עודד קטש (צילום: ניר קידר)
עודד קטש (צילום: ניר קידר)

עודד קטש מונה למאמן הפועל לתקופה של שנה וחצי

המאמן הלאומי עודד קטש חוזר לסיבוב שני בהפועל. אורי אלון: "שיהיה בהצלחה עודד, המשימה החשובה עוד לפנינו - שמירה על תואר האליפות"

פורסם בתאריך: 22.2.18 21:08

בהפועל ירושלים החליטו לא לעבור לסדר היום, לאור התוצאות האחרונות, ומינו הערב, חמישי, את עודד קטש למאמן הקבוצה לעונה הזאת ולעונה הבאה – 18/19.

ההדחה מגביע המדינה, הכישלון בקמפיין האירופי והתחושה הכללית בקבוצה גרמו לבעלי הפועל אורי אלון ולמנכ"ל גיא הראל לשנות כיוון, ולהחתים את מאמן הנבחרת. קטש יחל את עבודותו ביום שלישי הקרוב, 27.2.

"שיהיה בהצלחה עודד, המשימה החשובה עוד לפנינו – שמירה על תואר האליפות", כתב אורי אלון בחשבון האינסטגרם שלו, והבהיר, עם או בלי לחץ, מה הוא דורש מהמאמן החדש שלו.

אורי אלון (צילום: ניר קידר)

אורי אלון (צילום: ניר קידר)

מודי מאור, שהיה למאמן השני העונה בהפועל, לאחר שמונה במקומו של פוטיס קאציקאריס, שפוטר בחודש נובמבר, ביקש לעזוב את הקבוצה. מאור מעוניין לשמש מאמן ראשי העונה או בעונה הבאה באחת מקבוצות ליגת העל. מיקי גורקה ימשיך השנה כעוזרו הראשי של קטש.

"לא ויתרנו על העונה", אומר הערב ל"כל העיר" גורם בכיר בהפועל, "זהו צעד חשוב לכל מי שחשב שהעונה הזאת גמורה. אורי העביר מסר ברור שהקבוצה לא אמרה נואש, והוא מאמין בעודד שיוביל את הקבוצה לשמירה על האליפות. השינוי הזה היה חייב להתקיים. נראינו לא טוב, ללא חשק ואנרגיות ומקווים כי קטש ייתן את זריקת האנרגיה הדרושה".

לקטש זו קדנציה שנייה בהפועל ירושלים, לאחר ששימש כמאמן הקבוצה בעונה 10/11, כאשר גם בעונה שלאחר מכן המשיך כמאמן הקבוצה, עד שהתפטר מתפקידו. סך הכל, קטש לא הותיר חותם בקדנציה הראשונה שלו בהפועל, שהסתיימה ללא הישגים מיוחדים.

בקיץ האחרון הוליך קטש את נבחרת העתודה לגמר אליפות אירופה – שם הפסיד ליוון, ואימן בליגת העל את הפועל אילת, גליל גלבוע (זכייה באליפות), מכבי ת"א ואת הפועל ת"א, וכאמור כיום את נבחרת ישראל, הוא ימשיך במקביל לאמן את האדומים.

עודד קטש (צילום: ניר קידר)

עודד קטש (צילום: ניר קידר)

באיגוד הכדורסל הגיבו לחתימתו של קטש, ובהודעה רשמית מטעמם נכתב: "איגוד הכדורסל מאחל לעודד קטש, מאמן נבחרת ישראל, הצלחה בתפקידו כמאמן הפועל ירושלים. קטש עדכן היום את יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי ויו"ר הוועדה המקצועית עמוס פרישמן שנתנו לו את ברכת הדרך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר