אמארה סטודמאייר (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת הליגה)
אמארה סטודמאייר (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת הליגה)

דעה | פיינל פור? בהפועל יותר מוטרדים מהשטויות של סטודמאייר

האוהדים עצבניים, ההנהלה מודאגת וגם חוששת - מה גרם לאמארה סטודמאייר לדבר על יורוליג דווקא עכשיו? | טור דעה

פורסם בתאריך: 5.6.19 16:42

הרבה דברים לא מסתדרים לי בפרשת אמארה. לא ברור לי איך שחקן שפיתח נפש יהודי, שינה את שמו ליהושפט והפך עולמות כדי לסדר לעצמו אזרחות ישראלית, שתקנה לו אפשרות לשחק יותר בליגה המקומית, ואפילו הצהיר על כוונה להשתתף בנבחרת ישראל ("בטוח שאצליח לארגן משהו בעניין"), משדר לכולם "תחזיקו אותי" באינסטוש, לא חושש לדבר בראיונות על העדפה ברורה ליורוליג או לאן.בי.איי, ומתחבא כשבתקשורת מדברים ברצינות על מעבר אפשרי לצהובים מתל אביב.

יורוליג? לרבים מאוהדי הפועל ירושלים חזרה השבוע הבחילה מ"פרשת הפיצה" מעונת 1998/9. למה שהאזרח מספר 1, שרק לפני שבועיים קיבל מאוהדי הצהבת קריאות דוחות דוגמת "אמארה מת", יעדיף לוותר על התנאים המעולים שהוא מקבל מהאדומים (התחשבות בלימודיו התורניים וביטול אימונים בשבתות) כדי להוכיח את עצמו מחדש אצל התל-אביבים? הרי לכולם ברור שממרומי גיל 36 יהושפט יבלה בעיקר על הספסל במקום לקבל דקות בליגה הבכירה באירופה. ככה מתאים לו לסיים קריירה?



ובכלל, למה לעצבן את האוהדים רגע לפני הקרב על התואר? לאמארה לא אכפת כנראה מאף אחד, ובדומה ליתר שחקני האן.בי.איי. הוא מתנהל כמו טינאייג'ר שפולט את כל התחושות ברשת. קחו לדוגמה את הפוסט שהעלה ביום ראשון, קטע וידאו מ"פני צלקת" של טוני מונטנה, בו הוא נשמע אומר "You don't have the guts to be what you wanna be. You need people like me". לכו תבינו למי המשורר ניסה להעביר מסר.

בזמן שהאוהדים מאבדים את בריאותם הנפשית, גיא הראל נח על זרי דפנה. תעירו אותו אחרי הפיינל פור. כוכב אחר בקבוצה אחרת היה משוגר ממזמן ליציע לדבר עם האוהדים הזועמים או מקבל קנס כבד בוועדת משמעת. אבל אמארה הוא הבן המועדף, שאיתו אסור לבוא חשבון. למה אף אחד בהנהלה לא מסוגל לשבת עם האזרח מספר 1 ולהביא למצב רגיעה, להפסקת אש, להודנה עד תום המאבק על האליפות? הרי ברור לכולם שאם אמארה יגיע למשחקים עצבני כל הקבוצה תושפע מכך.


אלון סין משה (צילום: פרטי)

אלון סין משה (צילום: פרטי)


יש גם בשורות טובות, תודה לאל, והן העלייה של מכבי ראשון לציון על חשבון חולון לפיינל פור. לפני שנתיים, במשחק האחרון של הפועל ירושלים מול הכתומים בחצי גמר הפיינל פור, בקדנציה הראשונה של אמארה בבירה, קיבלנו משחק קצבי ומצוין שהסתיים עם סקור גבוה ובתוצאה הנהדרת, 76:93, בדרך לתואר אליפות. בפברואר האחרון משחק הגמר היה חד-צדדי כשידה של הפועל הייתה על העליונה. ראשון לציון של השנה חלשה יותר מעונות קודמות, סובלת מטלטלות והיא משוכה שבהחלט אפשר לעבור. רק רצון עז לנקמה על ההפסד בגמר הגביע עלול לגרום לסנסציה כתומה.

ועוד בשורה משמחת, הפעם מאזור תל אביב, שם האוהדים מאיימים לא להופיע למשחקים בשבוע הבא. "חלאס להאמין למכבסות המילים של המנהלת – אנחנו יודעים ש'בכפוף להסכמות עם ארגון השחקנים' אומר 'יש פיינל פור בשנה הבאה'. אנחנו לא נגיע לפיינל פור וקוראים לכל האוהדים להחרים אותו. הנהלת הקבוצה יודעת שאנחנו מצפים ממנה לא לרכוש כרטיסים כדי להבטיח את טובת המועדון בשנים הבאות. כן, גם אם ה'אליפות' על הכף. כן, גם אם ירושלים בצד השני", נכתב בסוף השבוע בקבוצת הפייסבוק "The GATE – MTA". נחזק את ידי הצהובים בשעתם הקשה ונאחל להם לא להישבר ובוודאי שלא להגיע ליד אליהו בשבוע הקרוב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שי

    אמארה לא יהיה במכבי כי מכבי לא רוצים אותו, תפסיקו כבר עם השטויות והקונספרציות שמתאימות רק לכם אוהדי י-ם בשביל לתרץ את הכישלונות שלכם לאורך כול השנים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר