ניידת משטרה
ניידת משטרה

דרמה בירושלים: אמא חטפה את בתה, בת השנתיים, שנמצאית במשמורת המדינה ונמלטה

סמוך לשעה 16:00 התקבל דיווח מרשויות הרווחה במבשרת לפיה במהלך פגישה שנערכה בין האמא לבתה בת השנתיים הנמצאית במשמורת המדינה - האמא לפתע אחזה את הפעוטה ונמלטה מהמקום. היא נתפסה על ידי המשטרה כעבור כמה שעות במרכז העיר ירושלים כשהיא מסתתרת עם בתה

פורסם בתאריך: 20.8.18 20:42

הערב, המשטרה ניהלה מרדף אחר אמא שחטפה את בתה, בת השנתיים, שנמצאית תחת צו במשמורת המדינה ונמלטה. ממשטרת ירושלים נמסר הערב כי "משטרת ישראל מזה מספר שעות ניהלה אירוע המוגדר כחריג, במהלכו אם לילדה כבת שנתיים הנמצאת בהשגחת הרשויות תחת צו, תפסה אותה בידיה ונמלטה".



השוטרים החלו בחיפושים לאיתורה של הילדה ואימה – לפני זמן קצר כוחות המשטרה איתרו את הילדה והאם במרכז ירושלים.

תחילתו של המקרה סמוך לשעה 16:00 עם קבלת דיווח מרשויות הרווחה במבשרת, לפיו נערכה פגישה בין האם לבין בתה כבת השנתיים הנמצאת במשמורת המדינה תחת צו, כשלפתע האם אחזה את הפעוטה ונמלטה מהמקום. למקום הוזעקו כוחות משטרה גדולים, והאירוע מראשיתו הוגדר במשטרת ישראל כאירוע חריג ובו חשש לפעוטה.

משטרת ישראל נערכה מיד בסריקות נרחבות תוך סיוע במסוק המשטרתי, ובמקביל הוזעקה יחידת המו"מ ויחידות נוספות, שהביאו להתקדמות מהירה בתחקור מסלול ההמלטות של האם.

לפני זמן קצר, ולאחר שמשטרת ישראל הפעילה במשך שעות את כלל האמצעים הטכנולוגיים מהמתקדמים ביותר שיש ברשותה, הצליחו השוטרים לאתר את האם כשהיא מסתתרת יחד עם הפעוטה במרכז ירושלים.

"אין ספק שמקצועיותם ונחישותם של כלל השוטרים שלקחו חלק בחקירה, הם אלו שהביאו תוך שעות בודדות לאיתור האם יחד עם הפעוטה וסיומו של האירוע בשלום", נמסר מהמשטרה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. בבוש

    כואב הלב על האמא איך אפשר לנתק ילדה מאמה זה אכזריות לשמה תעזרו לאמא למה לקחת לה בשר מבשרה אין דבר כזה אמא שלא אוהבת את ילדיה יש אמאהות שקשה להם אז שיעזרו במקום לקחת

  2. זיו

    אין ספק שבמידה ואדם לא מצליח למלא את תפקידו כהורה והדבר ברור שזה אכן כך -אז אין מנוס .ומוכרחים לדאוג לפעוט
    אך אסור בתכלית להתעלם מהקושי של האם בכך שהילד מורחק ממנה. וחייב שיטפלו בעניינים כאלה אנשים עם רגישות גבוהה לצערו של הזולת ולא סתם שוטרים.
    הנזק שאנחנו רוצים למנוע באמצעות הטיפול של המסגרת המאמצת לפעמים קטן מהנזק שניזוק הילד שרואה שאימו חסרת אונים . אין לשער את גודל הנזק התדמיתי כלפי עצמו של אותו ילד מסכן. וגם אם הוא בגיל שנתיים הוא קולט .וזה כמובן חוץ מצערה של האם שאמנם לפעמים הוא מוכרח אך כאמור נדרשת רגישות גבוהה מאוד כדי לעסוק בכך כנדרש

  3. רפאל

    כל הכבוד .אמא אמיצה
    עובדים הסוציאליים זה דבר הכי רע שקרה למדינה הם מפרידים בין ההורים לילדים
    כמו בשר ועצמות

  4. האזרחים שמוציאים כספים מיותרים על עו"ד נגד רווחה

    רוע. במקום לעזור לאמא לגדל את ילדיה הרווחה עושה רווחה לעצמה ולא לאזרחים ולא אכפת לה מנפש אם וביתה.

  5. שרה

    איזה אכזרים!!! תתביישו לכם, להרחיק תינוקת בת שנתיים מאמא שלה, ולהגיד שהאמא בעצמה חטפה את הילדה שלה?!!! חוצפה. תחשבו אמא עצובה ונואשת, וכנראה שהפתרון היחיד שהיא מצאה להיות ביחד לקחת את הבת שלה ולברוח. לדעתי האמא יש לה זכות מוצדקת ולא ניקרא חטיפה,,רשויות הרווחה הם הפושעים ומושחתים אוהבי בצע, שרק רוצים להרוס משפחות שלמות,, ועושים את זה, במדינה הזאת צריך חוק שיגן את ההורים האלה המסכנים. לא יכול להיות שהרווחה,חסרי רחמים,מוציאה ילדים מבתיהם, כש95% מהמקרים זה ללא סיבה מוצדקת,ונהרסים לא רק החיים של ההורים אלא גם של הילד. מישהו צריך לשים קץ לשחיתות הזאת.

  6. יוסי קניבל

    אמא לא חוטפת את בתה. האמא לקחה את הבת שלה בחזרה מהמדינה.תספרו את הסיפור למה איך הילדה הגיעה למדינה

  7. רימ

    לא הבנתי זו הבת שלה למה לקחו אותה מהאמא איזה טימטום ואם היא מסוכנת למה לתת לה ליראות אותה ומהזה משמורת?

  8. אחד העם

    "לאחר שמשטרת ישראל הפעילה במשך שעות את כלל האמצעים הטכנולוגיים " – למיטב הבנתי, פשוט הפעילו את איכון הפלאפון שלה וזהו. בקיצור, מי שמכבה את הפלאפון, די קשה למצוא איפה הוא

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר