התקנת הצופר החדש בבית שמש (צילום: דוברות עיריית בית שמש)
התקנת הצופר החדש בבית שמש (צילום: דוברות עיריית בית שמש)

בית שמש: מפיקים לקחים – פיקוד העורף התקין השבוע צופר חירום חדש בעיר

לאחר התלונות מצד תושבים שלא שמעו את אזעקות החירום ברמת בית שמש א' במהלך מבצע "שומר החומות" - צוותי פיקוד העורף התקינו השבוע צופר ציבורי חדש

פורסם בתאריך: 27.5.21 07:21

בתום מבצע "שומר החומות", אתמול, רביעי, הגיעו צוותי פיקוד העורף מחוז ירושלים לשכונת המשקפיים ברמת בית שמש א' והתקינו צופר ציבורי מעל אחד מהגגות הממוקמים בסמיכות לשכונה החדשה. את פעולת ההתקנה הוביל סרן במיל' איציק זיקרי, סגן מפקד פלוגת התרעה בפיקוד העורף.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ראש העיר ד"ר עליזה בלוך אמרה כי הצורך בהצבת האנטנה החדשה בעיר התעורר בחודש האחרון, "במהלך מבצע 'שומר החומות' התקבלו מספר פניות מתושבים אשר לא שמעו את צופרי החירום בשכונת המשקפיים. העניין הועלה בהערכות מצב ומיד לאחר מכן התרענו על כך בפני פיקוד העורף, שפעל במהירות בנושא. אנחנו פועלים ללא הרף על מנת להקנות לתושבים שלנו את תחושות הביטחון והשקט להם זכאים כל תושבי הארץ. אני שמחה על המהלך ואנו נמשיך לעקוב אחר העניין תוך שיתוף פעולה הדוק עם פיקוד העורף לצורך וידוא תקינות הציוד ברחבי העיר".

אלעד מרום, קצין קשר מחוז ירושלים בפיקוד העורף מסר כי "השבוע הותקן צופר עבור שכונת המשקפיים. השכונה מאופיינת כשכונה בעלת תושבים חרדים אשר המענה העיקרי עבורם זה הצופר המרחבי. לכל אחד שלושה צופרים – ציבורי, ביתי, אישי. פיקוד העורף מספק לכם התרעה והנחיה מצילת חיים בכל מקום בו אתם שוהים. אנו מנצלים הזדמנות זו על מנת להבהיר שוב: הקפידו על ההנחיות, ובכל מקרה של ספק- יש להיכנס למרחב מוגן".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר