דוחות העירייה שהושלכו במוסררה (צילומים: מתוך הפוסט שפורסם בקבוצת הפייסבוק "ירושלמים וירושלמיות")
דוחות העירייה שהושלכו במוסררה (צילומים: מתוך הפוסט שפורסם בקבוצת הפייסבוק "ירושלמים וירושלמיות")

מחדל: איך ולמה הושלכו חשופים עשרות דוחות עירייה?

ביום שני, ראש השנה, הבחין עובר ארוח בשכונת מוסררה בעשרות דוחות חניה של עיריית ירושלים, שהושלכו חשופים לעיני כל והסגירו גם קנסות לרכבים פרטיים. העירייה ל"כל העיר": "נעשתה טעות בשיקול דעת והנושא טופל וחודד"

פורסם בתאריך: 12.9.18 14:59

עשרות דוחות חניה של עיריית ירושלים הושלכו חשופים במהלך חג ראש השנה בשכונת מוסררה. הדוחות הסגירו מספרי רכבים פרטיים של בעלי קנס תושבי ירושלים. עובר אורח שהבחין בדוחות שהושלכו באחד הרחובות במוסררה צילם את ערימת הקנסות והעלה פוסט לפייסבוק, שגרר תגובות סוערות מצד גולשים רבים. הדוחות, כאמור, חשופים לעיני כל וניתן לקרוא בבהירות כי רובם ניתנו ביום שני, 10.9.18, במהלך ראש השנה לכמה עשרות כלי רכב.



ל"כל העיר" נודע כי מדובר בדוחות שנכתבו על ידי פקח של עיריית ירושלים בגזרת שער שכם, במהלך יום שני האחרון. אולם, כשהבחינו רבים מהנהגים בפקח, הם עזבו את המקום לפני שהדוח הוצמד לשמשת הרכב. במקרים כאלה – הדוחות מובאים לעירייה לגריסה.

יחד עם זאת, בעירייה מבהירים כי דוחות אלו שנמצאו, ולא נגרסו, תקפים ובמקום הקנסות שהושלכו על הקרקע – יישלחו לבעלי הרכבים הודעות תשלום בדואר.

בתשובה לפניית "כל העיר" נמסר מהעירייה כי "במסגרת פעילות אכיפה שגרתית באזור שער שכם, ניתנו דוחות חניה לנהגים שהחנו שלא כחוק. נהגים רבים אשר מבחינים בפקח רושם את הדו"ח, מחליטים לעזוב את המקום לפני שהדוח מוצמד לשמשת הרכב. דוחות אלו מובאים לעירייה לגריסה.

"במקרה המדובר, נעשתה טעות בשיקול דעת והנושא טופל וחודד.

יש לציין, כי כל הדוחות שהונפקו חוקיים ותקפים והודעות לתשלום יישלחו לבעלי הרכבים".

עוד פנה "כל העיר" לעירייה בשאלה – מדוע חולקו בכלל קנסות בראש השנה. בעירייה ציינו בתגובה כי "בשבתות ובמועדים מתנהל הפיקוח העירוני בשכונת עין כרם ובמע"ר המזרחי בלבד".

(צילום מסך: מתוך הפוסט שפורסם בקבוצת הפייסבוק "ירושלמים וירושלמיות")

(צילום מסך: מתוך הפוסט שפורסם בקבוצת הפייסבוק "ירושלמים וירושלמיות")

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ישועות

    מדינת הגנבים המושחתים והנוכלים שגוזלים את האזרחים התמימים ביום חג ראש השנה .יש לבטל מיד את כל הדוחות שנרשמו בראש השנה ולצפות את המגזרים על עוגמת נפש
    וחילול יום ראש השנה

  2. שימעון

    הפקח עובד על פי הגזענות שיש משחק בטדי פתאום לא מחלקים דוחות . רק שיש ראש השנה למוסלמים וכולם מגיעים למסגד אל אקצא להתפלל ושאין מספיק חנייה מנהל האכיפה במזרח העיר חוגג מתוך נקמה לאמונית . בזיון .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר