ילדים קופצים לבריכה (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

הבילוי הפך לסיוט: נעצר חשוד בביצוע עבירת מין בילד בן 11 בבריכה בצפון העיר

תושב העיר, בן 27, חשוד כי ביצע עבירת מין בילד בן 11, בעת שהייה בתוך בריכה בצפון ירושלים. המקרה התרחש לפני שבועיים - אתמול בלילה, שני, הוא נעצר

פורסם בתאריך: 2.4.19 15:30

סיוט בבריכה בשכונה בצפון ירושלים: ילד בן 11, שהגיע לפני שבועיים לבריכה כדי לבלות, נפל קורבן לפי החשד לאדם שביצע בו עבירת מין. לפי חשד המשטרה צעיר כבן 27, התקרב לילד בעת ששהה בתוך המים ואז ביצע בו עבירת מין.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

אתמול, שני בלילה, עצרו חוקרי משטרת ירושלים את הצעיר בחשד לביצוע עבירת מין בקטין מתחת לגיל 14.  "בעקבות תלונה שהגיעה לפני כשבועיים למשטרה, נפתחה חקירה מאומצת שהביאה אמש למעצרו של חשוד כבן 27 תושב ירושלים", כך מציינים במשטרת ירושלים, "שביצע על פי החשד עבירת מין בקטין מתחת לגיל 14, עת שהיו בבריכה בירושלים. פעולות חקירה מגוונות הביאו לאיתור זהותו של החשוד".



מעצרו של החשוד הוארך לפני זמן קצר עד למחר, רביעי, 3.4.19. במשטרה עוד ציינו כי "המשטרה פועלת בנחישות, מקצועיות וביסודיות אל מול מעשים מגונים בקטינים המבוצעים במרחב הציבורי, שלא אחת עלולים לגרום סבל ופגיעה נפשית ופיזית בקטינים, וזאת למען שמירה על שלומם וביטחונם של הילדים ושמירה על מרחב ציבורי בטוח ומוגן".


אילוסטרציה מעצר (צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)


בית משפט השלום בירושלים החליט לעכב את פרסום שמו של החשוד, עד לדיון בערר, ככל שיוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים.


בתוך כך, במקרה אחר שהתרחש בירושלים, כפי שפורסם ב"כל העיר", עצרה משטרת ירושלים חשוד במעשים מגונים בבת ה-6 באמצע הרחוב בשכונה בדרום מערב העיר – במקרה זה מדובר בעבריין מין שמוכר למשטרה, שהורשע בעבר בעבירות של מעשים מגונים בקטינים במספר לא קטן של אירועים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר