דוד וגוליית בראש הנקרה (צילום: ליאת לוי הכהן)
דוד וגוליית בראש הנקרה (צילום: ליאת לוי הכהן)

סיורים עם דוד וגוליית ביום ועששיות בלילות: סוכות בראש הנקרה

מלבד הנקרות המרהיבות בעונה זו של השנה, אתם מוזמנים בחול המועד סוכות לסיורים מומחזים עם דוד המלך וגוליית בשעות היום ולסיורי עששיות בלילה

פורסם בתאריך: 20.9.18 11:14

באתר התיירות ראש הנקרה מזמינים אתכם לסיורים מומחזים בין הנקרות: בימי חג הסוכות (24.9-1.10), בכל שעה עגולה (16:00 -11:00) ייצאו סיורים מומחזים עם שחקנים בדמות האושפיזין דוד המלך – אחד מהאושפיזין של החג – שביחד עם גוליית הענק ילוו את הקהל במסע בין הנקרות והגלים ויספרו את סיפורם בצורה חווייתית לאורך המסלול המיוחד. הפעילות ללא תשלום נוסף וכלולה במחיר הכניסה לאתר הכולל גם נסיעה ברכבל, מיצג אור-קולי וכמובן – ביקור בנקרות.

שעות הפעילות ביום: 9:00-18:00, בימי ו' וערבי חג עד השעה 16:00.

מחיר הפעילות ביום – 45 ₪ למבוגר, 36 ₪ ילד (3-18). ב

נוסף לסיורים לאורך היום, ייפתח האתר גם בלילות לסיורי עששיות הכוללים נסיעה ברכבל המואר אל הנקרות הימיות, סיור מודרך לאור עששיות בתחנות מיוחדות ברחבי האתר, מיצג אור-קולי ועוד.

סיורי העששיות 25-26.9 (סיור ראשון מהשעה 20:00) בהרשמה מראש באתר http://www.rosh-hanikra.com מחיר הסיורים הליליים: 50 ₪ למבוגר, 45 ₪ לילד (3-18).


כמה מילים על ראש הנקרה: אתר התיירות ראש הנקרה הוא הנקודה הצפונית ביותר בקו החוף של ישראל, ומהווה גם שמורת טבע. באתר ההיסטורי ישנו מצוק תלול מעל לחוף הים ממנו כנקודת תצפית מרתקת, כל זאת לצד האטרקציה הייחודית – הנקרות המרהיבות. אל הנקרות יורדים ברכבל סגור, קצר ותלול, ממנו ניתן להשקיף על האזור המופלא והיפהפה.

הנקרות נוצרו  עקב סדקים בסלע הגיר המקומי, אליו חלחלו מי הגשמים, המסו והרחיבו אותם עד שיצרו בתוכם מחילות ומערות קטנות הידועות בשם תופעה קארסטית. גלי הים פורצים אל תוך המחילות , כמו גם נקודות של אור וקרני שמש, וכל אלו יחד יותרים מראה מרהיב של כחול ירוק שמשתנה עם עונות השנה ומזג האוויר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר