חומוס הרובע (צילום: אלישבע אטיאס)
חומוס הרובע (צילום: אלישבע אטיאס)

חומוס הרובע היהודי: שבעה סוגי חומוס שלא טעמתם

התפריט של חומוס הרובע כולל שבעה סוגי חומוס: חומוס טחינה וגרגירים, חומוס קומפלט עם ביצה, חומוס סביח, חומוס שקשוקה, חומוס עם חביתה, חומוס פלאפל, ומנת הדגל המיוחדת המוגשת בימי חמישי בלבד ואליה מגיעים מכל הארץ

פורסם בתאריך: 25.8.19 16:55

מבקרים ברובע היהודי בירושלים? אסור לכם לפספס את חומוס הרובע. מדובר במקום ביתי וחמים הממוקם אל מול נוף עוצר נשימה של הר הזיתים והעיר העתיקה. במקום מוגש מדי יום חומוס טרי אשר נוצר על פי מתכון סודי מיוחד. לנו ברור שאחרי מנה אחת –  כבר לא תרצו לאכול חומוס בשום מקום אחר. כשתגיעו אל חומוס הרובע תמצאו חלל נקי ונעים, אשר מלא בעשרות סועדים שהמשותף לכולם הוא – החומוס. התפריט של המסעדה כולל שבעה סוגי חומוס: חומוס עם טחינה וגרגירים, חומוס קומפלט עם ביצה, חומוס סביח, חומוס שקשוקה, חומוס עם חביתה, חומוס פלאפל, ומנת הדגל המיוחדת המוגשת בימי חמישי בלבד: חומוס טשולנט, אשר לקוחות רבים מגיעים במיוחד עבורה. כל מנות החומוס עשויות מגרגירי חומוס טריים, על פי מתכון שפותח על ידי בעלי המקום יחד עם שפים ומומחים בתחום האוכל.

חומוס הרובע (צילום: אלישבע אטיאס)

חומוס הרובע (צילום: אלישבע אטיאס)

מלבד מנות חומוס מעולות, התפריט כולל את כל התוספות שאתם צריכים בכדי להשלים את הארוחה: צ'יפס טרי וכדורי פלאפל חמים ופריכים. כמו כן, תוכלו ליהנות ממנה מפנקת של פלאפל בפיתה עם החומוס המיוחד של המקום וכוס לימונדה עם מילוי חופשי. מעל חומוס הרובע נמצא "אולם רייספלד", בו מתקיימים אירועים עד למאה אנשים, ומוגש בו הקייטרינג האיכותי של חומוס הרובע עם תפריט אירועים מיוחד ומפנק. בשל המיקום האטרקטיבי ליד העיר העתיקה – האולם מתאים במיוחד לאירועי בר ובת מצווה ואירועים משפחתיים פרטיים. גם במסעדה וגם באולם תקבלו שירות חם ומסור מצוות העובדים של המקום, אשר שם דגש רב על שירות ברמה הגבוהה ביותר ועל ניקיון ויצירת אווירה נעימה וביתית.

חומוס הרובע (צילום: אלישבע אטיאס)

חומוס הרובע (צילום: אלישבע אטיאס)

אז בטיול הבא שלכם לרובע היהודי, אל תשכחו להיכנס אל חומוס הרובע ולטעום חומוס ירושלמי אמיתי וטרי.

לוגו חומוס הרובע

שעות פתיחה:

ימים א-ד בין השעות 10:00-20:00

יום חמישי בין השעות 10:00-22:00

יום שישי מעשה 10:00-14:30

כתובת: משגב לדך, 42, הרובע היהודי, ירושלים

טלפון:  054-7995800

לפייסבוק: חומוס הרובע


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר