המסכה (ג'ים קארי) - קומדיית האקשן המיתולוגית תוקרן בכיכר הירח בערב הפתיחה ביום ה' (20.7)

מיטב הסרטים ושוברי הקופות בכיכר הירח – רשימת הסרטים נחשפת

מה משותף לוויל סמית', ג'ים קארי, ג'ורג' קלוני והארי פוטר? בקרוב תוכלו לפגוש את כולם בירח

פורסם בתאריך: 10.7.17 20:19

החל מהשבוע הבא תוכלו לבוא לכיכר הירח (ליד בית הכנסת האיטלקי) וליהנות בכל ערב מסרט אחר שיוקרן על גבי מסך ענק ועם ציוד סאונד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. הקרנת הסרטים נעשית ביוזמת חברת 'עדן' ובניהול של איגוד הסוחרים של נחלת שבעה. הכל פתוח לקהל הרחב בחינם.

רשימת ההקרנות כוללת כמה משוברי הקופות והסרטים הטובים שנעשו בהוליווד. עם מיטב הקלאסיקות שיוקרנו בכל ערב ופסטיבל 'הארי פוטר' לרגל חגיגות ה-20 לצאת הספר כקינוח, כל שאתם צריכים לעשות הוא לבוא ולצפות.

הסרטים על המארגנים – הפופקורן עליכם

אושן 11 - יוקרן ביום א' (30.7)

אושן 11 – יוקרן ביום א' (30.7)

בערב הפתיחה (יום ה', 20.7) תוכלו לצפות בקלאסיקה הקורעת והבלתי נשכחת "המסכה" (ג'ים קארי) ומשם רשימת הסרטים רק הולכת ומשתפרת: "הנקוק" (וויל סמית'), "המסכה של זורו" (אנטוניו בנדרס), "אושן 11", "אושן 12" ו"אושן 13" (ג'ורג' קלוני), "לשחרר את ווילי", "ג'ומנג'י" (רובין וויליאמס), "גברים בשחור", "ספייס ג'אם" (מייקל ג'ורדן), "סקובי דו – הסרט", "ספיידרמן", "המרדף לאושר", "הסמוראי האחרון" ועוד. לסיכום ההקרנות, לקראת סוף אוגוסט יתקיים כאמור מרתון סרטי הארי פוטר לרגל חגיגות ה-20 לצאת הספר.

הסרטים יוצגו בחינם והם פונים לקהל רחב ומגוון. חלק מהסרטים מתאימים לקהל צעיר, חלקם למבוגרים שלא שכחו את הקאלסיקות של שנות ה-90 והעשור הראשון של שנות ה-2000, ויש גם סרטים שמתאימים למשפחות ולילדים. לפני ערב הפתיחה יוקרנו גם סרטים במסגרת פסטיבל הקולנוע ירושלים וזה צפוי להיות פתיח מצוין לקיץ מושלם וגדוש סרטים.

עננים בכיכר הירח - מצלים ביום ומאירים בלילה

עננים בכיכר הירח – מצלים ביום ומאירים בלילה (קרדיט: עליה טויטו)

לצורך האירוע הושקעו משאבים ומאמצים רבים שכן המערכת המיוחדת מיועדת להיסגר במהלך היום ולהיפתח כל ערב לקראת הקרנת הסרט. מלבד הציוד הטכנולוגי, קושט המקום במיצגי ענן מרהיבים ויוצאי דופן שמצלים על האזור במהלך היום ובלילה הם הופכים לגופי תאורה פסטורליים.

בכל שבוע יפרסם איגוד הסוחרים של נחלת שבעה את רשימת הסרטים המדויקת לשבוע הבא ולכן מומלץ לעקוב כדי לדעת בדיוק לאיזה סרט להגיע.

 

הסרטים יוקרנו בחינם בכיכר הירח במרכז העיר בשעה 20:30

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר