רמי לוי (צילום: טס שפלן)
רמי לוי (צילום: טס שפלן)

פרויקט הנדל"ן החדש של איש העסקים רמי לוי: בית מלון בירושלים

רמי לוי, בעלי רשת המרכולים שיווק השקמה, יקים מלון "לואו קוסט" חדש בטיילת ארמון הנציב בשותפות עם איש העסקים אבי מורדוך. היקף ההשקעה - 150 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 14.4.19 16:51

איש העסקים רמי לוי יקים בית מלון חדש בטיילת ארמון הנציב בירושלים – עלות ההשקעה בבניית בית המלון החדש – 150 מיליון שקלים. לוי, מבעלי רשת המרכולים שיווק השקמה, יבנה את בית המלון יחד עם איש העסקים הירושלמי אבי מורדוך, מבעלי מתחם התחנה הראשונה בירושלים.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

המלון יכלול כ-180 חדרים ודירות מגורים. לוי ומורדוך רכשו לפני למעלה משנתיים את המגרש מרשות מקרקעי ישראל (רמ"י) תמורת 11 מיליון שקלים. בשנתיים האחרונות קידמו לוי ומורדוך את ההיתרים הנדרשים על מנת לבנות את פרויקט בית המלון.  מדובר יהיה במלון ברמה של 4 כוכבים.



אחרי החגים, בחודש הבא, תונח אבן פינה למלון. עבודות ההקמה של המלון יחלו בעוד כחודשיים – הבנייה צפויה להסתיים בעוד כשלוש שנים. המלון יהיה "לואו קוסט" – הוא מתוכנן, כאמור, להיות ברמת אירוח של 4 כוכבים ויציע חדרים במחירים סבירים, יחסית למחירי הלינה בירושלים.


טיילת ארמון הנציב (צילום: אורן בן-חקון)

טיילת ארמון הנציב (צילום: אורן בן-חקון)


יש לציין כי לוי, לצד הפעילות הקמעונאית וקידום רשת המרכולים, שותף במיזמי נדל"ן נוספים, בין השאר יחד עם מורדוך גם בפרויקט "דרך חברון" בירושלים שכולל הקמה של כ-500 דירות.

לוי מחזיק גם ברשת הסלולר "רמי לוי תקשורת" ולפני כשנה רכש לוי חלק ממניות של רשת בתי הקפה קופיקס. לוי שימש עד לקדנציה האחרונה כחבר מועצת עיריית ירושלים מטעם סיעת ירושלים תצליח. ב-2015 הדליק לוי משואה בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר