מודי מאור, גיא הראל, עודד קטש (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)
מודי מאור, גיא הראל, עודד קטש (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)

גורם בהפועל על מודי מאור: "בסופו של דבר הוא לא עמד ביעדים"

המינוי המפתיע של קטש למאמן של הפועל הוביל להזזתו של מאור, שלוקח פסק זמן

פורסם בתאריך: 27.2.18 12:53

המינוי הדרמטי של עודד קטש ביום חמישי שעבר כמאמנה של הפועל ירושלים, הביא עימו שינויים בצוות המקצועי. השינוי המשמעותי ביותר, הוא הזזתו של מודי מאור מעמדת המאמן כשהתכנון המקורי היה להישאר כעוזר מאמן ראשי. בפועל, לאחר שיחה בין מנכ"ל הקבוצה גיא הראל למאור, שבה נאמר לאחרון כי קטש יהיה זה שיוביל את המערכת, והוא יצטרך לזוז הצידה לעמדת העוזר.

מאור, כך מספרים ל"כל העיר" במועדון, הבין את המהלך, אבל אחרים בסביבתו מספרים כי הוא גם נפגע ממנו. מאור הרגיש כי הקריב את עצמו למען המועדון כשקיבל תפקיד סבוך וסגל מבוגר וחסר אנרגיות. מאור האמין כי הוא יכול להצעיד את הקבוצה לפיינל פור ולעלות לגמר, אבל הבעלים אורי אלון, לאור התוצאות האחרונות ובעיקר איך שהאדומים נראו הפרקט, חיפש פיתרון והנחית את קטש עד לסיום העונה הבאה.

מודי מאור, מאמן הפועל ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

מודי מאור (צילום: שרון בוקוב)

"מאמן ספורט זה תפקיד אכזרי, מודי לא סיפק את התוצאות הרצויות ובעולם הזה משלמים מחיר", מציין בשיחה עם "כל העיר" גורם בהפועל, "אפשר להעריך את מודי על המאמצים שלו ועל העובדה שהוא לקח על עצמו בלי להסס את תפקיד המאמן, למרות שניסיון לא היה לו, אבל בסופו של דבר הוא לא עמד ביעדים. מאור ביקש מהראל פסק זמן כדי לחשוב על עתידו. הוא לא פוסל את האפשרות לאמן בליגה הראשונה ואולי אף השנייה, ועשוי לצאת לדרך עצמאית חדשה. הוא ביקש זמן להתארגנות עד שיראה מה הוא עושה. כרגע הוא לא בצוות המקצועי".

גיא הראל (צילום: שרון בוקוב)

גיא הראל (צילום: שרון בוקוב)

 

בהפועל, לעומת זאת מאוד רוצים שמאור יישאר במערכת. "הוא איש כדורסל מבריק ויהיה לו עוד זמן לאמן", אומר הגורם בהפועל. "רוצים להשאיר אותו בצוות המקצועי בתפקיד כזה או אחר. הוא הגיע לפני כשנה וחצי והפך לבן בית, הוא היה שותף להחלטות חשובות.

עודד קטש (צילום: ניר קידר)

עודד קטש (צילום: ניר קידר)

מאור, אחראי גם על מחלקת הסקאוטינג במועדון והחלטה סופית בעניינו עדיין אין, בינתיים עד שקטש יעביר את אימון הבכורה היום, שלישי, מיקי גורקה, שהסכים להישאר כעוזרו של קטש מעביר את האימונים כשבצוות המקצועי קיים עוזר נוסף – ג'רמן סרולוביץ', שאחראי גם על הווידאו והסקאוטינג.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר