עורכי דין מיסים בירושלים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין מיסים בירושלים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין מיסים בירושלים

לכל הבעיות הסבוכות והמורכבות מול רשות המיסים, ועבירות הצווארון הלבן - עורכי דין מיסים בירושלים לרשותכם, שידאגו לשקט נפשי מול הרשויות, יהיו לצדכם בכל עסקה גדולה, יחסכו לכם בעיות ויחלצו אתכם מסיכונים וחשיפות משפטיות

פורסם בתאריך: 6.9.20 09:30

תחום המיסוי הוא אחד התחומים המורכבים והיקרים ביותר בחיינו, ולכן בכל עסקה גדולה, בעיה שצצה מול הרשויות או צורך שעולה בחיי היום יום, חשוב להתייעץ עם עורכי דין מיסים בירושלים שילוו אתכם בהליך ויעזרו למצות את זכויותיכם.


משרד עו"ד שאול-רן ושות' | טלפון 03-7773333

משרד עו"ד שאול-רן ושות', עורכי דין מיסים בירושלים (צילום : יח"צ שאול-רן ושות')

משרד עו"ד שאול-רן ושות', עורכי דין מיסים בירושלים (צילום: יח"צ שאול-רן ושות')

משרד עורכי הדין שאול-רן ושות' הוא משרד עלית מוביל בתחום המסים והצווארון הלבן. המשרד מורכב מעורכי דין ויועצים משפטיים, יוצאי פרקליטות, רשות המסים וכן פירמות רואי חשבון בינלאומיות. השותפים המייסדים במשרד – עו״ד אלעד שאול ועו״ד אלעד רן, הם עורכי דין בעלי וותק משפטי רב, יוצאי פרקליטות מחוז תל-אביב, פרקליטות מחוז המרכז, התביעה המשטרתית וכן פירמות רואי חשבון בינלאומיות. שניהם בעלי קריירה משפטית עשירה והצלחות בתיקי דגל שזכו לתהודה תקשורתית. במשרד עורכי דין ויועצים משפטיים יוצאי מחלקות משפטיות ברשות המסים, יחידות מסווגות במשרד ראש הממשלה וכן תובעים מטעם רשויות מוניציפליות.

השירותים השונים שמוצעים ללקוחות המשרד, מתחלקים בין מספר מחלקות משפטיות:

מחלקת המסים – המשרד עוסק בתחומי המס – אזרחי ופלילי כאחד. המשרד מדורג כמשרד עורך דין מיסים מוביל בישראל בתחום המסים, בהתאם למדריכי דירוג בינלאומיים המדרגים משרדי עורכי דין מיסים בישראל. משרדנו מייצג חשודים בחקירות מס הכנסה ומע"מ ונאשמים בהליכים משפטיים בבתי המשפט בגין עבירות מס חמורות כגון: חשבוניות פיקטיביות, העלמת הכנסות, עבירות הלבנת הון, אי הגשת דוחות במועד, מתן חוות דעת בענייני מיסוי, בהליכי "פרה רולינג" מול רשות המסים ובערעורים על שומות מס בפני מס הכנסה ומע"מ.

מחלקת המשפט הפלילי והצווארון לבן – המשרד מדורג כמשרד מוביל בישראל בתחום הצווארון הלבן, בהתאם למדריכי דירוג בינלאומיים לעורכי דין. המחלקה מעניקה ייעוץ משפטי, ייצוג וליווי חשודים ונאשמים בתיקים כלכליים, בין היתר בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, עבירות מסים, הלבנת הון, הגבלים עסקיים, ניירות ערך וכו׳. המשרד מייצג בהליכים משפטיים, החל משלב הייעוץ לפני חקירה, בחקירות סבוכות ומורכבות מול רשות המסים, רשות התחרות (הגבלים עסקיים), רשות ניירות ערך, רשות איסור הלבנת הון, משטרת ישראל וכו׳, בשלב השימוע לפני הגשת כתב אישום וכן ייצוג משפטי בבתי המשפט וליטיגציה משפטית בערכאות המשפטיות השונות לאחר הגשת כתב אישום, בבתי המשפט ברחבי הארץ.

בתחומי פעילות המשרד, משרד שאול-רן ושות' מדורג כמשרד בוטיק ונחשב לאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום המשפט הפלילי, עבירות צווארון לבן, דיני המס האזרחי והפלילי ועבירות כלכליות וזאת, על ידי חברת הדירוג הבינלאומית BDI המדרגת משרדי עורכי דין בישראל. כמו כן, המשרד מדורג כמשרד בעל שירות משפטי מעולה ואיכותי על ידי חברת הדירוג Dun & Bradstreet ונחשב לאחד המשרדים המומלצים ביותר בישראל בתחום המיסוי האזרחי והמיסוי הפלילי. המשרד מועסק על ידי גופים ממשלתיים ומעניק ייצוג משפטי איכותי לעובדי מדינה, בין היתר, שוטרים, רופאים, סוהרים, כבאים, יועצים משפטיים ועובדי משרדי הממשלה.

״פרופיל לקוחות המשרד מגוון, לרוב מדובר בלקוחות נורמטיביים, הנזקקים בפעם הראשונה בחייהם לסיוע משפטי מול רשויות החוק, בין לקוחות המשרד, בעלי חברות, דירקטורים, מנכ"לים, עורכי דין, רופאים, רואי חשבון ואף פוליטיקאים וידוענים", אומר עורך דין אלעד שאול, "משרדנו מקפיד להעסיק עורכי דין שכירים בעלי ניסיון משפטי משמעותי, יוצאי משרד המשפטים ורשויות המדינה השונות, בתחומי העיסוק של המשרד תוך הקפדה על שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר".

עורך דין אלעד רן מוסיף: "משרדנו דוגל במצוינות משפטית ללא פשרות, מתן שירות מעולה ללקוחות המשרד וחתירה להצלחה בכל תיק. עורכי הדין במשרד, בליווי השותפים הבכירים, עוסקים בניתוח אסטרטגי של הסוגיה המשפטית בטרם התחלת העבודה בתיק, בוחנים את כל האספקטים בתיק, בין היתר, סיכונים וחשיפות משפטיות בפניהן ניצב הלקוח, מעבירים ללקוח את מלוא המידע בצורה נהירה ומגבשים, יחד עם הלקוח, אסטרטגיה משפטית תוך חתירה לניצחון משפטי, בכל תיק״.

שותפי המשרד מוסיפים ומציינים, כי ״כיוצאי רשויות המדינה אנו יודעים, כי ניתן לנצח את ״המערכת״ ולייצג נאמנה את קהל לקוחות המשרד ביצירתיות משפטית ותוך שימוש בניסיון המשפטי הרב שצברנו במהלך שנות עבודתנו הרבות כעורכי דין. שמנו לנו למטרה להגן בחירוף נפש על האינטרסים של קהל לקוחותינו וזו לנו גאווה אמיתית ששמו של משרדנו הולך לפניו כמשרד עורכי דין אשר נלחם לחימה משפטית של ממש, בכל תיק".

משרד עו"ד שאול-רן ושות'

כתובת: מגדל ב.ס.ר 4 (קומה 35) רח' מצדה 7, בני ברק

טלפון: 03-7773333

דואר אלקטרוני: [email protected]

לאתר: משרד עו"ד שאול-רן ושות'


עו"ד איתן מרנס | טלפון: 02-5859311

מיסוי מקרקעין ליזמים, קבלנים ופרטיים

"חוק מיסוי המקרקעין חוק לא פשוט וכל מהלך שגוי בו עלול להוביל למפח נפש ולעלויות כספיות גבוהות, ברשות המיסים יש אגף נפרד לנושא של מיסוי מקרקעין, מס שבח ומס רכישה", אומר עו"ד איתן מרנס, "לכן אני ממליץ לפני כל עסקת נדל"ן להתייעץ עם עו"ד מקצועי בתחומו, כשהדגש הוא – לפני חתימה על הסכם ולא לאחריה. כיוון שמפת הנכסים של אדם ונסיבות העסקה, משנות משמעותית את רמות ושיעורי המס ואנשים לא מודעים לכך ומתייעצים עם מתווך במקום עו"ד".

עו"ד איתן מרנס (צילום: פרטי)

עו"ד איתן מרנס (צילום: פרטי)

עו"ד איתן מרנס מעניק ליווי משפטי בתחום עסקאות נדל"ן ופרויקטים הן לאדם הפרטי והן לבעלי קרקעות, יזמים, קבלנים או קבוצות רכישה. את ניסיונו הרב רכש בעת עבודתו במשרדים הגדולים במשק, שם צבר ידע שמשמש יתרון בעת טיפולו בתחום זה. כיום הוא בעל משרד פרטי ומעניק שירות איכותי, מקיף ואישי מאוד לכל תחומי המקרקעין במובן הרחב: מלווה יזמים, עסקות קומבינציה, מחיר למשתכן, קבלנים וחברות. בנוסף, רכש ניסיון רב במתן ייעוץ משפטי בתחום פרויקטים של התחדשות עירונית (הסכמי תמ"א 38 ופינוי-בינוי).

"לאור העובדה שחוק מיסוי מקרקעין כולל סעיפי חוק רבים ומורכבים וכיוון שמקרקעין הוא נכס בסיסי שקיים כמעט לכל אחד כמעט בכל בית אב, נדרשת התמקצעות רבה והבנה לפרטי פרטים של התחום בעת טיפול בלקוח. רוב מקרי תביעות הרשלנות בישראל מוגשים נגד עו"ד שקשורים במיסוי מקרקעין. מדובר בעיקר על מקרים שהם מעבר לדירה ראשונה של אדם, בין אם משפרי דיור, דירות להשקעה או ירושות", מסביר עו"ד מרנס, "לדוגמא באחד המקרים ייצגתי זוג שגר בדירה כשבידי האישה עוד דירת ירושה, ולאמו של הבעל דירות השקעה שחלקן רשומות על שמו. בני הזוג תכננו למכור את הדירה שבבעלותם ואת דירת הירושה ולקנות דירה אחרת וחשוב לציין כי הם פעלו בחוכמה והגיעו אליי לייעוץ עוד טרם מכירה. אני יצרתי עבורם מתווה מסויים של עיסקה. קבענו את סדר מכירות הדירות וקניית הדירה החדשה על מנת למקסם את הפטורים ואת הטבות המס המותרות על פי חוק. בכך שעשינו תכנון מס מראש, נחסך להם במצטבר למעלה מחצי מיליון שקלים לעומת התוכנית המקורית שלהם"

החוק קובע את דרך חישוב מס הרכישה ומס השבח, את ההוצאות המותרות בניכוי, את ההוראות לגבי יום המכירה ושווי המכירה, וכן יום הרכישה ושווי הרכישה, זאת לצד פטורים שונים והקלות ממס, מקדמות ומדרגות מס. למשרד עו"ד מרנס ניסיון מקצועי רב בתחום תוך מתן הליכי מיסוי מקרקעין, חוות דעת מקצועית בכל תחומי מיסוי מקרקעין, לרבות תמ"א 38, פינוי בינוי, עסקאות רכישה וקומבינציה ועסקאות המרה. משרדו מתמחה באופן ייחודי בחשיבה יצירתית ויכולת הבנה בעניינים חשבונאיים מסובכים במטרה להפחית את חבות המס של הלקוחות למינימום האפשרי.

"על מנת להימנע מטעויות שיעלו לכם הרבה מאוד כסף אני ממליץ להתייעץ עם עו"ד מקצוען בתחום, וודאי שלא להסתמך על עצות של גורמים לא מקצועיים. ובנוסף – לספר את כל העובדות לעורך הדין, כיוון שנכס נוסף משנה מאוד את מפת המס. בדירות השקעה או ירושה, אנשים רושמים את הדירה על שם הילד או להיפך, אבל אז אין זכאות לפטור. ולכן לפני כל רכישה או קניית נדל"ן יש ללכת לאיש מקצוע להתייעץ ולהבין היטב מה ואיך עושים".

טלפון: 02-5859311

כתובת: בן הלל 13, ירושלים

מייל: [email protected]

אתר: https://www.maranslaw.co.il

פייסבוק: Adv. Eytan Marans עו"ד איתן מרנס

כרטיס ביקור דיגטלי:  https://www.dibiz.com/eytan-1

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר