פוליש נרקיס (צילום: אבי קליין)
פוליש נרקיס (צילום: אבי קליין)

יעקב נרקיס, פוליש נרקיס: מומחים לניקיון וליטוש שיש בירושלים

עוברים דירה והבית זקוק לניקיון? השיש או הרצפות כבר לא מבריקים? הדק זקוק לליטוש ושימון? יעקב פוליש נרקיס ישמח להפוך את הבית והמשרד שלכם לנקי ומבריק, בהבטחה לתוצאות האיכותיות ביותר

פורסם בתאריך: 21.2.19 11:50

"הקמתי את חברת הניקיון לדירות חדשות וישנות לפני למעלה מ-30 שנה ואנחנו עדיין מחזיקים ברמה גבוהה של שירות, מקצועיות ואמינות", אומר יעקב נרקיס בעל החברה, "לקראת הפסח בדרך כלל מזמינים אותנו לניקיון הבית, מה שחוסך את הניקיון לקראת החג ומכשיר את הבית לפסח. בנוסף אנחנו מבצעים עבודות ליטוש שיש ומרצפות במכונת יהלום, הברקה קריסטלית וסילר, זאת בשיטות חדישות במכונות הטובות ביותר בשוק. מובטח ללקוחות שיצאו מרוצים מאיכות העבודה ויקבלו תמורה מלאה לכספם".

פוליש נרקיס בעלת מוניטין של למעלה מ-30 שנה בענף, תעשה עבורכם את הניקיון באיכות ואמינות ללא פשרות.

פוליש נרקיס (צילום: אבי קליין)

חג הפסח קרב, וזה הזמן לשריין כבר עכשיו חברה אמינה ומקצועית המתמחה בכל סוגי הנקיונות, הברקות ופוליש.  "אנו מבצעים את כל עבודות הניקיון והפוליש קריסטל, לאחר שיפוץ ולאחר צביעה, וכן בדירות חדשות מקבלן. בנוסף מבצעים עבודות הסרת שטיחים מקיר לקיר, ניקוי דבק מגע מהרצפות ומריחת פוליש. בסיום העבודה מתקבלות מרצפות בוהקות וחדשות. העבודה נעשית תוך מתן דגש לשמירה קפדנית על הרהיטים והבית".

בין לקוחות החברה נמנים גם משרדים רבים, קבלנים, אדריכלים, מעצבי פנים, וכמובן בתים פרטיים מכל רחבי הארץ. "ביצענו עבודות ליטוש לבתי מלון, בהם השיש הוא מוטיב מרכזי בעיצוב, וכיום מבצעים עבודות שימור והברקה לשיש בבתים פרטיים, בבתי מלון ובמשרדים. שביעות רצון הלקוחות היא נר לרגלנו ולכן אין לנו מתחרים בתחום ברמת איכות העבודה. השילוב בין רמת עבודה גבוהה לבין מקצועיות בלתי מתפשרת מייחד אותנו משאר החברות ולכן רוב לקוחותינו הם לקוחות חוזרים שממליצים עלינו ללקוחות חדשים", אומר נרקיס ומוסיף, "אנו נוהגים בכל סוגי העבודות להגיע למקום על מנת לספק הצעת מחיר וייעוץ, ללא התחייבות וללא תשלום".

אז אם אתם מחפשים חברת ניקיון איכותית שיודעת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ולהסיר מכם דאגה, תזכרו את השם פוליש נרקיס.

פוליש נרקיס

050-5-306-306 יעקב

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסף האוסף

    אם אתם בצומת של מעבר דירה יש מצב שאתם יכולים להרוויח כסף באופן מפתיע. ברוב המקרים חלק מתכולת הדירה נשאר מאחור או נזרק לפח. ככל שמדובר על  פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים או עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שהם שווים לא מעט כסף. אם אתם רוצים להעריך באופן עצמאי את תכולת הדירה שלכם, חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף" וקבלו קישור למאמר שיסביר לכם אילו פריטים עשויים להיות בעלי ערך משמעותי. 

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר