פארק איילון (צילום: יוסי זמיר)
פארק איילון (צילום: יוסי זמיר)

בית שמש: אימה בפארק איילון – הטריד קטינות ונמלט באמצעות אופניים חשמליים

המשטרה לכדה אמש בפארק איילון צעיר כבן 19, שלפי החשד הטריד מינית קטינות ולאחר מכן נמלט באמצעות אופניים חשמליים; המשטרה קוראת לכל שמי שנפגעה מהחשוד להתלונן

פורסם בתאריך: 3.11.20 15:01

אימה בפארק: תושב העיר כבן 19 חשוד בביצוע מעשה מגונה בקטינות בעת שטיילו בפארק איילון בעיר בית שמש. לאחר חקירה ופעילות סמויה אמש הוא נלכד על ידי המשטרה, והבוקר הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו לבית משפט השלום בירושלים.

תוקף סדרתי? במשטרה פונים לציבור וקוראים לנפגעות ולנפגעים נוספים לפנות אליה, במידה והם חוו הטרדות מיניות בפארק: "למי שחושב/ת שנפגע/ה ממעשיו של החשוד או מדפוס פעולה דומה, להגיע לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה".



בתום חקירה סמויה, שניהלה המשטרה בתקופה האחרונה בעקבות דיווחים מצד תושבים, על אדם שביצע מעשים מגונים בקטינות ששהו בפארק בעיר ונמלט מהמקום באמצעות אופניים חשמליים שהיו ברשותו – אמש, שני, נתפס החשוד על חם, על ידי בלשים לאחר שארבו לו בפארק ומנעו ממנו לבצע את המעשים פעם נוספת בפני קטינות.

במשטרת מחוז ירושלים מציינים הבוקר כי "משטרת ישראל מנהלת במהלך התקופה האחרונה חקירה סמויה בעקבות מספר תלונות שהתקבלו במשטרה על ידי נערות, לפיהן צעיר רכוב על אופניים חשמליים, ביצע בהן מעשים מגונים עת שהלכו בפארק איילון בעיר בית שמש, ונמלט מהמקום. אתמול, בפעילות ממוקדת של בלשי המשטרה שמטרתה לאתר את זהות החשוד ולעצור אותו, הוא נתפס 'על חם' לאחר שעפ"י החשד ניסה לבצע פעם נוספת את העבירות ולהימלט. החשוד נחקר בחשד שביצע עבירות מין בקטינות, והבוקר הוא יובא בפני בית משפט השלום בירושלים, בבקשה להאריך את מעצרו".

המשטרה מדגישה: "קוראת למי שחושב\ת שנפגע\ה ממעשיו של החשוד או מדפוס פעולה דומה, להגיע לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר