אליפות משחקי המתמטיקה במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
אליפות משחקי המתמטיקה במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: ביה"ס תל"י אלמוג עלה לגמר אליפות המתמטיקה

לאחר שסיימו במקום הראשון במעלה אדומים, התבשרו תלמידי בית הספר היסודי כי העפילו לגמר הארצי בתחרות שיזם משרד החינוך

פורסם בתאריך: 9.3.19 20:49

אליפות משחקי המתמטיקה של משרד החינוך מגיעה לישורת האחרונה שלה, ולמעלה אדומים יש ייצוג בגמר הארצי. בית הספר תל"י אלמוג, שסיים את התחרות העירונית במקום הראשון, העפיל לגמר הארצי.

מנהלת בית הספר ציפי יעקב: "המקום הראשון בתחרות העירונית יצר גאווה יחידה עבור כל קהילת בית הספר".

אליפות משחקי המתמטיקה של משרד החינוך, מתקיימת במטרה לקרב את התלמידים אל תחומי המתמטיקה והמדעים באופן מהנה ומאתגר. האליפות מבוססת על סדרת משחקים שמזכים בנקודות ״כוכבים״ ופרסי התקדמות. המשחקים מניחים יסודות להבנה עמוקה של החומר המתמטי שנלמד בבית הספר, ומאפשרים לילדים לגלות בעצמם חוקים מתמטיים באמצעות משחקים.



בחודש פברואר התקיימה האליפות ברמת הרשויות המקומיות. האליפות העירונית נמשכה כשלושה שבועות, שבה השתתפו למעלה מ-1,300 בית ספר מכל רחבי הארץ. אל המקם הראשון ברמה העירונית הגיעה, כאמור, בית הספר תל"י אלמוג. התוצאה שהשיג בית הספר דירגה אותו במקום הרביעי במחוז ירושלים כולו.

בעירייה מעלה אדומים מספרים כי "לאחר 3 שבועות של חגיגה מתמטית במיטבה, רוח תחרות, בשילוב ערכים של עבודת צוות, חברות, שיתופי פעולה מגוונים, התמדה ונחישות הסתיימה תחרות המתמטיקה. לאחר שקלול הנקודות של כל בתי הספר, התבשרה העירייה כי ביה"ס תל"י אלמוג, שסיים במקום הראשון במעלה אדומים וה-98 מבין כל בתי הספר שהשתתפו, הצליח לעלות לגמר הארצי של אליפות בתי הספר היסודיים. זוהי תעודת כבוד לבית הספר וגאווה גדולה למערכת החינוך במעלה אדומים, שממשיכה להראות מצוינת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר