חנן אזולאי (צילום: שרון בוקוב)
חנן אזולאי (צילום: שרון בוקוב)

חנן אזולאי: "בעבודה עם הנוער אין הוקוס פוקוס"

חנן אזולאי, המנהל המקצועי החדש של מחלקת הנוער בבית"ר ואגדה בית"רית, מתכונן לשנה מאתגרת. "תמיד שואפים למקומות הראשונים"

פורסם בתאריך: 3.7.18 19:03

עוד שנה חלפה במועדון בית"ר ירושלים. עוד שנה של סערות ושל תהפוכות, שהורגשה היטב גם במחלקת הנוער – למרות שישנה לכאורה הפרדה מוחלטת בינה לבין הקבוצה הבוגרת. כעת מתחיל עידן חדש במחלקה, עם דמות מוכרת היטב: חנן אזולאי, בלם בית"ר והקפטן האגדי, חלק מתור הזהב של המועדון בשנות ה־70 וה־80.

"תמיד שאפתי לטופ, להכי טוב שיכול להיות", אומר אזולאי בריאיון מיוחד ל"כל העיר" לרגל פתיחת האימונים במחלקת הנוער. "תמיד הבאנו את בית"ר לתהילה, וגם השחקנים בדור שלי הנחילו את זה – את השאיפה להיות הכי טובים ולהיות במקומות הראשונים. כל זה לא יבוא מדיבורים, אלא מעבודה קשה ונכונה".


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

אזולאי מדבר על שני שינויים מרכזיים שהוא כבר מבצע מרגע שקיבל את תפקיד המנהל המקצועי: מינוי עוזרי מאמנים לכל קבוצות המחלקה (בשנה שעברה רק לקבוצת הנוער היה עוזר מאמן), ועריכת יותר יחידות אימון מהרגיל.

ב־25.8 תיפָּתח רשמית ליגת העל לנוער, ומבחינת אזולאי כעת זהו הזמן הטוב ביותר להתחיל באימונים: "מי שמכין את הקבוצה שלו לליגה מקצועית, צריך לגבש תוכנית עבודה מסודרת ולבצע הכנה של שישה או שמונה שבועות", הוא אומר. "ככה עובדים".

מה דעתך על מה שעשתה מחלקת הנוער בשנה שעברה?

"יש בעיה עם קבוצה ששלושה שנתונים שלה עומדים להילחם על הישארות בליגה. ידוע שיש כאן איזושהי בעיה, אבל לא יהיה נכון לשבח ולהלל או להרוס ולרמוס לפני שבודקים את השטח. אני מגיע עכשיו, בוחן את הדברים, מנתח אותם, רואה איפה נקודות התורפה ומחליט על מה צריך לעבוד. חשוב להבין: אין כאן הוקוס פוקוס. אני הגעתי מהאקדמיות הכי טובות בארץ – מ.ס אשדוד, הפועל באר שבע, מכבי תל אביב. אין כאן הוקוס פוקוס, רק עבודה נכונה. אין כזה דבר 'חנן הגיע, אז המחלקה תשתפר'. לא: צריך לעשות כאן עבודה. ברגע שיש לי צוות טוב, אני מאמין שהכול יהיה טוב".

איך אתה צופה שיהיה השנה שיתוף הפעולה עם הקבוצה הבוגרת?

"מוקדם מאוד לדבר עכשיו על העבודה המשותפת בין הנוער לבוגרים. יש להם הבעיות שלהם, ואלו בעיות לא קלות. בעוד כמה חודשים, אחרי שהם יתארגנו ויקבעו סופית את הסגל, בראש שקט, נראה לאן זה הולך. אבל אין ספק שתהיה כאן עבודה משותפת".


בויסן: "לטביב ואוחנה אין כבוד לשחקנים, לאנשים ולכדורגל"

צפוף פה: האם לטביב או לאוחנה יש אומץ למהלך של פרידה?


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר