רונן שוויג, שחקני בית"ר (צילומים: מגד גוזני, ניר קידר)
רונן שוויג, שחקני בית"ר (צילומים: מגד גוזני, ניר קידר)

הטור של רונן שוויג | קבוצה עם אופי

בית"ר לא מוותרת ושומרת על מרחק סביר במאבק מול באר שבע על האליפות

פורסם בתאריך: 28.4.18 13:26

1 בית"ר. כשהיא עם הגב לקיר בשל הניצחון הגדול של הפועל באר שבע מול מכבי נתניה ביום ראשון, עלתה בית"ר למשחק מול הפועל חיפה בידיעה ברורה שכל תוצאה פרט לניצחון תוביל להכרעת המאבק על האליפות לטובת הקבוצה של אלונה ברקת.

עם הלחץ הזה, שברבים מהמקרים גורם ללא מעט שחקנים לעלות עם משקולות על הרגליים, עלו הצהובים לכר הדשא בסמי עופר והראו הרבה מאוד אופי, כשהפגינו משחק טוב ובעיקר יעיל, שהשבית את הפועל חיפה.

במחצית הזו אפשר היה לראות שאנטואן קונט חוזר לעצמו לאחר הפציעה שהשביתה אותו למשך מספר שבועות. וכשהוא ביכולת טובה, הוא פותח לבית"ר אופציות נוספות בהתקפה, ולראייה הבישול המצוין שלו לחן עזרא, כשבצד ההגנתי הוא משרה הרבה ביטחון על צמד הבלמים.

טל כחילה ממשיך לעשות עבודה נהדרת במרכז ההגנה. הוא נלחם כאריה והציל את בית"ר מספיגה שהציל עם הראש מקו השער. גם שון גולדברג עושה עבודת הגנה מצוינת. הוא אמנם לוקה בפן ההתקפי, אבל כנראה שבני בן זקן מעדיף אותו על מרסל הייסטר מכיוון שהוא משחק בצורה אחראית יותר.

בקישור, נדמה שלקלאודמיר פריירה נגמר האוויר אחרי העונה המצוינת שהוא נתן, והחילוף שלו היה נכון ובזמן. מנגד, את החילוף של עידן ורד ממש לא הבנתי. מאז שחזר מהפציעה הוא הולך ומשתפר עם כל משחק שעובר. הוא בהחלט היה צריך לסיים את המשחק.

שחקן נוסף שנמצא בכושר מסחרר בתקופה האחרונה הוא עזרא, שהחל גם לספק מספרים והוא אחראי על רבים מהשערים האחרונים שהבקיעה בית"ר – בין אם בכיבושים ובין אם בבישולים.

בשורה התחתונה, בית"ר עוד חיה ונושמת ומגיע לה על כך כל הכבוד. חבל מאוד שבמחצית השנייה של המשחק מול הפועל חיפה חלה ירידה דרסטית ביכולת, מה שמוביל לדפיקות לב אצל האוהדים ובעיקר לתחושה שהפי אנד ואליפות לא תהיה השנה.

בכל מקרה, למרות העדיפות של בית"ר במשחק מול הפועל חיפה, השחקנים של ניר קלינגר הוכיחו שהם לא פראיירים, ומי שחשב שגמר הגביע ב-9.5 יהיה טיול, קיבל הוכחה שאסור להקל ראש ביריבה כי הגביע לא מונח בכיס של בית"ר.

2 הפועל סל. הניצחון מול היריבה המושבעת מתל אביב נותן תקווה שלמרות האכזבות הרבות במהלך השנה, העונה הזו עוד יכולה להסתיים עם חיוך מנצח ותואר נוסף בארון. מילה טובה מגיעה לעודד קטש, שמאז שחתם בקבוצה רואים בה את מגמת השיפור. נותר רק לקוות שנמשיך לראות את השיפור הזה עד לסיום מתוק של העונה.

3 קטמון. ואם מישהו עוד פקפק – אז קבוצת האוהדים האדומה היא פשוט לוזרית. קטמון קיבלה השנה אינספור הזדמנויות, אך בכל פעם היא דואגת לבעוט בדלי. לדעתי האדומים סיימו את העונה ויכולים להתכונן לעונה הבאה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר