אזור התעשייה עטרות (צילום: יעקב גוטמן)
אזור התעשייה עטרות (צילום: יעקב גוטמן)

הלילה בעטרות: חלק מגג של עסק קרס – פועל נפל מגובה ונפצע

גג של עסק, העשוי ככל הנראה מפלסטיק, קרס הלילה בזמן ששלושה פועלים היו עליו. אחד הפועלים נפצע ופונה להדסה הר הצופים. העובדים האחרים פונו מהגג בסיוע כוחות כיבוי והצלה. דיווח הועבר למשרד העבודה

פורסם בתאריך: 30.8.21 08:16

במהלך הלילה קרס גג של עסק באזור התעשייה עטרות שבפצון ירושלים וכתוצאה מכך נפצע פועל שעבד על הגג באורח בינוני. הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים הדסה הר הצופים.

ממד"א ירושלים נמסר כי "במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים התקבל דיווח על גבר שנפל מגובה באתר בנייה, ברחוב המדפיסים באזור התעשייה עטרות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים הדסה בהר הצופים גבר כבן 30 במצב בינוני, עם חבלות בגפיים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


יש לציין כי את הפראמדיקים של מד"א הזמין סיור משטרתי שהיה בפעילות באזור התעשייה עטרות. מהמשטרה נמסר כי "הלילה, שוטרים ביקשו לבדוק שלושה אנשים חשודים שנמצאים על גג עסק באזור תעשייה עטרות שמצפון לירושלים מחשש כי מדובר בפורצים. במהלך בדיקתם עלה כי מדובר בעובדים המבצעים עבודות תחזוקה, ולפתע קרס חלק מגג עליו עמדו העובדים והעשוי ככל הנראה פלסטיק ואחד העובדים נפל מגובה. כתוצאה מכך הוא נפצע ופונה במצב קשה לטיפול רפואי. יתר העובדים הורדו מהגג בסיוע כבאות והצלה. הועבר דיווח למשרד העבודה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר