קווין רובין, דשה אברמנקו (צילומים: פרטי)
קווין רובין, דשה אברמנקו (צילומים: פרטי)

המדור של דשה: השחקן קווין רובין שובר את האינסטגרם

רובין, בן 24, שמשחק בסדרות בטלוויזיה, מטפח דף אינסטגרם עם 96 אלף עוקבים עם עשרות אלפי לייקים לכל פרסום ולא תאמינו מה הוא הכי אוהב בירושלים

פורסם בתאריך: 30.11.17 11:08

קווין רובין, שחקן מוכשר, שהחליט ליצור תוכן ברשתות החברתיות כדי להעביר את הזמן בין תפקיד לתפקיד בטלוויזיה. כיום מטפח רובין, בן ה-24, דף אינסטגרם עם 96 אלף עוקבים, כל פוסט שלו מקבל עשרות אלפי לייקים. "משחק תמיד עניין אותי וליצור תמיד היה הכיף שלי", מספר רובין, "בבית הספר היה לי קשה בלימודים ואז כשהתחלתי ללמוד את התחום היה לי כיף והבנתי שאני נמצא במקום הנכון". עד כה כיכב רובין בסדרות "שוברי גלים", "שותפים", בסרט הישראלי "ירח בבית 12" ולאחרונה גם פרסומת לפיאט. "כיכבתי בכמה תוכניות בטלוויזיה, אבל חשוב לזכור שלא תמיד מתקבלים ולא כל ראשון וחמישי יש סדרה חדשה", הוא מתאר. "היה לי קשה לחכות ולהמתין עד שיבואו תפקידים בכל פעם ואז החלטתי ליצור תוכן שאני גם משחק בו וגם מביים אותו. ככה אני לא צריך לחכות ופשוט יוצר את הדמות שאני רוצה לשחק". לדעתו, הדרך הכי טובה היא לשלב בין התחומים השונים. "כמובן שאני רוצה לשחק בכמה שיותר סדרות", הוא מבהיר, "אבל בין העבודות אין דבר יותר כיף מלהמשיך וליצור".

 



קווין רובין (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)

לכוכב רשת קל יותר להשתלב בתחום המשחק ולקבל תפקידים?

"הרשת היא כמובן קרש קפיצה מצוין, אבל זה לא מבטיח לך סדרות או קבלה לתפקידים. בכל סרטון שאני יוצר אני גם מתאמן על המשחק שלי. אני חושב שכדי לשחק בטלוויזיה צריך לדעת לשחק ולא מספיק לשחק באופן חובבני כמו בסרטונים. בגלל זה אני לא מסתמך רק על הרשת והלכתי גם ללמוד משחק בבית הספר "טכניקה".

איך אתה חושב על רעיונות לסרטונים?

"הרעיון נולד כמו תינוק קטן. כל דבר שקורה לך בחיים זה בעצם סרטון, השאלה היא איך אתה מציג אותו וכאן מגיעים לידי ביטוי הבימוי ורמת המשחק. אבל לרוב אני יושב בחדר, מכבה את האור ואחרי כמה דקות יש לי כמה רעיונות".

כמה זמן מהיום שלך אתה מקדיש לאינסטגרם?

"את האמת שאני מחובר המון לאינסטגרם כדי לעקוב אחרי הכל. אני צופה בכל הסרטונים שיש ברשת בשביל להיות תמיד מעודכן. אז אני לא יודע כמה שעות בדיוק, אבל הרבה".

איך נראה סדר היום שלך כשאתה לא עורך סרטון או מעלה סטורי?

"אני מתחיל את הבוקר שלי לרוב באימון בחדר הכושר או הולך לים לנקות את הראש ולרוב יש לי טקסטים ללמוד – אם זה לאודישן או משהו אחר. בזמן הפנוי אני אוהב לשבת עם חברים או ללכת לסרטים, אני חולה על קולנוע".

 



 

כשאתה יוצר סרטונים נועזים במרחבים ציבוריים כמו "אתגר החד קרן" זה לא מפדח אותך?

" בושה אין לי כל כך, קשה להביך אותי בציבור או לגרום לי להרגיש לא נעים. אני לוקח את זה בקלילות וכמובן שאני לא פוגע באף אחד כשאני מצלם. חשוב לציין שלפני הסרטון אני לא אומר למי שסובב אותי שאני עומד לצלם, כל הקטע זה לתעד תגובות אמיתיות".

מזהים אותך ברחוב? איך אתה מגיב לזה?

"כן, מזהים אותי ברחוב המון בני נוער. בהתחלה זה היה מוזר, לא ציפיתי לזה אבל לאט לאט התרגלתי ואני תמיד מצטלם ונותן את תשומת הלב הדרושה ❤".

איך המשפחה שלך מגיבה לפרסום? ומה אמא שלך חושבת על זה שאתה מפרסם סרטונים בכיכובה?

"המשפחה שלי מאוד שמחה על הדרך שלי ודוחפת אותי קדימה והם מאוד מרוצים ממני. ולגבי זה שאמא שלי הכוכבת – זה ברור!  אמא שלי היא הכל בשבילי, ורואים את הקשר שיש בינינו גם בסרטונים. כמובן שאין יוצאים מן הכלל, גם אבא שלי והאחים שלי מככבים, אבל אמא שלי כרגע הכוכבת הראשית של המשפחה. חוץ מזה שגם אחותי הקטנה קים יוצרת תוכן ויש לה כבר 23 אלף עוקבים באינסטגרם. הכל נשאר במשפחה".

 



 

השאלה שכל הבנות מצפות לה – איך זה שעדיין אין לך חברה?

"אני אוהב לתת את כל כולי בקשר וכרגע אני לא מסוגל כי אני מנסה להגשים את החלום שלי וזה דורש ממני המון. אני מאמין שהאחת תגיע בזמן המתאים ביותר".

יש לך טיפים ליוצרים מתחילים?

"העריכה היא חלק גדול מאוד מהסרטון. יש כמה סוגים של עריכה, לדוגמא, יש עריכה קומית שאמורה להגדיל את הפאנץ'. הדבר שלדעתי הכי יכול לעזור זה לראות כמה שיותר סרטונים ברשת ולהבין את סגנון העריכה".

 

 

 

זכית בכוכב הרשת של השנה לשנת 2017, ציפית שתגיע למעמד כזה בזמן כזה קצר?

"אם היית אומרת לי לפני שנה כשעוד לא הייתי עושה סרטונים שאני אזכה לא הייתי מאמין בחיים. זה כבוד גדול ולא ציפיתי לזה אבל אני מבטיח שאני לא אפסיק להצחיק אתכם ולעלות לכם חיוך על הפנים כל הזמן".

איך אתה רואה את העתיד שלך?

"אני מקווה שאני אהיה שחקן מצליח מאוד ושואף לשחק בכמה שיותר מקומות, ומי יודע אולי גם בחו"ל".

 

קווין רובין (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


המדור של דשה: יוצרת הסרטונים ליאל אלי מכוונת גבוה

דשה אברמנקו: אושיית האינסטגרם נוי מיארה מספרת על הפריצה לחשבון שלה

אביב ראובן: כוכב רשת שמסתיר סוד על הכתף


 

השאלון:

מה אף אחד לא יודע עליך?

"אני חולה על פיצה ברמות מוגזמות".

מי הבן אדם הכי מצחיק שאתה עוקב אחריו?

"לוגן פול".

איזו שאלה עוקבים שואלים אותך הכי הרבה?

"שואלים אותי הכי הרבה למה השם משפחה שלי ושל האחים שלי שונה. התשובה היא שההורים שלי התגרשו, אמא שלי התחתנה שוב פעם ובגלל זה השם משפחה של אחותי הקטנה קים ואחי הקטן ריי הוא בן שמעון והשם משפחה שלי ושל אחי הגדול שון הוא רובין, שואלים אותי את זה יותר מ-1,000 אנשים ביום".

הפייסבוק והאינסטגרם נסגרים אתה…

"חד משמעית פותח יוטיוב".

מה אתה הכי אוהב בירושלים?

"את העיתון שכרגע מראיין אותי!".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר