ראש העיר משה ליאון עם חיילי צה"ל (צילום: ארנון בוסאני)
(צילום: ארנון בוסאני)

ירושלמים בשירות? שובר בסך 200 שקלים יוענק לחיילים ומתנדבי שירות לאומי

לכבוד יום ירושלים: עיריית ירושלים מפרגנת לחיילים בסדיר ומתנדבי השירות הלאומי והאזרחי, אשר יוכלו לממש את ההטבה במסגרת מועדון 'ירושלמי' בלמעלה מ-20 בתי עסק בעיר

פורסם בתאריך: 24.5.22 16:57

חיילים בשירות סדיר? מתנדבים לשירות הלאומי ו/או האזרחי? אם אתם תושבי ירושלים – שובר מתנה בסך 200 שקלים בדרך אליכם.

השובר מוענק על ידי עיריית ירושלים לכבוד יום ירושלים 2022, והוא ניתן, כאמור, לתושבי העיר אשר נמצאים כעת בשירות סדיר או משרתים בשירות הלאומי והאזרחי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


את ההטבה ניתן יהיה לממש במסגרת מועדון ירושלים, זאת בלמעלה מ-20 בתי עסק ברחבי העיר – בתי קפה, מסעדות, ברים וחנויות ציוד – ובהם 'EAT ברך', 'Japan Japan', 'Waffle Factory', 'דרך ארץ', 'Roasters, 'המוציא', 'BeerBazaar ועוד.

כדי לממש את השובר יש לבצע רישום דיגיטלי במועדון 'ירושלמי' בבכתובת: https://www.jerusalem.muni.il/he/newsandarticles/bonus-200//.

לאחר ההרשמה, ניתן כאמור לממש את השובר באחד מבתי העסק השותפים במימוש השובר. רשימת בתי העסקי המלאה מפורסמת במסגרת ההטבה באתר ירושלמי. יש לציין כי את ההטבה ניתן לקבל עד סוף חודש יוני.

ראש העיר משה ליאון: "כולנו מעריכים ומצדיעים לחיילי צה"ל ומשרתי השירות הלאומי והאזרחי באשר הם. לכבוד יום ירושלים, אנו שמחים להעניק לכם תשורה, המביעה את הערכתנו ותודתנו על שירותכם המסור. השוברים לחיילים הירושלמיים ניתנים למימוש בבתי העסק הירושלמיים שלנו. נמשיך לתמוך, לתת, לחבק ולהוקיר אתכם על שירותכם המסור למען ביטחוננו".


עינב בר כהן (צילום: שרון גבאי)

עינב בר כהן (צילום: שרון גבאי)


חברת מועצת העירייה, עו"ד עינב בר כהן (התעוררות): "אני מברכת את עיריית ירושלים שקיבלה את היוזמה שלי להוכרת החיילים הירושלמים והחליטה להעניק להם שי לכבוד יום ירושלים. אין ספק שהחיילים שלנו, אשר מגינים עלינו בכל יום בשנה ומאפשרים לנו שגרה רגועה ובטוחה תוך סיכון חייהם, הם הראויים ביותר להערכה של העיר ותושביה. היום אנחנו כולנו מצדיעים להם, ואומרים תודה גדולה על הנתינה שלהם במשך כל השנה".

 

 


מחפשים דירת גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר