, ולכן אנחנו צריכים לרכוש עבורם פוליסת ביטוח כלבים. כך נוכל להימנע מעלויות גבוהות במקרים של טיפולים, בין אם מדובר במחלה ובין אם מדובר בטיפול דחוף עקב תאונה.

לשמחתנו, אנחנו יכולים לבחור בין אופציות שונות של פוליסות ביטוח לכלב, על פי הצרכים והיכולות שלנו.

מה מכסה ביטוח לכלבים?

פוליסת ביטוח לחיות מחמד מכסה למעשה שני תחומים עיקריים:

תחום ראשון הוא כיסוי של כל מה שקשור להיבט הרפואי. בהיבט של בדיקות וטיפולים, בפרט כל מה שמתייחס לדברים דחופים ולמצב חירום. בין היתר, הביטוח מכסה אשפוזים, רכישת תרופות, צילומים, ניתוחים, בדיקות הדמיה, בדיקות דם ומעבדה, הזמנת וטרינר לטיפול ביתי, כיסוי לעלויות טיפול בבתי חולים וטרינרים ועוד. במסגרת חלק זה, אפשר ליהנות מהתייעצות עם רופאים מומחים וממעקב בנושא.

תחום שני כולל ביטוח צד ג' לכלב. כלומר, אם בעל הכלב נתבע בגין תביעות על נשיכה, שריטות או כל נזק אחר (תלוי בסיטואציה ובתנאי הפוליסה), הן במצבים בהם הכלב גורם נזק לבני אדם, כלבים וחיות מחמד אחרות או לרכוש.

צריך להדגיש, הביטוח איננו כולל, בדרך כלל, חיסונים שבשגרה, טיפולים אסתטיים וכן טיפולים התנהגותיים, אלא במצבים נדירים.

מדוע אנחנו צריכים לרכוש ביטוח לכלב?

הרעיון של פוליסת ביטוח לכלבים, איננו שונה מפוליסת ביטוח אחרות. היא משמשת ערובה עבורנו לימים גשומים, ימים בהם הכלב שלנו, חס וחלילה, יידרש לעבור טיפול משמעותי, ואז נמצא את עצמנו בסיטואציה בה נצטרך לבצע הוצאה כספית גדולה ולא צפויה.

על מנת להימנע מכך, או לפחות שלא כל נטל העלויות ייפול עלינו, הרי שאנחנו יכולים לרכוש פוליסת ביטוח לכלב, ולהיעזר בחברת הביטוח בכל מה שקשור לטיפולים עצמם וכן לעלויות השונות. זה יחסוך מאיתנו את הצורך לבצע הוצאה משמעותית, אך יש לכך גם יתרונות שונים בכל מה שקשור לטיפול בכלב שלנו.

יתרון ראשון, הפוליסה מאפשרת לנו ליהנות משירות של וטרינרים ובתי חולים לכלבים במקומות שונים. זאת אומרת, שאנחנו לא חייבים להסתפק בווטרינר שלנו, אלא אנחנו יכולים להיעזר בשירותיהם של מומחים בתחום הדרוש וכן בבתי חולים שיש להם את הציוד הדרוש לטפל בו.

יתרון שני, אנחנו לא מוגבלים מבחינת התנאים. אם יש בעיה מסוימת שדורשת טיפול בכלב, אזי שהפוליסה איננה מגבילה אותנו, אנחנו יכולים ליהנות ממגוון שירותים וטיפולים. אלמלא הפוליסה, ייתכן מאוד שהיינו מגבילים את עצמנו, בין אם זה מסיבות כלכליות ובין אם זה מסיבות אחרות.

חשוב לציין, כלבים, מכל סוג שהוא, נוטים לחלות, נוטים להיפצע, הם צריכים לעבור טיפולים רפואיים שונים, בפרט כלבים גזעיים. ישנם גזעים מסוימים שנולדים עם בעיות ספציפיות שדורשות טיפול קבוע, אפילו אם מדובר רק על נטילת כדורים או טיפול אחר. זה עולה כסף. רכישת ביטוח לכלב, יכולה לעזור לנו בתשלומים.

מאחר והפוליסה כוללת גם ביטוח צד ג' לכלב, הרי שאנחנו מוגנים גם מפני תביעות של בעלי כלבים, חיות מחמד אחרים ובכלל אנשים שמצאו את עצמם מותקפים על ידי הכלב שלנו. זה יכול לחסוך מאיתנו עוגמת נפש ואי נוחות בעתיד.

 למידע נוסף, צרו קשר עם המרכז הישראלי לביטוח חיות מחמד:

אתר החברה: https://pet-ins.net/

טלפון: 09-8900968

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר