(צילום: מעיין סוויסה)
(צילום: מעיין סוויסה)

les jumelles

אמנות בין בישול לקונדיטוריה

פורסם בתאריך: 31.7.17 20:31

קצת עלינו: Les jumelles הוא מקום חדש וייחודי שנפתח לפני מספר חודשים במושב בית נקופה. הקונספט של המקום מפתיע, בעיקר בשל שמו Les jumelles שפירושו בצרפתית 'תאומות' ממש כמו בעלות המקום. האחיות התאומות, רותם ומעיין, מתמחות בבישול וקונדיטוריה, והן מציעות שלל מאכלים וקינוחים שמאחדים את הכישרון של השתיים. התפריט חלבי, והוא מגיש ארוחות בוקר, שקשוקות, סלטים מיוחדים, קינוחים ועוד. מהאוכל והאווירה ניתן ליהנות החל מ-08:00 בבוקר עד 20:00 בלילה.

(צילום: אסף קרלה)

(צילום: אסף קרלה)

(צילום: מעיין סוויסה)

(צילום: מעיין סוויסה)

בוקר מושחת: בנדיקט לה ז'ומל – שתי פרוסות בריוש, שמגיעות במגוון תוספות: אבוקדו ובצל ירוק, גבינת עזים ובטטה קלויה, ריבת בצל וקממבר, תרד ושמנת, שתי ביצים עלומות ורוטב הולנדיז. לבחירה סלט אישי. מחיר 54 ש"ח.

(צילום: מעיין סוויסה)

(צילום: מעיין סוויסה)

בוקר מתוק: Les jumelles מציע ויטרינה ובה שלל קינוחים הנאפים ומוכנים על ידי מעיין הקונדיטורית. בין הקינוחים שמשכו את עיננו ואת כרסנו: עוגת גבינה אפויה (שאנשים באים במיוחד בשבילה), טראפלסים, קינוחי שכבות, מאפים בעבודת יד, מגוון טארטים ועוגת שוקולד מושחתת מלאה בגנאש. בשל הגרגרנות רכשנו עוגה שלמה וטובה להמשך אכילה בבית.

(צילום: אסף קרלה)

(צילום: אסף קרלה)

בוקר טבעוני: במקום סלט קטניות, עדשים, חיטה עשבי תיבול, שרי, חסה בייבי, קוביות בטטה אפויה, בתיבול שמן זית לימון, טחינה וסילאן. מחיר 51 ש"ח. בנוסף יש אופציה לשינוי מנות לטובת טבעוניים.

המלצת המקום: שקשוקת תרד עם שתי ביצים. השקשוקה עשויה מתבשיל עגבניות עם פפריקה מעושנת, עלי תרד טריים, מוגשת עם סלט אישי, טחינה יוגורט וחלה שלנו. קיימת אופציה להוסיף מבחר גבינות.

מושב בית נקופה

טלפון: 02-9309991

כשר למהדרין

לפייסבוק les jumelles

לאתר les jumelles

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    אכלנו שם שתי מנות ביצים, אגז בנדיקט ושקשוקה, יצאנו עם קלקול קיבה חריף. המקום יפה וחביב, אבל כנראה המטבח לא מקצועי או לא הגייני.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר