פרויקט אזורים מוצא עילית (צילום: 3Dvion)
פרויקט אזורים מוצא עילית (צילום: 3Dvion)

אזורים מוצא עילית: היקף מכירות של כ-30 מיליון שקלים ברבעון אחד

חברת אזורים, שאמונה על הפרויקט, מדווחת על מכירת שמונה יחידות דיור - מחציתן ארבעה חדרים ומחציתן חמישה חדרים - בתוך שלושה חודשים. טווח המחירים: 3.6-2.98 מיליון שקלים לארבעה חדרים; 4.1-3.6 מיליון לחמישה חדרים

פורסם בתאריך: 4.3.18 11:06

שמונה יחידות דיור בסכום כולל של כ-30 מיליון שקלים נמכרו בתוך שלושה חודשים בלבד בפרויקט היוקרתי "אזורים מוצא עילית". כך מדווחת חברת אזורים, שאמונה על הפרויקט.

מהדיווח עולה כי במהלך הרבעון האחרון של שנת 2017 – חודשים אוקטובר עד דצמבר – מכרה החברה ארבע יחידות דיור בנות ארבעה חדרים, שמחירן נע בין 3.6-2.98 מיליון שקלים, וארבע יחידות דיור בנות חמישה חדרים, שמחירן נע בין 4.1-3.6 מיליון שקלים. יצוין כי שטח הדירות שנמכרו נע בין 121 מ"ר לדירה הקטנה ביותר ועד ל-188 מ"ר לדירה הגדולה.

בחברת אזורים מציינים כי הדירות האחרונות שנמכרו מצטרפות לעשרות דירות נוספות שנמכרו קודם לכן.

כך או כך, פרויקט "אזורים מוצא עילית" כולל 221 יחידות דיור רובן דירות גן, מיני פנטהאוז, ופנטהאוז, שכן הפרויקט מחולק לבניינים נמוכים בני שלוש קומות בלבד. בשלב הראשון של הפרויקט נבנו 91 יחידות דיור, שרובן כבר מאוכלסות והדיירים המתגוררים בהן נהנים מחיי הקהילה. השלב השני של הפרויקט כולל 114 יחידות דיור בנות ארבעה וחמישה חדרים, ששטחן 150-120 מ"ר, עם גינות ומרפסות גדולות. כמו כן, הפרויקט כולל 16 קוטג'ים ששטח כל אחד מהם הינו 171-166 מ"ר עם חצר בשטח של 150-50 מ"ר.

הפרויקט, שנבנה על שטח כולל של 55 דונם, כולל גם פארק ענק בשטח של כ-16 דונם, ובו שבילי הליכה, פינות חמד, 'הבית הלבן' שהינו בניין ההיסטורי מרהיב לשימור, במרכז הפארק נמצא המבנה ההיסטורי "ארזה" אשר ישוחזר ויחודש וייפתח כמרכז תרבות לצרכי הקהילה. בחברת אזורים מציינים כי במסגרת הפיתוח הסביבתי משוקמת גם "שדרת הנשיאים", אשר בה גדם העץ שנטע הרצל במתחם, ועצים אותם נטעו חמשת נשיאיה הראשונים של מדינת ישראל. השטחים הציבוריים בפרויקט היוקרתי יכללו שירותים נרחבים לטובת הדיירים, כגון חדר כושר, ספא, בריכת שחיה ועוד.

 

 

עוד מציינים בחברת אזורים כי היקף ההשקעה הצפוי הכולל בפרויקט, השוכן על צלע הר ולמרגלותיו נוף מרהיב, הינו כ-700 מיליון שקלים. בחברה מדגישים כי "הדירות נבנות במפרט איכותי ביותר, הכולל חלונות זכוכית רחבי ידיים שמהם ישתקף החורש הטבעי וכן הנוף הירושלמי המרהיב של צריחי הכנסיות בעין כרם, סכר בית זית, שכונת הר נוף, וכמובן הרי ירושלים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר