אסי כהן (צילום: עצמי)
אסי כהן (צילום: עצמי)

אסי כהן – משרד פרסום דיגיטלי "הראל דיגיטל"

זירת הפרסום ברשתות החברתיות ובגוגל לוהטת, ופה נכנס לתמונה אסי כהן, מומחה במדיה דיגיטלית שיקדם את העסק שלכם עד השמים

פורסם בתאריך: 1.1.18 17:42

אם המושגים GOOGLE-ADS, לידים או קידום ממומן בסושיאל פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין זרים לכם, כנראה הגעתם מכוכב אחר, שכן זירת הפרסום הכי חמה כיום מתרחשת ברשתות החברתיות ובגוגל. אסי כהן, הבעלים הנמרץ של חברת הפרסום הראל דיגיטל, מסביר: "העניין הוא ביצירת לידים שמביאים טלפונים, וזה מה שלקוח רוצה היום, הוא רוצה את השורה התחתונה. לקוח שמשלם רוצה תוצאות ומהר, לאף אחד אין סבלנות, וכאן נכנס הפרסום בגוגל וברשתות החברתיות. זה המקום להיות בו כי כולם שם. כמובן שאצל כל לקוח זה משתנה ואישי בהתאם לצרכים שלו".

כהן, בן 35, נשוי ואב לשניים, מתגורר במושב זנוח ליד בית שמש, מרצה ומעביר סדנאות בתחום. בשיחה איתו הוא מעיד על עצמו ש"כל החיים שלי הם סביב מחשב. בגיל 16 תיקנתי מחשבים. אחרי הצבא עבדתי כמנהל רשתות וכשהתחתנתי רציתי להמשיך לעבוד בתחום המחשבים, אך גם קרוב לבית. חיפשתי פתרונות, חקרתי את הנושא ולמדתי יותר ויותר באופן עצמאי, והבנתי שתחום הפרסום בדיגיטל יכול להתאים לי".

לפני כשבע שנים יצא לדרך עצמאית והחליט לפתוח משרד. "כשהתחיל לחלחל נושא הפרסום בדיגיטל והיה עדיין בחיתוליו, קפצתי על המציאה והתחלתי ללמוד באופן עצמאי. חקרתי והכרתי את הדברים מכל הזויות. בניתי אתרים והבנתי שאנשים רוצים אתר כדי לחשוף ולקדם את עצמם ואז המשכתי גם לקידום SEO ולקידום אורגני במנועי חיפוש, בעיקר בגוגל".

אסי כהן (צילום: עצמי)

אסי כהן (צילום: עצמי)

איך זה נראה בהתחלה?
"לא פשוט. בהתחלה, מטבע הדברים עשיתי הכל לבד. עם הזמן שילבתי עובדים נוספים כמו מעצבים, כותבי תוכן, מנהל קמפיינים, גרפיקאי, מומחים לשיווק ברשתות חברתיות ועוד. חוץ מלדאוג שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר הייתי צריך גם לשווק את העסק ולדאוג ללקוחות ולכן זה היה עסק של אדם אחד. השמועה עברה והלקוחות החלו להגיע מפה לאוזן. אני אוהב את מה שאני עושה ואני מחויב להצלחה של הלקוחות שלי".

מי הלקוחות שלך?
"כיוון שאנחנו לא רק משרד פרסום אלא גם בונים חנויות Ecommerce, כלומר חנויות וירטואליות ברשת, קהל הלקוחות שלנו מגוון. אנחנו עובדים עם בעלי מקצוע כמו חשמלאים ואינסטלטורים ועד חנויות צעצועים, מוסכים, אפליקציות וסטארט אפים למיניהם".

איך זה עובד?
"מגיע לקוח שמעוניין להקים אתר, לפתוח חנות וירטואלית או לפרסם בגוגל ובפייסבוק. בשלב ראשון הוא יקבל הסבר מה זה אומר פרסום בדיגיטל, מהם היתרונות והחסרונות ולמה כדאי לו. תוך כדי אנחנו בונים פרופיל אפיון כלומר מה הוא צריך, האם הוא צריך אתר שהוא חנות, אתר שיווקי, באנרים או קידום ממומן. בנוסף מגדירים יחד רשימת מטרות והיקף תקציב ועושים תיאום ציפיות שזה אחד הדברים החשובים כדי שלקוח לא ירגיש מאוכזב או שלא קיבל תמורה לכסף שלו. לבסוף מציגים בפניו סקיצה המורכבת מכמה אפשרויות ובהתאם להסכמתו עולים לאוויר. במהלך הדרך עושים את התיקונים הדרושים. אם מראש סיכמנו שאנחנו מתפעלים את האתר אז זה עובר לידיים שלנו ואם לא, הלקוח מתפעל לבד".

אסי כהן (צילום: עצמי)

אסי כהן (צילום: עצמי)

אתם מקבלים כל לקוח?
"בהחלט. כל לקוח יכול לנצל את הפלטפורמות ברשת לפרסום ולחשיפה. אני דוגל בשיטה שאי אפשר לחייב לקוח להישאר. אני לא מחתים את הלקוח על הסכם והוא לא מחויב לכלום. ההמלצה שלי תמיד היא לקבוע מסגרת זמן של כשלושה חודשים, גם כדי לקצור את הפירות וגם כדי להתחיל לגדול. ככל שהתקציב גדל, הלקוח יקבל יותר לידים ויראה תוצאות טובות יותר, ובהתאם אנחנו צומחים איתו".

מה הייחודיות של הראל דיגיטל?
"המשרד משמש סוכנות מורשית של גוגל, כאשר פעם בשנה אנחנו עוברים מבחני הסמכה במשרדי חברת גוגל. אנחנו יודעים לגרום ללקוחות שלנו לחשיפה מרבית ומיטבית בגוגל ובפלטפורמות אחרות, להעלות להם את כמות הלידים. המומחיות שלנו היא הפילוח המתאים מבחינת קהלי יעד, לדוגמה חברת השמה תפרסם בלינקדאין שזו רשת חברתית שעיקרה העברת קורות חיים וחיפוש עבודה, בעל מקצוע זקוק למקום גבוה בחיפוש בגוגל, ואם מדובר בחנות תכשיטים או במעצבת אופנה אייעץ לה לפרסם באינסטגרם כי הוויזואליות כאן חשובה ביותר. יש לי את הידע והניסיון ואני יכול לומר בוודאות שאין לקוח שלא יוכל לקבל אצלנו מענה".

מהו האני מאמין שלך?
"אני מאמין באנשים, בחיבור בין בני אדם, בכימיה ביניהם. אצלנו הלקוחות הם חלק ממשפחת הראל דיגיטל".

 

אסי כהן, הראל דיגיטל

לאתר הראל דיגיטל

לפייסבוק הראל דיגיטל

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר