צילום מסך של אתר האינטרנט של עיריית מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
צילום מסך של אתר האינטרנט של עיריית מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

חדש בעיריית מעלה אדומים: שירותי וטרינרייה מקוונים

בעלי חיות המחמד יוכלו לקבל שירותים מקוונים דרך אתר האינטרנט של העירייה ואף לקבוע תור לווטרינר בלי לעמוד בתור

פורסם בתאריך: 28.11.18 19:20

בשנים האחרונות מקדמת עיריית מעלה אדומים מהפכה דיגיטלית עם שימוש הולך וגובר בטכנולוגיה מתקדמת ובשירותים עירוניים אינטרנטיים/מקוונים, כל זאת בכדי לשפר את השירות לתושבים ובכדי למנוע בזבוז זמן יקר של עמידה בתורים מיותרים.



העירייה, בנוסף, מנהלת רשת תקשורת פתוחה עם התושבים במגוון מדיות חברתיות כגון פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, קבוצות וואטסאפ ועוד.

כעת, בשירות דיגיטלי חדש, יוכלו בעלי חיות המחמד תושבי העיר לקבל מידע על הכלב שברשותם, על תאריך החיסון הבא, לקבל שובר לתשלום ולבצע תשלום דרך אתר האינטרנט העירוני המחודש. בעירייה מציינים כי בעתיד הקרוב מאוד ניתן יהיה גם להזמין תור לווטרינר העירוני באופן מקוון ולחסוך את העמידה בתור.

"העירייה עברה שינוי דיגיטלי משמעותי כחלק מחיזוק הקשר עם התושב ושיפור תפיסת השירות", נמסר מעיריית מעלה אדומים. "לצד תקשורת כתובה, זמינה העירייה עבור התושב גם באפיקים הדיגיטליים. במסגרת המשאבים שהשקיעה העירייה, שודרג לאחרונה בין היתר אתר עירוני חדש מקוון ומונגש, עם מיטב הטכנולוגיה, שמשדרג את השירות לתושבים. האתר מנגיש לתושבי העיר, את כל השירותים והמידע הדרושים, ומשמש כערוץ תקשורת פתוח בין התושבים לנציגי העירייה. באמצעות האתר החדש, שמותאם גם למכשירים הניידים המתקדמים, ניתן לבצע מגוון פעולות כגון רישום אינטרנטי מקוון לגנים ולבתי ספר, להדפיס אישורים ולמלא טפסים, לשלם תשלומים שונים ועוד – כל זאת בלחיצת כפתור וללא צורך להגיע למשרדי העירייה. האתר הונגש לבעלי צרכים מיוחדים, וזאת כחלק ממהפכת הנגישות שמקדמת העירייה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר