גן הפסלים במוזיאון ישראל, יהורם גאון, יהודה פוליקר (צילומים: באדיבות מוזיאון ישראל, יח"צ, שלומי פינטו(
גן הפסלים במוזיאון ישראל, יהורם גאון, יהודה פוליקר (צילומים: באדיבות מוזיאון ישראל, יח"צ, שלומי פינטו(

מוזיאון ישראל: ארבעה ערבים של הופעות ענק בגן האמנות

פסטיבל "Live במוזיאון" חוזר זו השנה השלישית, כשהפעם יתארחו בו טיפקס, אסף אבידן, יהורם גאון ויהודה פוליקר

פורסם בתאריך: 1.7.17 20:59

מוזיאון ישראל יקיים בשבוע הקרוב את פסטיבל הקיץ השנתי שלו – "Live במוזיאון" – בפעם השלישית ברציפות. אלפי אנשים פקדו בשנתיים שעברו את הפסטיבל ונהנו מחוויה ייחודית ומיוחדת של הופעות חיות בגן האמנות, מה שמאפשר ליהנות ממוזיקה איכותית וגם מהפסלים הנהדרים שמוצבים בו.

הליין אפ, חשוב לציין, הוא המפתח כשבארבעת ימי הפסטיבל יעלו על הבמה גדולי האמנים הישראלים בהם יהורם גאון, יהודה פוליקר, להקת טיפקס, אסף אבידן וקרולינה.

 

הפסטיבל יחל ביום שני הקרוב, 3.7, אז תגיע למוזיאון להקת טיפקס, שהפכה כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מהנוף המוזיקלי הישראלי. ואם קולו של קובי אוז ושל הזמרת דניאל קריאף, שתצטרף אל ההרכב המקורי, לא מספיק לכם, אז טיפקס תארח במופע הקרוב את קרולינה וקולה הייחודי. לצד השירים הקופצניים והקלילים תבצע הלהקה גם חלק מהשירים הנוקבים יותר שלה אך כולם יגרמו לכם לרצות לזוז ולרקוד.

פסטיבל "LIVE במוזיאון" בשנה שעברה (צילום: ברק אהרון)

פסטיבל "LIVE במוזיאון" בשנה שעברה (צילום: ברק אהרון)

 

ביום שלישי, 4.7, תתקיים הופעה של אסף אבידן, האמן הבינלאומי, שזו תהיה גם ההופעה היחידה שלו בארץ במסגרת הטור שאותו הוא מקיים בימים אלו. בין רשימת השירים, שתכלול גם את להיטיו מחמשת אלבומיו הקודמים, צפויים להיות גם שירים חדשים, שטרם נשמעו, לקראת צאתם באלבום החדש של אבידן, שצפוי לראות אור בסוף השנה.

בפינת הנוסטלגיה הירושלמית אפשר יהיה ליהנות ביום רביעי, 5.7, מהופעה של יהורם גאון האלמותי, שגם אחרי גיל 70 קולו העמוק והחיוך הם עדיין סימן ההיכר שלו. במופע צפוי גאון לבצע את מיטב להיטיו מכל הזמנים, לצד יצירות מהעשור האחרון וכמובן שלא מעט שירי ירושלים, זאת לרגל היובל לאיחוד העיר. לצידו של גאון אפשר יהיה למצוא על הבמה את הצמד המוזיקלי הצעיר "יונינה" (יוני ונינה כמובן), זוג צעיר שעשה את דרכו מצילומי קליפים ביתיים ועד לאולפני הפקות והכל בזכות קולם הערב.

 

את הפסטיבל ינעל יהודה פוליקר, שיגיע לגן הפסלים ביום חמישי (6.7), וייתן את כל הרפרטואר העשיר שלו – החל מהמוזיקה היוונית דרך שירי רוק מתקופת בנזין ועד לשירים מהאלבומים האחרונים שעליהם הוא חתום. אל ההופעה של פוליקר תצטרף ריקי גל, שהיא כידוע כוכבת בפני עצמה.

פסטיבל "LIVE במוזיאון" בשנה שעברה (צילום: ברק אהרון)

פסטיבל "LIVE במוזיאון" בשנה שעברה (צילום: ברק אהרון)

 

"אנחנו מזמינים בכל קיץ את האמנים מהשורה הראשונה בישראל להופיע בפני הקהל הירושלמי", אומרת איילת שילה תמיר, המשנה למנכ"ל המוזיאון. "המופעים מגוונים ומתאימים לכולם. השאיפה שלנו היא שהמוזיאון ישמש כבית לתרבות לכל סוגיה, והמופעים הם דוגמא מצוינת לכך. כל אחד יוכל להגיע וליהנות לפחות מערב קסום אחד: אסף אבידן במופע יחיד בישראל פותח את סיבוב ההופעות הבינלאומי, יהורם גאון במופע מחווה לאיחוד ירושלים, טיפקס וקרולינה בערב גרוב מטורף ולסיום נקנח בערב יווני עם פוליקר וריקי גל. בואו ליהנות".

ההופעות צפויות להתקיים החל מהשעה 20:30, כך שלא תצטרכו לדאוג יותר מדי מהחום. הופעתו של אבידן היא היחידה שצפויה להתחיל בשעה 21:00. פתיחת השערים לכלל המופעים תהיה שעה לפני תחילת המופע עצמו ומומלץ להגיע מוקדם כדי לתפוס מקום וליהנות קצת מהסביבה הפסטורלית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר