דריה לי (צילום: פרטי)
דריה לי (צילום: פרטי)

"אני מתאמנת בחדר כושר בירושלים לפחות שלוש פעמים בשבוע"

דריה לי, בת 21, רווקה, מתגוררת במרכז העיר ירושלים, מנהלת הספא במלון הרברט סמואל. היא השתתפה לפני שנתיים בתחרות מלכות היופי של ישראל ובריאליטי "טופ מודל" ברוסיה

פורסם בתאריך: 5.3.17 13:03

מה מפחיד אותך?

"מה שמפחיד אותי יותר מכל זה נחשים. מגיל קטן ועד היום, זה הדבר (כמעט) היחיד שמותיר בי פחד בכל פעם מחדש, אפילו רק במחשבה".

מה מרגש אותך?

"אחיות שלי מצליחות לרגש אותי בכל פעם מחדש, בין אם זה בחיבוק החם, בין אם זה במחמאה ובין אם זה באמונה ובתמיכה בי. כשבן אדם יודע שיש לצידו אנשים שאיתו יד ביד, בכל עת וללא תנאי, שהערה או הארה שנאמרת היא אמיתית וכנה, זה מרגש, מרגש עד דמעות של אושר. תודה לאל שיש לי אותן בחיי, גם ברגעים של עצב, אני מביטה בתמונה שלהן ומתמלאת שמחה ובעיקר גאווה שהן אחיות שלי".

איפה את מבלה בעיר?

"אני עורכת טיולים רגליים רבים ברחבי העיר ירושלים. חורשת אותה בעיקר באזורים ההיסטוריים והיפים שלה. עבורי זה בילוי ואפילו בילוי מועדף, לחקור את העבר הרחוק של המקומות הללו. כמו כן, אני חובבת בתי קפה ומסעדות, קפה אביחיל הוא ללא ספק המקום המועדף עלי בגזרת בתי הקפה, הכל שם טעים והיחס המשפחתי עושה את שלו. אני חוזרת לשם פעם אחר פעם ונהנית. בגזרת המסעדות אני מאוד אוהבת את המוציא של המאסטר שף אבי לוי, זה לא רק שהאוכל טעים, זה גם הסיפור מאחורי שף שצמח מלמטה והגיע עד לפסגה".

האם את שומרת על דיאטה?

"בכל פעם מחדש אני אומרת לעצמי – 'דריה, מהיום דיאטה'. בכל פעם מחדש אני נשברת כשלנגד עיניי ניצב פיתוי מתוק. זו החולשה שלי וקשה לי לוותר על המתוקים שמשמחים אותי, יחד עם זאת אני מתאמנת בחדר כושר בירושלים לפחות שלוש פעמים בשבוע, חרף הזמן הצפוף בשל העובדה שאני מנהלת את הספא בהרברט סמואל, וזו עבודה תובענית שאני מחוברת אליה ואוהבת מאוד".

דריה לי (צילום: פרטי)

דריה לי (צילום: פרטי)

מתי היתה הפעם האחרונה שבכית?

"בכיתי לפני כשבוע כשראיתי את התחקיר על ההתעללות בבית האבות. הזדעזעתי, זה לא יצא לי מהראש, נדהמתי מהרוע. איך אפשר להתנהג לאנשים חסרי אונים בצורה שכזאת?".

כמה חברי אמת טובים יש לך?

"יש לי שני חברי אמת טובים שמלווים אותי לאורך שנים. הם מעין מצפן עבורי, מנתבים אותי לדרך הנכונה והמוארת ומזהירים אותי מפני סכנות. אני מקבלת באהבה את דעתם, מבינה שהדברים שנאמרים הם תמיד לטובתי ולא מונעים מאינטרס. בחיים זוכים להכיר אנשים רבים, מעטים מלווים אותך לאורך תקופה, השניים האלו איתי במשך שנים ארוכות ובע"ה לעד".

למי את מתגעגעת?

"אני מתגעגעת לסבא שלי ז"ל. אדם שלימד אותי רבות וטובות, היה אבא לכל דבר. הוא חסר לי מאוד. מאז שנפטר לפני שנה, המחשבות עליו לא פוסקות לרגע, והן רק הולכות וגוברות. סבא שלי הותיר חלל גדול והוא תמיד יהיה חקוק בליבי על כל מה שתרם לי לעיצוב דמותי".

מהי לדעתך מתנה יפה לזוג שמתחתן?

"המתנה היפה והאפקטיבית ביותר היא מתנה כספית. זה הדבר שזוג הכי ישמח ממנו, שכן זה יסייע להם לפתוח את דרכם החדשה ברגל ימין וליצור בסיס לקראת העתיד ובמיוחד במציאות של היום".

האם בגידה זו סיבה לגירושין?

"אני לא מאמינה שיש סיבה לגירושין, יחד עם זאת בגידה בעיניי זה קו אדום".

האם את חושבת שירושלמים זה עם?

"ירושלמים הם עם ועם מיוחד. בכל מקום אנו מותירים חותם, בכל מקום אנו בולטים, בכל מקום מזהים אותנו ואנו מקרינים חום רב על הסביבה. ירושלמי יודע להסתדר בכל מקום ברחבי העולם, לא כל אדם מרחבי העולם יידע להסתדר בירושלים. כמה שהעיר שלנו מורכבת ולא פשוטה, אין לה תחליף. היא בליבנו לעד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר