(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

טיפולי פוריות בתל אביב? הכירו את ברכה מזור

"אני חובקת כבר למעלה מ-400 תינוקות ויש לי דור שלישי של ילדים", אומרת ברכה מזור, המתמחה ברפואה אלטרנטיבית לטיפולי פוריות בתל אביב ומזהירה את הגברים מפני הקרינה המייננת מהטלפונים הסלולריים המונחים בכיס

פורסם בתאריך: 8.1.20 12:15

טיפולי פוריות בתל אביב תמיד היו בעיות שנתנו עליהן את הדגש, זו הסיבה שמחלקות הפוריות בבתי החולים הן מהמרפאות הרווחיות ביותר. ברכה מזור היא מרפאה אלטרנטיבית העובדת בתחום הפוריות עם חומרים טבעיים בלבד, צמחים, מסאג' של הרחם, חימום ודיקור. בגיל 25 התחילה לעסוק בתחום לאחר שלמדה את סודות תימן שעברו בין הדורות והוסיפה על כל אלה את הרפואה הסינית. "כבר 40 שנה אני בתחום רפואה אלטרנטיבית לבעיות פוריות", מספרת מזור בגאווה, "אני חובקת כבר למעלה מ-400 תינוקות ויש לי דור שלישי של ילדים".

לאורך כל השיחה מדגישה מזור ש"רחם הוא רגש, כלומר במילה רחם מסתתרת המילה רחמים וככה אנחנו צריכים להתייחס אל הרחם, ברוך ובחום". עוד ממשיכה ומספרת מזור כי "מרפאות הפוריות בבתי החולים מלאות בזוגות שהרופאים שולחים להפריות במקום לבדוק עד הסוף את סיבה שמסבירה את חוסר ההצלחה להיכנס להריון. התוצאה היא שלאחר שנים של ניסיונות כושלים בהפריות, האישה מתבגרת ואיתה מתבגרות הביציות ואז מגיעים לתרומת ביציות".

ברכה מזור (צילום: פרטי)

איך את מסבירה את ההצלחה שלך?

"אני פוגשת את שני בני הזוג, לאחר שנערכו לשניהם כל הבדיקות ולאחר שאני עוברת על הכל, כולל בדיקות דם וספירת זרע אני יכולה לאבחן היכן הבעיה. לרוב ,הרופאים לא מספרים לזוג שהבעיה היא בספירת זרע נמוכה, מפני שאין להם טיפול לנושא, ולכן הם גורמים לאישה לעבור טיפולים רבים ומיותרים. בעיה נוספת שנפוצה מאוד אצל נשים שלא מצליחות להיכנס להריון היא הידבקויות הרחם. בעיה זו יכולה לקרות מכל דלקת בין אם זה בשתן, בשיניים, מניתוח קיסרי וכד'. דבר נוסף היא הקרינה המייננת מהטלפונים הסלולריים שלנו. אנחנו בדרך כלל מחזיקים אותם בכיס וזה פוגע באיכות הזרע אצל הגברים".

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

"ברגע שאני עולה על הבעיה, אני מטפלת בשני בני הזוג ונעזרת בצמחי מרפא לחיזוק הזרע, אני מאתרת מוקדים בעייתיים ברחם ועל ידי מסאג' אני ממריצה את מחזור הדם ומכינה אותה להפרייה. בנוסף נשים שיש להן הידבקויות ברחם מקבלות ממני תמיסות והסבר על אמבטיות שמנים שעוזרות לריכוך הרחם, החצוצרות והשחלות. את המטופלים אני פוגשת אחת לשבוע ועוברת איתם על הכל שוב ואם צריך מרחיבים את הטיפול, זה יכול לקחת זמן, לעיתים זה לוקח מספר חודשים אך בסופם יש הריון".

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

גברים עקרים – יש דרך לטפל

"דבר נוסף וחשוב מאוד הוא נושא הגברים", ממשיכה מזורה להסביר, "אני הגעתי לפריצת דרך בטיפול בגברים עקרים. יש טיפול טבעי ומיוחד שמקבלים ממני, בעזרתו הזרע שלהם הופך להיות חי ופעיל. יש לי סיפוק אדיר מהעשייה שלי, היכולת שלי לגרום לזוגות רבים אושר ללא סבל, תרופות וטיפולים מיותרים וחדירות פולשניות, גורמת לי להמשיך במלא המרץ לאורך 40 השנים שאני בתחום. במהלך תקופה זו קיבלתי כמות עצומה של מכתבי תודות ותמונות של תינוקות מזוגות מאושרים שאותם אפשר למצוא באתר ובפייסבוק שלי, בנוסף לכתבות שונות שערכו איתי לאורך השנים".

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מה היית מייעצת לזוגות שמרגישים סקפטיים לגבי הטיפול שלך?

"הייתי אומרת שגוף ונפש הם אחד ואני מטפלת בשניהם. על כך יעידו מאות הילדים שנולדו במהלך עשרות השנים בהן אני עוזרת לזוגות. כמובן שלא כולם מאמינים ברפואה האלטרנטיבית אבל הייתי ממליצה להם לבוא, לשמוע ואחר כך להחליט".

 

פוריות ברכה מזור – רפואה אלטרנטיבית

קליניקות בירושלים ובתל אביב

טלפונים ליצירת קשר: 050-5325859, 02-6724278

פייסבוק: ברכה מזור – טיפולי פוריות לאישה ולגבר

אתר: www.bmazor.co.il

מייל: [email protected]

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר