סימה סייג ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)
סימה סייג ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

"סימה היתה אמא לתפארת, עמוד התווך של המשפחה"

בני משפחתה של סימה סייג-ויזמן ז"ל, שנפטרה בשבוע שעבר לאחר שלקתה בדום לב בזמן הלידה, מספרים על הכאב הגדול

פורסם בתאריך: 9.7.18 16:50

הטרגדיה של משפחת סייג-ויזמן: ביום רביעי שעבר נפטרה בבית החולים שערי צדק סימה סייג-ויזמן ז"ל, לאחר שבמהלך לידה לקתה בדום לב בעקבות תסחיף מי שפיר. סייג-ויזמן, בת 33 מהיישוב אדם, נפטרה יום לאחר הלידה, והותירה אחריה בעל, חן, שלושה ילדים, ומשפחה כאובה והמומה.כזכור, באותו אירוע הציל הצוות הרפואי את התינוקת שנולדה בניתוח קיסרי.

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

"אחותנו האהובה היתה עמוד התווך של המשפחה", מתארים היום (שני) בני המשפחה, שעדיין יושבת שבעה, "יש לה המון חברות משלבים שונים בחיים – מהצבא, מלימודי התואר, מהתיכון, מהילדוּת ועוד. עם כולם ידעה לשמור על קשר, ותמיד היתה אוזן קשבת. אצלנו, במשפחה המורחבת, סימה ידעה לארגן מפגשים ומסיבות, ותמיד דאגה לכל הפרטים הקטנים. גם עכשיו, לאחר פטירתה, אנחנו רואים עד כמה ידעה לדאוג לתינוקת החדשה, ולהבטיח שיהיה לה הכל – מהדברים הגדולים ועד הקטנים".

כידוע, חן ויזמן, בעלה של סייג-ויזמן ז"ל, קיבל את ההודעה על הסיבוך במהלך הלידה, בעת ששהה בחו"ל. הוא עלה מיד על טיסה חזרה ארצה, ולאחר שנחת קיבל את הבשורה הקשה על מות רעייתו. בשערי צדק סיפרו כי הצוות הרפואי נלחם על חייה של סייג-ויזמן וביצע בה כמה ניסיונות החייאה – אולם ליבה קרס והיא נפטרה. הצוות הצליח להציל את חיי התינוקת, אך הטרגדיה הקשה זעזעה גם את המנוסים שבחברי הצוות הרפואי של המרכז הרפואי שערי צדק, שביקש אף למסור את השתתפותו באבלה הכבד של המשפחה.

"סימה היתה אמא לתפארת", מספרים עליה קרוביה בשיחה עם "כל העיר", "הילדים שלה אהבו להתפנק עליה, לקבל ממנה את כל החום והאהבה שרק אפשר לקבל. הזוגיות שלה ושל חן, בעלה, היתה מדהימה. היתה ביניהם אהבה עצומה. הם היו בדרכם להגשים את חלומם ולבנות בית קבע למשפחתם. החלום של סימה היה לסיים את בניית הבית, ולהתחיל בהתמחות בשמאות מקרקעין. סימה בעצם היתה בדרך: בדרך לבית, בדרך לעבודה מכובדת – ממש כמו רחל אימנו, שנפטרה על אם הדרך בעת שילדה את בן הזקונים, בנימין. כפי שלרחל אימנו יש זכויות לבטל גזירות קשות מעם ישראל, אנחנו מקווים שגם לסימה האהובה שלנו יהיו הזכויות לשלוח לנו כוחות כדי לעבור את המשבר הזה ולצלוח את הניסיון הקשה הזה שה' גזר עלינו.

"אנו בתקווה שתחיית המתים תתרחש בימים הקרובים", מסכמים בני המשפחה הכואבים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. אנונימי

    ברוך דיין האמן עם כל הקושי שיזרז את גאולה ויגיד די לצרותינו

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תנחומיי למשפחה הכואבת
    שלא תדעו עוד צער!
    ממש כואב הלב

  3. יהודיה

    66בס"ד
    משתתפת בבצערכם. אין נחמה. הכאב עצום . למרות שאיני מכירה באופן אישי אבל אנחנו עם אחד ומשפחה אחת. תנוחמו משמיים ושלא תדעו צער . מחבקת אתכם

  4. אא

    הריון ולידה יכולים להסתבך, אלו תהליכים מורכבים שעוברת האישה, ויש לתת חשיבות לכל פרט ושלב, לא להשאיר אישה בהריון בלידה ולאחר לידה לבד!!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר