ספג קללות מהאוהדים - אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)
ספג קללות מהאוהדים - אלי טביב (צילום: שרון בוקוב) ñôåøè ëãåøâì ìéâú äòì îçæåø òùéøé àéöèãéåï èãé éøåùìéí àìé èáéá äáòìéí ùì áéú"ø

ורד לא היה בסגל, בית"ר ניצחה 0:2 את אשקלון

בבית"ר טענו כי ורד החולה לא התאמן באופן סדיר. מנגד הקשר אמר בשיחות סגורות כי הוא כשיר ב-100 אחוז. האוהדים קיללו את טביב. שכטר (5) ועזרא (38) נתנו לבן זקן ניצחון שלישי ברציפות

פורסם בתאריך: 28.10.17 22:29

תדהמה גדולה אחזה הערב (מוצ"ש) באלפי אוהדי בית"ר שהגיעו למשחק נגד הפועל אשקלון – הכוכב הגדול של הקבוצה, עידן ורד, הוצא במפתיע מחוץ לסגל. מבית"ר נמסר כי ורד החולה לא התאמן באופן סדיר במהלך השבוע האחרון, אך מנגד ורד טוען בשיחות סגורות עם חבריו כי הוא בריא ב-100 אחוז וכי אין סיבה בריאותית שמונעת ממנו לשחק או לכל הפחות להיות בסגל. האוהדים, יש לציין, קראו בשמו של ורד במהלך המשחק כשמנגד הם קיללו וגדפו את טביב, כשהטענה הרווחת ביציעי טדי היתה שהסיבה להדחות של ורד מהסגל קשורה במשא ומתן עמו על הארכת חוזה.

והיה גם משחק, שבו בית"ר המשיכה במומנטום והשיגה ניצחון 0:2. איתי שכטר ניצל טעות חמורה בהגנת אשקלון כדי להעניק לבית"ר יתרון כבר אחרי 5 דקות. כחצי שעה מאוחר יותר הכפיל חן עזרא את התוצאה אחרי התקפת מעבר קטלנית (דקה 38).

בית"ר שלטה במשחק לחלוטין ורק אוזלת רגל מסיימת מנעה ממנה להגדיל את היתרון. בדקה ה-80 הורחק עוז ראלי, אקס בית"ר, אחרי שהכשיל את יעקב בריהון שהיה בדרכו לכיבוש ודאי. גם העובדה שאשקלון נותרה בעשרה שחקנים לא סייעה לבית"ר להגדיל את התוצאה, כשיוסי בניון החמיץ מספר מצבים קורצים. 0:2 לבית"ר, ששומרת על המקום השני (20 נקודות) ועל פער שלוש הנקודות מהמוליכה הפועל חיפה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר