משתתפי חידון הציונות והמורשת (צילום: עיריית מעלה אדומים)
משתתפי חידון הציונות והמורשת (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: חידון הציונות והמורשת למשפחות נערך השבוע

החידון העירוני נערך השבוע, וממנו העפילה משפחת יעקובי לגמר המחוזי, לקראת הגמר הארצי שישודר ביום העצמאות

פורסם בתאריך: 11.2.18 10:14

השבוע התקיים בבית הספר ממ"ד יפה נוף חידון הציונות והמורשת למשפחות. החידון, יש לציין, הינו פרויקט ייחודי המחבר בין משפחות ציוניות מרחבי הארץ והעולם במהלך שישה חודשי פעילות, ששיאו באירוע גמר ענק במוצאי יום העצמאות, שבו יתקיים חידון אינטראקטיבי בשידור טלוויזיוני.

במסגרת ההכנות לאירוע הגמר, מתקיימים חידונים ברשויות המקומיות, כשבמעלה אדומים, כאמור, התקיים החידון השבוע בהשתתפות תלמידי כיתות ה'-ו' ובני משפחותיהם. למקום הראשון הגיע התלמיד אריאל יעקובי מכיתה ו', שעולה עם משפחתו לשלב המחוזי. ממנו ישאפו הוא ובני משפחתו להעפיל לשלב הארצי, שיתקיים בתיאטרון ירושלים.

 

 

סגן ומ"מ יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, מר יעקב חגואל: "בעידן הנוכחי חשוב לחזק את הדור הצעיר ואת המורשת הציונית, את נקודות הזמן שבזכותן כולנו כאן. השנה קיבלו חידוני הציונות והמורשת נופך נוסף, בחגיגות שבעים השנים למדינת ישראל. החידון הציוני מהווה הזדמנות לחיזוק הזהות הציונית של כלל הציבור, באמצעות אירוע חווייתי ומרגש".

ראש העיר בני כשריאל: "מעלה אדומים היא לא עוד עיר בישראל, היא התגלמות הציונות. תושבי העיר הם הציוניים האמיתיים של עם ישראל. אנו עושים, יוצרים, בונים, מחנכים ומגדלים את ילדינו על אהבת המולדת ומקנים להם ערכים כדי שיגדלו לחיים עם משמעות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר