יוסי בניון (צילום: אורן בן-חקון)
יוסי בניון (צילום: אורן בן-חקון)

דעה | בית"ר בונה את קבוצה בצורה מקצועית ושיטתית

בניגוד לשנה שעברה, ראשי בית"ר ירושלים לא ממהרים להחתים מכל הבא ליד. בינתיים, זה נראה מצוין ועם עוד בלם ומגן שמאלי אליפות היא לא מילה גסה | טור דעה

פורסם בתאריך: 3.7.19 17:27

בית"ר ירושלים בונה קבוצה! זו המסקנה החד משמעית שלי מאירועי הקיץ עד כאן. כל מי שפקפק במהלכים של הטריו המקצועי – רוני לוי, אלי אוחנה ויוסי בניון, קיבל בשבועות האחרונים תשובות מוחצות. הרכש, בינתיים, בתוספת פרדי פלומיין וגדי קינדה שהצטרפו בשנה שעברה, מתגבש לכדי קבוצה שתרוץ חזק מאוד בצמרת ואם בלם ומגן שמאלי איכותיים תוכל אף להילחם על האליפות.

בקיץ הזה בית"ר ירושלים נבנית בצורה שיטית ועל פי הצרכים המקצועיים. בניגוד לשנה שעברה, שבה מיהר בעל הבית משה חוגג לרכוש מכל הבא ליד, הרי שהשנה בבית"ר לוקחים את הזמן ובונים את הקבוצה בשקט ובלי לחץ.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

חוגג, כך נדמה לי, הפנים את לקחי השנה שעברה. יש לו מחלקה מקצועית משובחת שאחראית על הרכש, והוא נותן לה את הקרדיט. אין כבר שליפות מהמותן, וכשבעל הבית מאציל סמכויות – אני צופה לבית"ר אחלה שנה.

בית"ר, כידוע, פתחה כבר את האימונים אך בקבוצה עדיין לא ממהרים לסגור את הסגל. כפי שכבר ציינתי, לצהובים חסרים בלם ומגן שמאלי, אך הטריו המוביל לא ממהר ומחפש את השחקנים המתאימים ביותר. כך בדיוק צריך לעבוד.



בינתיים, ההתנהלות של קשר בית"ר בעונה שעברה מאור בוזגלו כלל לא מובנת לי. נכון, האבא יעקב הצליח השבוע לחתום על חוזה עם הפועל תל אביב, אך אם להסתמך על הפרסומים השונים אודות החוזה החדש – הרי שמאור חתם על חוזה נמוך יותר מאשר זה שהציע לו משה חוגג. ואני תוהה – למה?

התשובה, כפי שאני מצליח להבין אותה (ותודה שזה קשה להבין את יעקב בוזגלו), היא שבמשפחה רצו וחיפשו להחזיר את מאור לתקן של כוכב, לתקן של השחקן שעל פיו יישק דבר, זה שמוביל את הקבוצה שבה הוא משחק.

בוזגלו כבר הוכיח שהוא יכול להיות השחקן הזה, אבל אני לא בטוח שהפועל תל אביב היא המקום הנכון בשבילו. אמנם לאדומים יש אוהדים מסורים, אבל הם גם גמרו קריירה ללא מעט שחקנים. גם המצב הכלכלי הלא מזהיר של הקבוצה מעלה סימני שאלה. בכל מקרה – שיהיה בהצלחה.


רמי מנדל

רמי מנדל


בשבוע האחרון ניסיתי לראות את התופעה שקוראים לה כדורגל חופים – האמת, לא התחברתי ולא נהניתי. אולי זה בגלל שבילדותי הענף הזה לא היה פופולרי ואולי כי זה פשוט לא מושך.

השבוע גם ניסיתי את מזלי עם אליפות העולם בכדורגל נשים. וגם כאן לא בדיוק הצלחתי להתחבר. ולמרות שבאופן אישי לא התחברתי – אין לי ספק שכדורגל הנשים על סף קפיצת מדרגה נוספת. ההתעניינות בכדורגל הנשים ברחבי העולם היא אדירה ואני בטוח שבקרוב מאוד כדורגל הנשים יהפוך לחלק בלתי נפרד מעולם הכדורגל.

בינתיים, אצל הפועל כדורסל העניינים נעים על מי מנוחות. אמנם האדומים האריכו חוזים לטיישון תומאס ולג'ייקובן בראון, אבל הקבוצה די דוממת בנושא הרכש. אולי כדאי להתעורר?

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר