אירוע השיא של בית החינוך אמי"ת (צילום: עיריית מעלה אדומים)
אירוע השיא של בית החינוך אמי"ת (צילום: עיריית מעלה אדומים)

בית החינוך אמי"ת במעלה אדומים: יום שיא לסיכום השנה

באירוע של בית הספר סוכמה שנת הלימודים החולפת והוצגה הפעילות השנתית של התלמידים שעמדה בסימן 70 שנה למדינה

פורסם בתאריך: 9.7.18 15:00

בשבוע שעבר חגגו בבית החינוך אמי"ת איתן את שנת הלימודים תשע"ח, ביום שיא אשר סיכם שנה מלאה בעשייה במהלך האירוע הציגו התלמידים את הנושאים שאותם הם למדו וחקרו במהלך השנה. בין הנושאים, שעמדו בסימן ההתפתחות של ישראל ב-70 שנות קיומה, עלייה וקליטה, התיישבות וחקלאות, חקר בעקבות מנהיגים, יזמות ועשייה חברתית, תורה והלכה ומדינאות ומורשת קרב. הצוות החינוכי יחד עם התלמידים חקרו ולמדו את הנושא וכל שכבה הגישה תוצר משלה.

 

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

 

במהלך האירוע, שהתקיים בהיכל התרבות בהשתתפות ראש העיר בני כשריאל, הרב הראשי לישראל דוד לאו, סגני ראש העיר שרה קמינסקי וגיא יפרח ואנשי חינוך, הציגו התלמידים גם קטעי שירה ונגינה והוענקו תעודות הוקרה לדמויות אשר ליוו את התלמידים.

לסיום, הגיע רגע בו אף עין באולם לא נשארה יבשה, הרגע בו שיתפה הגברת רחל הרצל את סיפור הניצחון האישי שלה על הנאצים, על הדרך בה הצליחה לשרוד את השואה ולזכות לעלות לארץ ישראל. תלמידי אמי"ת העניקו לרחל ציור ובו קטע מסיפורה האישי.

דניאל בארי, מנהל בית החינוך: "במשך שנה שלמה אתה רואה בבית החינוך עבודה משמעותית על התוכנית שנכתבה, במשך שנה אתה מרגיש את התלמידים מתחברים לנושא ולדמויות המופת אט אט, ואז, בערב מרגש אחד, אתה רואה את כולם יחד על הבמה, מעריכים ומוקירים ובעיקר אוהבים, את המדינה ואת מי שהיה שותף בבנייתה. התרגשתי מאוד להיות חלק מהתהליך. זכיתי לראות איך כל חלקי הפאזל במדינה שלנו מתחברים. אני מודה לכל העוסקים במלאכת הקודש".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר