גיל לבנדה (צילום: שרון בוקוב)
גיל לבנדה (צילום: שרון בוקוב)

לבנדה: "יש טלטלה, אבל אנחנו רוצים להתרכז במשחק במוצ"ש"

המאמן התייחס לסערת אלי כהן במסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל חיפה והוסיף: "אלי אוחנה אמר - בית"ר מעל הכל, מעל כל שחקן, מעל כל מאמן ומעל כל גורם"

פורסם בתאריך: 14.9.17 14:28

לאחר הטלטלה שהסעירה אמש את בית וגן – בבוקר ההתבטאות של אלי כהן בראיון לידיעות אחרונות כי לא יביא שחקן ערבי לבית"ר, ובערב ההתפטרות או פיטוריו של היועץ המקצועי שמונה רק לפני עשרה ימים – מקשה על ההכנות של בית"ר לקראת המשחק במוצ"ש נגד הפועל חיפה (20:30 בטדי).

רעשי הרקע סביב הפרשייה הזו עדיין נשמעים, כשקבוצות הפייסבוק של האוהדים רועשים וגועשים, כלי התקשורת עוסקים בנושא בלי הפסקה ובאמצע ניצבים השחקנים, ששוב נאלצים להיפרד מדמות מקצועית, ועדיין רוצים ונחושים להמשיך את פתיחת העונה הטובה של הקבוצה.

בשעות הצהריים של יום חמישי (14.9) קיימה בית"ר את מסיבת העיתונאים שלה לקראת המשחק, כשהנושא החם שעל הפרק היה, כמובן, פרשת אלי כהן ולאו דווקא המשחק נגד הפועל חיפה.

המאמן גיל לבנדה, שהתייצב למסיבת העיתונאים ביחד עם שון גולדברג, אמר: "דיברתי אתמול עם אלי כהן, הוא נשמע קצת שבור, אבל הוא חזק והוא יתאושש. יש טלטלה, אבל אני רוצה להתרכז במשחק הקרוב. אני ממקד את עצמי ואת השחקנים רק במשחק. אני יכול להגיד רק שאלי אוחנה אמר את מה שאני תמיד אומר – בית"ר מעל הכול – מעל כל שחקן, מעל כל מאמן ומעל כל גורם במועדון הזה".

אלי אוחנה, אלי כהן (צילומים: אורן בן-חקון, ארנון בוסאני)

אלי אוחנה, אלי כהן (צילומים: אורן בן-חקון, ארנון בוסאני)

לבנדה המשיך והתייחס גם לעתידו לאחר עזיבתו של כהן ואמר: "אמרתי מההתחלה שאני עובד של המועדון. כל זמן שיבקשו לאמן – אאמן. זה כדורגל ואי אפשר להסתכל יותר מדי קדימה. אני חי את הרגע וכרגע אני מאמן בית"ר ירושלים".

גם גולדברג התייחס להתפטרותו של השריף מהמועדון זמר קצר בלבד אחרי שהגיע ואמר: "זה לא התפקיד שלנו השחקנים להתעסק בזה. התפקיד שלנו זה לתת הכי טוב על המגרש, להמשיך במומנטום. בכדורגל צריך לדעת לעבור דברים ולהסתגל".

ומה באשר למשחק? "ניצחון יכול לתת לנו דחיפה ענקית", ציין גולדברג. "הפועל חיפה עשתה תוצאות יפות, אבל אני מקווה שאצלנו בבית, עם הקהל, נוכל להציג יכולת טובה ולהמשיך קדימה".

המאמן לבנדה החמיא ליריבה ואמר: "הפועל חיפה עשתה שלושה ניצחונות עם כדורגל מצוין. זו קבוצה מאוזנת, ראיתי את הניצחונות שלה. מדובר בקבוצה מאוד כשרונית בחלק הקדמי. יש לנו משחק קשה, לא סתם היא נמצאת איפה שהיא נמצאת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר