אלי טביב (שרון בוקוב)
אלי טביב (שרון בוקוב)

שחקנים בבית"ר: "אי אפשר להמשיך ככה. נמאס. ביזיון"

לשחקני בית"ר נמאס מחוסר הוודאות סביב המועדון והם פותחים פה גדול על הבעלים אלי טביב: "אי אפשר להמשיך ככה. נמאס. ביזיון"

פורסם בתאריך: 27.7.18 00:29

רעש וצלצולים – זה מה שמאפיין את בית"ר ירושלים מודל 2018/19 מרגע שבעלי המועדון אלי טביב הודיע שהוא נוטש את הספינה ומעביר את ההגה לידיו של אלי אוחנה. חוסר הוודאות הכללי והכלכלי בבית וגן, לצד חוסר האונים של השחקנים בעקבות עזיבת הבעלים, כבר נותנים את אותותיהם. הדברים באים לידי ביטוי בכך שהשחקנים צריכים לדאוג לעצמם למים ולדרכי הגעה למשחקי האימון.

לדברי השחקנים, אלו דברים שכבר קרו בעבר במועדון, אך בעקבות חוסר הוודאות הגדול הכול יוצא החוצה, הרבה יותר מאשר בעבר, והמרמור בחדר ההלבשה מורגש היטב.

"אי אפשר להמשיך ככה", טוען בנחרצות שחקן בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף: "המצב הזה נמאס. זה ממש ביזיון מה שקורה פה. כולם נמצאים בהרגשה רעה, הרבה שחקנים רוצים לעזוב, אחרים לא מצליחים להבין איך תראה העונה הזו ואיזה סגל יהיה לנו. זו סיטואציה בלתי אפשרית ואנחנו, השחקנים, תלויים באמצע בלי יכולת אמיתית להשפיע".

הערפל הכבד שהשתלט על בית"ר ירושלים בשבועות האחרונים בא לידי ביטוי, כאמור, גם השבוע, כפי שפורסם לראשונה באתר "כל העיר". "יש גבול לזלזול בנו ובמקצוע; אנחנו בית"ר ירושלים, זה לא חוג" – כך כתב ביום שני עידן ורד בקבוצת הוואטסאפ של שחקני בית"ר ירושלים, זאת לאחר שנמסר לשחקנים כי יצטרכו להגיע באופן עצמאי למשחק אימון בכפר סבא.

כזכור, הזעם של ורד הגיע בעקבות דברים שכתב לשחקני בית"ר מנהל הקבוצה, ניר אפרתי. לאחר שזה כתב על משחק האימון, שאל אותו הבלם אור זהבי, "איך מגיעים?" אפרתי השיב: "לאחר אימון הבוקר יש ארוחת צהריים, ולאחר מכן נוסעים הביתה. הגעה לכפר סבא עצמאית". או אז הגיע הרגע שבו ורד התפוצץ: "אפרתי, תעביר בבקשה למי שצריך שאם לא יהיה אוטובוס מבית וגן, שחקנים לא יגיעו. אנחנו סופגים המון חרא כבר חודש, אבל יש גבול".

מבית"ר נמסר בתגובה: "עלה שיקול שלא להזמין אוטובוס בגלל שרוב השחקנים לא מירושלים, אבל הוחלט בסוף להזמין". תגובת עידן ורד, בשם השחקנים: "לא היתה כאן כוונה לאיים. כקפטן של הקבוצה, צר לי שתוכן השיחה הודלף. זה מעשה לא אחראי ופוגעני".

אלי טביב (שרון בוקוב)

אלי טביב (שרון בוקוב)

כאמור, הדברים הללו, כך לדברי שחקנים בבית"ר, כבר קרו בעבר אלא שבשל המצב הקשה שבו נמצאים השחקנים, הפעם הם גם יצאו החוצה. "זה לא משהו חדש, מה שהיה ביום שלישי עם האוטובוס", מספר שחקן בקבוצה ל"ספורט כל העיר". "זה גם קרה גם בשנה שעברה, אז יוסי בניון רצה לשלם על האוטובוס למשחק של בית"ר ירושלים מול דימונה. ככה זה בכל משחק אימון, מגיעים לבד. המצב שטביב גרם לנו להגיע אליו הזוי לגמרי. אני כבר לא יודע מה להגיד".

"כל מה שקורה לנו זה בגלל טביב", טוען שחקן אחר בבית"ר, "אבל זה לא רק הוא. אף אחד בהנהלה לא בא ומדבר עם השחקנים. יש שחקנים שאומרים שאם היו יודעים שזה יהיה המצב, הם לא היו חותמים פה".

הבעיות בבית וגן וחוסר השקט התעשייתי נותנים את אותותיהם בעיקר בחדר ההלבשה. עוד מקרה לא נעים התרחש באסיפת הקבוצה ביום שלישי, שם בחר גיא לוזון לנזוף בשחקנים על יכולתם, שהביאה להדחה מאירופה. "הדבר הכי מצחיק הוא שגיא בא אלינו בטענות על כך שאנחנו מתלוננים על פציעות ועל עייפות, ואמר לנו לקחת דוגמה מקרלוס קוויאר – אבל הוא לא ידע שקרלוס לא התאמן קודם לכן כי הוא היה בעצמו גמור מעייפות. גם קרלוס אומר שזה המקום הכי שכונתי שהוא היה בו", מעיד שחקן נוסף בבית"ר.

אם כך, הדלפת שיחות הווטסאפ הן לא הרעש הכי גדול במועדון, ונראה שגם המאמן לוזון נמצא במצב לא נוח בכלל. "כל חוסר הוודאות לגבי טביב משפיע מאוד", אומר עוד שחקן במועדון. "אם הוא יחזור לבית"ר, הרבה שחקנים חושבים שהדבר הראשון שהוא יעשה זה להעיף את גיא מהקבוצה, כי הוא לא אוהב אותו".

אלי אוחנה (צילום: שרון בוקוב)

אלי אוחנה (צילום: שרון בוקוב)

"מה שהולך אצלנו זו קייטנה", אומר שחקן אחר על האווירה במועדון, ועל היחס שזוכים לו שחקנים בקבוצה. אותו שחקן מתייחס גם לנושא המים שכל שחקן נדרש לדאוג להם בעצמו, ומספק זווית אחרת לסיפור: "עניין המים קשור לגיא, למען האמת. הוא רוצה שלכל שחקן יהיה בקבוק משלו. זה סתם להתעסק בקטנות. יש הרבה דברים שקורים במועדון, ובמקום שיהיה עם השחקנים – הוא נגדם".

"אנשים מתפלאים למה שחקנים רוצים לעזוב?", תוהה שחקן אחר בבית"ר ומצביע על הסיבות לערפל הכבד שאופף את בית"ר בימים אלו. "אנשים לא יודעים מה קורה איתם. בלגאן אדיר. כל הבכירים, ללא יוצא מן הכלל, רוצים לעזוב, אף אחד לא יודע מה קורה ואין תשובות. יש חוסר ודאות, יש בלגאן גדול, ואני כבר לא יודע מה קורה עם אוחנה ועם טביב".

 

חוסר הוודאות הזה, של בעלים שנמצא ב'נבצרות', קרה כזכור גם ב-2011, תחת ארקדי גאידמק. אז נאלץ איציק קורנפיין, יו"ר בית"ר ירושלים באותה תקופה, למכור את עידן ורד על מנת לחזק את הקבוצה ולהכניס כסף לקופה הדלילה, כשלנגד עיניו הרצון להבטיח שהקבוצה תוכל לעמוד על הרגליים. המצב כיום מחזיר חלק משחקני בית"ר אחורה, אל אותו קיץ לוט בערפל, שגרם לפרידה עצובה ממספר 20 הצהוב-שחור לטובת הירוק מהכרמל.

עידן ורד (צילום: ניר קידר)

עידן ורד (צילום: ניר קידר)

"זה יותר גרוע ממה שהיה עם גאידמק", מתייחס שחקן בבית"ר לסיטואציה הקשה שבה נמצא המועדון שוב, בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אז איציק קורנפיין גייס איכשהו את הכסף הדרוש, פה ארבעה מיליון ופה חמישה. עכשיו אין שקל. זה פשוט טירוף שאוחנה וראש העיר לא הצליחו לגייס כספים. הולך להיות בלגאן".
אותו שחקן מוסיף ואומר: "אני מנסה להתעסק רק בכדורגל, כי אלו דברים שפוגעים בי וביכולת שלי על המגרש. אנחנו מקווים לבשורות טובות ומקווים שהכול יסתדר מהר בעזרת השם".

"רק תשעה מיליון שקלים יעברו בבקרה – רק מה שטביב נותן. המועדון לא יכול להתחייב לכלום מעבר לזה", מתייחס גורם במועדון למצב, ותוהה: "מאיפה יביאו עוד כסף? רק אם טביב יתרכך זה יקרה. בשביל להחזיק את הקבוצה צריכים למכור אותה. יש שחקנים שלא רוצים להיות פה, וראינו את זה במשחק נגד צ'יחורה. אי אפשר להצליח בקבוצה כזו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. זה גובל בחוצפה..

    מצד אחד תוקפים את טביב,עושים לו הפגנות,נזקים במשחקים על ידי קנסות,מגרשים אותו,
    תוקפים אותו בתקשורת ומציגים אותו כאילו הוא שדד את הקבוצה.
    מצד שני רוצים שיבא וידאג לקבוצה ויזרים כספים,הרי אפילו לנהל את הקבוצה בלעדיו לא מסוגלים,
    שלא יבלבלו את המח שעומדים בתור אנשים לקנות את הקבוצה,או לתרום כסף לקבוצה בסכומים משמעותיים.
    הבעיה היא לא טביב,שיפנו את השאלות והאשמות לאוהדים ולאחרים שהחליטו שהם לא רוצים את טביב.
    שהם יפתרו את הבעיות,העיקר להרוס זה קל.

  2. יאיר

    גאידמק צדק- אוחנה לא מנהיג!
    לא יתכן שהוא מתחבא ככה, לא מדבר עם אף שחקן ולא יוצא לתקשורת!

  3. סמי

    אותם השחקנים שמלכלכים מאוחרי הקלעים על חוסר המקצועיות של הקבוצה, ועושים היום טובה שהם זזים על המגרש, כשהם כבר משחקים – הם יהיו הראשונים שיעופו ליציע כשיהיה יותר כסף במועדון, שיביא רכש חדש לקבוצה, ואז הם יהיו השחקנים הראשונים שידרשו לברר מה מעמדם בקבוצה, יעזבו לטובת קבוצה אחרת, וילכלכו על הצוות המקצועי של ביתר שלא נתן להם צ'אנס להוכיח את עצמם.

  4. מערבי מתון

    אני גם הייתי בעד טביב עד לפני חודש שהבנתי עם מי יש לנו עסק. הבעיה היא שהוא לא משחרר הבנאדם חי על נקמנות ורוצה לעשות חיים קשים לכל אוהדי ביתר
    אין מה לעשות אנחנו נסבול אבל בסוף נהיה משוחררים מה בנאדם ההזוי הזה שנקרא אלי טביב. ביתר הייתה הרבה לפניו ותהיה גם אחריו.

  5. יואל.

    טביב הוא אם כל חטאת. להצדיק אותו ולהאשים את האוהדים במצב זה להוסיף חטא על פשע. מי שעושה זאת או שהוא לא מצוי בפרטים או שהוא סוכנו של טביב.
    יקצר המצע מלתאר את מעללי טביב. לאיש הנורא הזה יש אגו הרסני. וראה ערך הפועל כ"ס והפועל ת"א.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה שרוצים שקבע תג מחיר ריאלי ויחתום על מסמך שהוא מתנתק … ואז יגיעו תרומות אני לא מדב על רוכשים. אבל במצב הזה לא מוכנים להשקיע עד אשר המנוול יזוז הצידה ויתנתק באמת.

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם הוא בעלים שישקיע
    אם הוא לא רוצה לשהקיע זו זכותו אבל שימכור

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    טביב זה העונש על גיידמק שנתן את הלב והכסף והאוהדים קיללו אותו. אז עכשו קיבלו תמני קמצן נקמן שיהרוס את הקבוצה כמו שעה בעבר איפה שהיה

  9. ש

    טביב זה העונש על גיידמק שנתן את הלב והכסף והאוהדים קיללו אותו. אז עכשו קיבלו תמני קמצן נקמן שיהרוס את הקבוצה כמו שעה בעבר איפה שהיה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר