אורי אלון, רמי מנדל (צילום: ניר קידר)
אורי אלון, רמי מנדל (צילום: ניר קידר)

רמי מנדל על הפועל: איבדו כיוון

הפועל אבודה, וגם הבעלים, שמדבר על אליפות, לא בדיוק מסייע

פורסם בתאריך: 8.3.18 10:45

את הבושות שעשתה הפועל השבוע אין אלא לקטלג כאחד מרגעי השפל של המועדון מאז ומעולם. אין שום תירוץ להפסד בצורה כזו משפילה, תוך מפגן חולשה מחריד וחוסר אונים, שכוללים איבודי כדור הזויים, סל עצמי וזריקת עונשין שפוגעת בקרש. רחמים על הקהל באולם והצופים בבית, שנאלצו לראות את האלופה מתבזה ככה מול האחרונה בטבלה.

הלוואי והעונה הזו היתה מגיעה כבר לסיומה והסיוט הזה היה נגמר. סיפור ההפסד החל לדעתי בראיון שהעניק אורי אלון לאתר "וואלה! ספורט", בו העביר מסר חד משמעי לשחקניו שלאחר שהביא את קטש הוא מצפה לשינוי של 180 מעלות ולריצה לאליפות שלישית. רבים מבין אלה שקראו את הדברים, התקשו להבין איך מצפה הבוס מהקבוצה הבינונית שישנה כרגע לזכות בתואר? קודם צריך לצאת מהמשבר ואז לדבר על העתיד. וצריך גם להיות ריאליים – בסגל הנוכחי אין שום שחקן שיכול לסחוב את הקבוצה לאליפות.

אורי אלון (צילום: ניר קידר)

אורי אלון (צילום: ניר קידר)

בסופו של דבר ההצהרות הוסיפו לחץ לא בריא כי השחקנים עצמם יודעים שהם לא מסוגלים להרבה יותר, במיוחד לאור הפציעות הרבות. נכון לעכשיו, אין שום סיבה לפתח ציפיות על סיום מוצלח של העונה. עודד קטש לא יוכל לעשות יש מאין.

מה שקורה עם קטמון העונה הוא עילה לבדיקה מעמיקה בוועד המנהל של הקבוצה. הגוף שנבחר על ידי בעלי המניות מוכרח לתת דין וחשבון על השגיאות הגדולות שעשה הצוות המקצועי בחלון העברות בינואר – שגיאות שבגינן קטמון, כנראה, לא תעלה ליגה השנה ותחמיץ את ההזדמנות הכי קרובה וריאלית שהיתה לה. את דעתו של בני סיוון כולנו יודעים, הגיע הזמן שיבינו כולם שקבוצה צריכה בעל בית אחד ולא שלל חברי ועד.

יש לי הרגשה שבית"ר תפתיע את כולם ותסיים את העונה הסדירה כשהיא במקום הראשון. ואז, עם יתרון הביתיות בפלייאוף העליון, אפשר יהיה אפילו לזכות באליפות – דבר שגם האופטימיים ביותר מבין אוהדי הקבוצה לא חלמו עליו.

הגרלת חצי הגמר לא הפגישה את בית"ר עם הפועל חיפה, מה שסולל לדעתי את הדרך של בית"ר אל משחק הגמר, שיתקיים להזכירכם באצטדיון טדי.

 

 

מי היה מאמין שעם בני בן זקן הצעיר על הקווים, עם שלל הבעיות ביציעים ועם בעל בית שמחולל הרבה סערות בית"ר נאבקת על הדאבל. אולי זה הזמן להבין, שלאלי אוחנה יש חלק גדול בתוצאה הסופית.

[email protected]

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר