פארק במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
פארק במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מקדמים פרויקטים לשמירה על הסביבה ברחבי מעלה אדומים

העירייה, בשיתוף עם המתנ"ס והמשרד להגנת הסביבה, מוציאים לדרך מיזם לקידום השמירה על הסביבה

פורסם בתאריך: 21.10.18 10:14

משוגעים על הסביבה? תמיד רציתם להשפיע? עיריית מעלה אדומים, אגף רווחה ושירותים חברתיים, היחידה להתנדבות וקהילה, מתנ"ס מעלה אדומים והמשרד להגנת הסביבה, מזמינים אתכם התושבים לתת הצעות במסגרת קול קורא רשותי לפרויקטים בנושאי פעילויות בקהילה לקידום השמירה על הסביבה.



בעירייה מציינים השבוע כי הפרויקטים שיגיעו לביצוע ימומנו על ידי העירייה והמשרד להגנת הסביבה. "קול קורא זה הינו ראשון מסוגו", מוסיפים גורמים בעיריית מעלה אדומים, "במסגרתו העירייה פונה באופן יזום לקהילה המקומית, לקבלת הצעות לביצוע פרויקטים, כחלק ממדיניות של הטמעת עקרונות הקיימות בקהילה. מטרת המיזם הסביבתי היא לאפשר לקהילות שונות בעיר הכרה מעמיקה עם הסביבה הפיזית והאנושית חברתית, לפתח אכפתיות כלפי הסביבה והחברה, להעצים את תחושת השייכות למקום ולתרום להתנהגות אחראית כלפי הסביבה".

פארק במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

פארק במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

יש לציין כי היקף התקציב שתעמיד העירייה בשיתוף המשרד להגנת הסביבה במסגרת המיזם עומד על 80,000 שקלים, אשר יחולקו לארבע הפרויקטים המובילים, כאשר כל פרויקט שייבחר יזכה למענק בסך 20,000 שקלים.

"תנאי הסף להצעות הן שהיוזמה תהיה לקידום השמירה על הסביבה", אומרים גורמים בעירייה ומוסיפים: "זו צריכה להיות יוזמה חדשה, שלא נתמכה בעבר. לאחר שהקבוצה הגישה את הטפסים ע"פ כל תנאי הסף, היוזמות ידונו בוועדת היגוי הכוללת נציגות מהעירייה, המשרד להגנת הסביבה ואיגוד ערים לאיכות הסביבה יהודה. הפרויקטים יקבלו ניקוד על מספר אלמנטים, בהם התרשמות מפעילות הקבוצה עד עתה בהתחשב בפרמטרים של משך זמן פעילות הקבוצה; התרשמות מפרויקטים קודמים והערכת יכולת הביצוע של הקבוצה; רמת מעורבות הקהילה בהתחשב במדדים של היקף קהל היעד לפרויקט; עירוב מגזרים ועוד. הפרויקט משלב תכנית חינוכית לשמירה על איכות הסביבה והעלאת המודעות לנושאי סביבה , דירוג התכנית על בסיס תכנים ואפקטיביות. הבקשות תדורגנה בהתאם לניקוד שקיבלו (מהגבוה לנמוך). ארבעת הבקשות שתקבלנה את הניקוד הגבוה ביותר יהיו זכאיות לקבלת הסיוע".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר