צילום: אבי קליין
צילום: אבי קליין

שירן כהן מעצבת שמלות כלה בירושלים

שירן כהן היא הכוכבת העולה של שמלות הכלה. כמעצבת צעירה היא מחוברת לטרנדים החמים ביותר בעולם האופנה ומביאה אותם לעולמות הערב והכלה עם טאץ' המיוחד רק לה. השמלות הנשיות של שירן יחברו כל כלה אל המקום היפה ביותר שלה

פורסם בתאריך: 28.6.18 13:20

אם תשאלו כל כלה לקראת חתונתה מה חשוב לה ביותר – זו תהיה שמלת הכלה. על השמלה הזו היא חולמת מגיל צעיר, להיות נסיכה ליום אחד. אין כלה שלא מקדישה שעות למדידות, עיצובים, התייעצויות, תיאומים בכל מה שקשור לשמלה. "זה היום המיוחד ביותר בחייה ולכן כל כלה רוצה להיראות הכי טרנדית ומיוחדת, חשוב לה להיות המלכה של ערב האירוע. לכן כלות מקדישות זמן רב לשמלה המושלמת עבורה", אומרת שירן כהן, מעצבת שמלות כלה וערב ממבשרת.

שירן, רק בת 30, נשואה טרייה, זוכרת את עצמה מגיל קטן מחוברת מאוד לכל הקשור בעיצוב אופנה. "שירתי בצבא כלוחמת מג"ב ולאחר מכן, מתוך אהבה וחיבור לתחום, נרשמתי ללימודי עיצוב אופנה שארכו כשנתיים וחצי, ותקופה נוספת של שנה וחצי התמחות בשמלות כלה ושמלות ערב".

צילום: אבי קליין

צילום: אבי קליין

לשירן רזומה מרשים בהתייחס לגילה הצעיר. לאחר שסיימה את לימודיה במכללת concept החלה להגשים את ייעודה וחלומה, ויתרה על החדר הקטן בבית ההורים ופתחה סטודיו מרשים לעיצוב שמלות כלה, הממוקם במבשרת ציון. הסטודיו מעוצב בטוב טעם ומשרה אווירה ייחודית ונעימה מהרגע הראשון. בסטודיו מבחר מגוון של דגמים, החל מעיצובים קלאסיים ועד לעיצובים נועזים ומיוחדים שמסבירים למה זכתה בתואר המעצבת הצעירה והמבטיחה של שנת 2017 בתחרות גדולה, כחלק מטקס מלכות היופי שיזמה חוה זיגבויים, שנחשבת כאחת מכוהנות היופי והטיפוח הגדולות.

לאחרונה במקביל לעיצוב השמלות בארץ קיבלה שירן הזמנות לשמלות כלה בחו"ל. " קיבלתי הזמנות לעצב שמלות כלה בצרפת ובקפריסין ובחודש הבא אטוס ללוות כלה שתלבש את השמלה שלי. חשוב לי להיות בשוק הבינלאומי במקביל להתפתחותי בארץ. ".

צילום: אלמוג גבאי

צילום: אלמוג גבאי

היכן טביעת האצבע הייחודית שלך?

במקום שפתחתי ניתן למצוא לא רק את שמלת החלומות אלא גם מעצבת שמלווה לאורך כל התהליך. מדובר ביחס בוטיק, שמתחיל בליווי חם ואינטימי שאני מעניקה לצד צוות התופרות המקצועי. הפגישות הן אישיות לחלוטין בהן ניתנת מירב תשומת הלב לרצון והאישיות של כל אחת ואחת. בפגישה אני מנסה לקרוא את האופי והאישיות של הלקוחה, רואה איך בנוי הגוף שלה ואיזו גזרה תתאים לה, מה הסגנון שהיא רוצה ומה מעניין אותה. אני מאוד משתדלת לשלב את הרצונות של הלקוחה ברעיונות שלי ולתת לה את המקום שלה בבחירת הדגם. מה שמאפיין אותי הוא שאני תמיד מחפשת להיות ייחודית ולא כמו כולם. בחירת הבדים נעשית בקפידה, עם בדים משובחים ויוקרתיים, גזרות מחמיאות והמון מחשבה ותשוקה, מקוריות וסטייל ייחודי.

חשוב לי שהלקוחות ייצאו הכי מרוצות, שתהיה לי החותמת שלי. אני רוצה שגם הכלה וגם האורחים והמשפחה יראו את הכלה ויגידו – וואו! כזה עוד לא ראינו. זה מיוחד. כמובן שאני גם מייעצת מה לעשות עם השיער, איזה תכשיטים לענוד, סוג של איפור וכו' כי חשוב לי שהחבילה תהיה מושלמת ושהכל יתאים לשמלה ויתכתב איתה במלוא מובן המילה".

מהם הטרנדים העכשוויים בשמלות כלה וערב?

"ב-2018 מככבים הדגמים החלקים עם אמירה עוצמתית אך לא מתאמצת, זאת לצד שמלות חלקות שמבליטות את המראה הרומנטי והקלאסי. המראה הזה תמיד היה באופנה אך נראה שזה הדבר החם. הבדים המחורזים קיבלו פחות משמעות העונה ונכנסו הבדים המנצנצים. למרות הניקיון בדגמים אפשר לראות חיתוכים וגזרות שהופכים את הדגמים למיוחדים יותר. הדגמים מתאפיינים בהרבה רומנטיקה וניחוח אירופאי. ניתן לראות במבחר את המוטיב המוביל שהוא שמלות עדינות, רכות וזורמות היוצרות מראה בלתי נשכח, נסיכותי ואלגנטי במיוחד. דגמים שמחמיאים לגוף הנשי תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים. הדגמים מאופיינים בהרבה שיק תוך שילוב הטרנדים הנחשבים בעולם, עם זאת אני מקפידה על שילוב הטאץ' הייחודי שלי. בנוסף יש היום פתיחות לגוונים קצת אחרים ולא רק לבן. החשיבה שלי מחוץ לקופסא מביאה גם את הלקוחות לחשוב קצת אחרת.

בשמלות ערב זה קצת שונה – השחור שולט תמיד, אלגנטי וקלאסי, לצדו נראה הרבה צהוב, ירוק, ורוד וצבע גוף, נוצות ופאייטים להבדיל משמלות הכלה.

צילום: אלמוג גבאי

צילום: אלמוג גבאי

טיפ מנצח לבעל/ת עסק מתחיל?

"הטיפ הכי טוב הוא לקרוא את הסיפור שלי ולהבין שזה לא קל ולא פשוט אבל אם יש חלום להגשים צריך לעבוד קשה ולוקח זמן עד שקוצרים את הפירות. מצד שני חשובה גם התמיכה מהסביבה. אני לא יודעת איפה הייתי לולא תמיכתם של ההורים שלי מתחילת הדרך, והתמיכה היום של בעלי, שהצלחתי לשאוב אותו לעולם הזה. והכי חשוב אסור לוותר".

צילום: אלמוג גבאי

צילום: אלמוג גבאי

במה את גאה?

"בכך שלכל מטרה שהצבתי לעצמי הצלחתי להגיע ולסמן וי".

החצב 18 מבשרת ציון
7737554–050
פייסבוק: Shiran cohen – haute couture
אינסטגרם: @shirancohenbridal

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר