קבוצת פל, שירות למוצרי חשמל ביתיים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
קבוצת פל, שירות למוצרי חשמל ביתיים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

קבוצת פל, הקבוצה המובילה בישראל במתן שירות למוצרי חשמל ביתיים

קבוצת פל הינה הקבוצה המובילה בישראל בתחום השירות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה ביתיים. רוצים להפסיק לדאוג לתיקון מוצרים חשמלים? שאלו אותנו על כתב השירות לאחריות ותיקון מוצרים

פורסם בתאריך: 14.2.21 19:09

לכל אחד מאיתנו ישנם מספר מכשירי חשמל ביתיים – מזגן, מכונת כביסה, מקרר, מייבש, מדיח, תנור אפייה וכדומה. על רכישתו של כל אחד ממכשירים אלו, בהם רובנו משתמשים באופן יומיומי, אנו מוציאים את מיטב כספנו, סכומים של מאות ולעיתים אף אלפי שקלים. אך למרבה הצער, גם המכשירים הטובים והשמורים ביותר אינם חסינים מפני תקלות.

משמעותה המיידית של תקלה באחד המכשירים היא פגיעה בשגרת החיים שלנו. במקרים רבים, ילווה התיקון הדרוש גם בהוצאה לא קטנה. על מנת לחזור לשגרה תקינה, אנו זקוקים לטכנאי שיגיע במהירות האפשרית ויעניק את השירות המקצועי ביותר. טיפול נכון בתקלה יכול להבטיח לנו עוד שנים ארוכות וטובות של שימוש במכשיר, אך טיפול לא מוצלח עלול לגרום גם לבעיה קטנה להחמיר ולאלץ אותנו להחליף מכשיר שאותו ניתן היה להציל, במכשיר חדש לחלוטין.

עם השירות של קבוצת פל, אתם יכולים להיות בטוחים שמכשירי החשמל שלכם מקבלים את הטיפול המקצועי והטוב ביותר, ואת המענה המהיר ביותר.

מאות אלפי לקוחות מרוצים לא טועים

חברת פל הוקמה בשנת 1975 על ידי משה פיק ומרדכי לבנת, ושימשה בתחילה כמעבדת תיקונים למכשירי וידאו וטלוויזיה. עם השנים התרחבה החברה, ביצעה רכישות ויצרה שותפויות עסקיות מעניינות, והחלה לספק שירותי אחזקה ותיקון גם למכשירי חשמל נוספים. כיום, קבוצת פל היא הקבוצה המובילה בארץ בתחום השירות למוצרי חשמל ביתיים.

קבוצת פל משמשת כנותנת השירות הבלעדית של יבואני מותגי החשמל המובילים בעולם, כגון: BOSCH, Sauter, AEG, Siemens, Metz ועוד, ומפעילה מערך משומן היטב של מאות טכנאים ונציגי שירות הפרוסים בכל רחבי הארץ. ההתקשרות לחברה נעשית דרך חמישה מוקדי שירות בהם מטופלות באדיבות וביעילות מספר עצום של פניות. מעל 650,000 לקוחות מכל הארץ בוחרים להיעזר בשירותי החברה והצוות הטכני המקצועי והמיומן שלה מבצע מדי חודש יותר מ-50 אלף ביקורי בית.

גיבוי לכל מקרה של תקלה

השירותים המסופקים ללקוחות על ידי קבוצת פל נחלקים לשני סוגים:

  1. ביקור טכנאי במקרה של תקלה – עם כל תקלה באחד ממכשירי החשמל הביתיים, ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות של קבוצת פל ולהזמין טכנאי לביקור בית חד פעמי לצורך התיקון.
  2. התקשרות בכתב שירות לכיסוי הוצאות לא צפויות על תיקונים – קבוצת פל מאפשרת ללקוחותיה להתקשר עמה בכתב שירות לכיסוי תקלות עתידיות. הכינוי הרווח בציבור לשירות מסוג זה הוא "ביטוח למוצרי חשמל" אך ההגדרה המדויקת היא "כתב שירות ואחריות", במסגרתו יכול כל לקוח לקבל שקט נפשי ולחסוך אלפי שקלים בשנה. עבור כל תקלה באחד המכשירים הכלולים בכתב השירות והאחריות, יקבל הלקוח גיבוי ושירות מלא מטעם החברה תמורת מחיר סמלי. השירות מתאים לכל בית בישראל, אך ישרת נאמנה במיוחד את בעלי הדירות שמיועדות לשכירות וכוללות מוצרי חשמל שונים. באמצעות חתימה על כתב שירות ואחריות מול קבוצת פל, יוכל בעל הדירה להבטיח לדייריו מענה מהיר ומקצועי מבלי שיצטרכו כלל לערב אותו בעניין, וייהנה מראש שקט בידיעה שמכשירי החשמל שלו מטופלים בצורה המקצועית ביותר.

 יתרונות קבוצת פל

קבוצת פל מעניקה ללקוחותיה רשימת יתרונות משמעותיים:

  • זמינות – החברה מחזיקה צי גדול של טכנאים מקצועיים ומסורים, המאפשרים לה להגיע לכל תקלה במהירות מקסימלית. עם קבוצת פל לא תצטרכו לחשוש מעיכובים, היעלמויות או אי זמינות של טכנאים כיוון שכל טכנאי מגובה במערך שלם של אנשי מקצוע נוספים. גם מוקדי השירות של החברה מאוישים במאות נציגים הדואגים לספק לכל לקוח את המענה המהיר והקשוב ביותר.
  • שימוש ברכיבים מאושרים ע"י היצרן – כל תיקון שנעשה על ידי קבוצת פל נעשה תוך שימוש ברכיבים המאושרים ע"י היצרן. לעובדה זו ישנה חשיבות רבה כיוון שרק הרכיבים המאושרים של כל יצרן מותאמים במדויק למבנה המכשיר, למתח שבו הוא פועל ולמגוון נתוניו הטכניים והחשמליים. שימוש ברכיב אחר עלול לקצר את חיי המכשיר ולגרום לתקלות נוספות.
  • איכות ואחריות – מאחורי כל תיקון עומד גב חזק של חברה וותיקה, מנוסה ומובילה בתחומה, המתחייבת לטיפול איכותי ומעניקה שלושה חודשי אחריות לכל תיקון.
  • מאגר אדיר של חלפים מקוריים – לקבוצת פל מחסנים עצומים בהם היא מאחסנת מלאי אדיר של חלפים מקוריים, כך שהסבירות שלא יימצא רכיב מתאים לתיקון היא כמעט אפסית. גם לאורך תקופת הקורונה, כאשר עלה קושי בייבוא חלפים ורכיבים אלקטרוניים מחו"ל, הצליחה החברה לספק שירות מלא ללקוחותיה בזכות המלאי הרב הנמצא ברשותה.

אם אחד המכשירים החשמליים בביתכם התקלקל או אם אתם מעוניינים להקדים תרופה למכה ולהיערך לכל מקרה של תקלה עתידית, עם קבוצת פל תזכו לשירות מקצועי, טיפול איכותי ושפע של שקט נפשי.

אתר: https://www.p-l.co.il/

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. גרי גיטמן

    ביזיון אחד גדול רק לקחת כסף .טעות שלי.
    גוף חימום למדיח כלים בא טכנאי ולקח ועכשיו לך חפש את החברים שלך.
    המוקד מעביר הודעות להנהלה ואף אחד לא חוזר אלי.
    כבר שבוע שאני מחכה לטלפון מהם.

  2. ימית

    חברה שצריכה להתבייש בפרסום שלה, יש להם עוד הרבה מה ללמוד על המושג שירות

  3. דוד

    בושה של שירות.
    הטכנאי מזגנים יצר נזילה במקום אחר תוך כדי תיקון בעיה קיימת.
    כעת החברה מתנערת ואומרת שהנזילה החדשה היא תשתיתית ולכן לא תתקן (למרות שיצרה אותה).
    בושה של שירות.
    לא אחדש את השירות

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא להתקרב, שירות מתחת לכל ביקורת. לא מתקנים, מרמים בלי בושה. מחזירים את המוצר עם התקלה ואין עם מי לדבר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר