הכפתור שיצא מגרונה של התינוקת (צילום: דוברות איחוד הצלה)
הכפתור שיצא מגרונה של התינוקת (צילום: דוברות איחוד הצלה)

מקור ברוך: פעוטה נחנקה מכפתור, חייה ניצלו באורח נס

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף ירושלים הוזעקו הלילה, שלישי, לבית בשכונת מקור ברוך והצילו את חייה של תינוקת בת שמונה חודשים שנחנקה מכפתור

פורסם בתאריך: 20.3.18 22:38

חייה של פעוטה בת שמונה חודשים מירושלים, שנחנקה מכפתור ניצלו הלילה, שלישי, לאחר שמתנדבים של איחוד הצלה הצליחו להוציא את הכפתור מגרונה.

באיחוד הצלה – מחוז ירושלים מספרים כי למוקד החירום של איחוד הצלה התקבלה קריאה על פעוטה שנחנקה בביתה בשכונת מקור ברוך. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף ירושלים הגיעו לבית הפעוטה והצילו את חייה.

מיכאל גרוסקוט, חובש באיחוד הצלה, מספר כי "כשהגעתי למקום, תוך כ-20 שניות מקבלת המקרה, הענקתי סיוע רפואי ראשוני לפעוטה כבת שמונה חודשים ותוך כדי פעילות להצלת חייה בחסדי ה' היא הקיאה ונחלץ מגרונה כפתור שגרם לה לחנק. טרם הגעתי למקום המוקדן ממוקד איחוד הצלה הדריך את האבא לביצוע פעולות להצלת חייה של הפעוטה".

הכפתור שיצא מגרונה של התינוקת (צילום: דוברות איחוד הצלה)

(צילום: דוברות איחוד הצלה)

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים להורים ומבוגרים להפיק לקחים מאירוע זה, שהפעם הסתיים באורח נס, ולמנוע מפעוטות וילדים קטנים גישה לחפצים חדים או קטנים שעלולים לגרום לחנק או פציעות ואסונות מיותרים.

 

כמו כן, מוסיפים באגף הדוברות וההסברה של איחוד הצלה כי "בפרט בתקופה זו של ערב חג הפסח וההכנות לחג הפסח מומלץ לא להשאיר חומרי ניקוי בקרבת או בהישג יד של ילדים ופעוטות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר