עובדי העירייה ליד משרדו של עופר ברקוביץ (צילום: ארנון בוסאני)
עובדי העירייה ליד משרדו של עופר ברקוביץ (צילום: ארנון בוסאני)

"ברקוביץ הביתה!" – עובדי עירייה הפגינו ליד משרדו של ברקוביץ

עובדי עירייה הגיעו הבוקר למשרדו של סגן ראש העיר עופר ברקוביץ (התעוררות) בכיכר ספרא, שם התעמת עימו גם דני בונפיל, יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים. מהתעוררות נמסר: "סגן ראש העיר לא פגע באף עובד ולא יפגע בהם. ראש העיר ממשיך לנסות להטיל מורא בדרכים לא דרכים"

פורסם בתאריך: 30.8.17 10:31

בהמשך למכתב ששיגר אתמול (שלישי, 29.8) יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים דני בונפיל לסגן ראש העיר עופר ברקוביץ (התעוררות) ולחברת מועצת העירייה עינב בר כהן, שבו הוא דורש מהם להפסיק לפגוע בעובדים, התייצבו הבוקר עשרות עובדי עירייה ליד משרדו של ברקוביץ בכיכר ספרא וקראו "ברקוביץ הביתה!".

 

***

***

עוד בטרם הגעתו של ברקוביץ למקום דיבר בונפיל עם העובדים והדגיש כי לא ייתן לאף אחד לפגוע בעובדי העירייה או להעליב אותם. "אני מודיע לכם חד וחלק", אמר בונפיל, "חבר מועצה או סגן ראש העיר אין לו זכות לדבר עם העובדים. יש לו בעיה? שידבר עם מנהל האגף ואם זה לא עוזר שיפנה לראש העיר".

עוד אמר בונפיל: "הוא העליב מנהלים בכירים פה. אמר להם אנחנו נותנים לכם משכורת חינם כאילו הוא מחלק משכורות. אנחנו לא נאפשר לזה להימשך. נעצור את זה ונעצור את זה אם צריך בכוח".

בהמשך, עם הגעתו של ברקוביץ, קרא לעברו בונפיל "אתה לא תפגע בעובדים. אתה כזה קטן שאתה תאיים על עובדים. אתה לא תדבר עם עובדים בשטח. מי אתה? אתה סגן ראש עיר ואתה תדבר רק עם מנהלי אגפים".

בזמן הזה החלו עובדי העירייה בקריאות "ברקוביץ' הביתה, ואז המשיך דין ודברים בין השניים (בסרטון).

בתגובה לדברים אמר ברקוביץ לעבר בונפיל – "באיזה עובד פגעתי? דני מה קורה לך? על מה אתה מדבר? אתה איש יקר ואין לי מושג על מה אתה מדבר".

מסיעת התעוררות נמסר בתגובה: "סגן ראש העיר עופר ברקוביץ הופתע מכינוס העובדים ליד משרדו. סגן ראש העיר אמר לעובדים שהוא מנהל מאבק ערכי על עתידה של ירושלים ועל שמירת הצביון הציוני שלה, לא פגע באף עובד ולא יפגע בהם. המאבק הוא מול ראש העירייה, והוא מאבק ערכי ולגיטימי. ראש העיר ממשיך לנסות להטיל מורא בדרכים לא דרכים, אבל התעוררות תמשיך לומר את עמדותיה בכל במה ולהצביע כנגד ההסכם הכושל, הסכם שברקת הביא ללא שיתוף מרבית האוכלוסיות בעיר ויחזיק מים רק בשנה הקרובה, שנת בחירות".

מסיעתו של ברקת נמסר בתגובה: "עובדי העירייה זועמים על התעוררות שגונבים להם קרדיטים על עשייה ומשפילים אותם, היועץ המשפטי יצא בחריפות נגד התעוררות בשל חשש לניגודי עניינים חמורים ושימוש במשאבים ציבוריים לעריכת כנסים פוליטיים. בקרוב הוועדה לניגודי עניינים במשרד הפנים תכריע בעניין תיקה של עינב בר כהן לאור החשדות, ההיסטריה בהתעוררות חוגגת והציבור שהצביע להם מתחיל להבין שהסיעה אינה מייצגת את אותו ולא מביאה שום הישג מלבד מצגי שווא בפייסבוק על הישיגים של אחרים. הם מאשימים את עובדי העירייה, ראש העיר, היועץ המשפטי וכל העולם רק לא את עצמם בכשלונותיהם. אנחנו ממליצים לסיעה על אף מצבה הקשה לנהוג באחריות ציבורית ולהפסיק להצביע כנגד תגבור ניקיון העיר, שיפוץ מוסדות חינוך וקידום צעירים ולהשתמש בתושבי העיר כבני ערובה למאבקיהם הפנימיים בבחירות בסיעה".
ניר ברקת (צילום: מאיר אליפור)

ניר ברקת (צילום: מאיר אליפור)

 

עוד קודם לכן, בשיחה עם "כל העיר", הסביר בונפיל את הרקע לעימות החריף. "סיעת התעוררות התחילה כנראה את קמפיין הבחירות שלה", הדגיש בונפיל והוסיף: "אבל דבר אחד אני מבטיח – לא אתן לאף אחד לעשות את זה על חשבון העובדים. ברקוביץ ובר מעליבים את העובדים. פנו אלי עובדי תברואה עם טענות שברקוביץ נוזף בהם ונותן להם הוראות – ברקוביץ כנראה שכח מה התפקיד שלו. חבר מועצה או סגן ראש עיר לא יכול לדבר עם עובדים מקצועיים, הוא יכול לפנות למנהלי האגף ולראש העיר – לא לעובדים. הוא יפסיק לפגוע בעובדים".

עוד הוסיף בונפיל: "את המלחמות שלו נגד ראש העיר הוא לא ינהל על גב העובדים. אנחנו לא ניתן לזה לקרות.הוא לא ייכנס לחדרו ולא יקיים פגישות עוד שהוא לא יודיע שהוא לא פוגע בעובדים. הוא פגע מאוד ביועץ המשפטי של העירייה, העליב אותו קשות. זה דבר שלא נרשה שיקרה לאף אחד מהעובדים במרחב ירושלים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יואב אגוז

    דני בונפיל, אתה בן אדם מיותר שנותן גב לכל האפסים עובדי העיריה שמפוצצים במשכורות עתק. תתבייש

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר