הצגת סיפור האהבה של מיכל ובועז שרז בסופר;רקדנים/שחקנים: מרים אנגל וינון שזו; כוריאוגרפיה: מרים אנגל (צילום: אילן חזן)
הצגת סיפור האהבה של מיכל ובועז שרז בסופר;רקדנים/שחקנים: מרים אנגל וינון שזו; כוריאוגרפיה: מרים אנגל (צילום: אילן חזן)

רוקדים אהבה ברחובות ירושלים: מופע מחול חדש יציג סיפורי אהבה מקומיים

איך רוקדים אהבה? מופע חדש מבית היוצר של להקת המחול אנגלה, יציג סיפורי אהבה חוצי מגזרים ששלחו גולשים וגולשות. התוצאה: הפקות מחול, מוזיקה, וידאו ארט ותיאטרון במיקומים מגוונים בעיר

פורסם בתאריך: 16.12.20 13:48

אהבה בירושלים (LoveINg JERUSALEM), מופע חדש מבית היוצר של להקת המחול אנגלה, שכבשה קהלים רבים ויעדים מגוונים ברחבי העולם, צפוי להתחיל בירושלים ב-28 לדצמבר.

את הפרויקט החדש מובילה הכוריאוגרפית, הרקדנית והמנהלת האומנותית של הלהקה, מרים אנגל (37), תושבת בית הכרם. באמתחתה מחזיקה אנגל ברפרטואר מרשים של פרויקטים, הפקות ואירועים אומנותיים.


עדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


באמצעות יצירת ממשק דיגיטלי בפייסבוק ובאינטרנט, אנגל ושותפיה ביקשו מהגולשים ומהגולשות "לכתוב את סיפורי האהבה שלהם בירושלים". לדברי אנגל, "ההיענות היתה מופלאה ללא כל ציניות. אנשים פשוט כתבו מסמך אישי". מבול סיפורי האהבה המרגשים שאנגל קיבלה לא אפיינו אוכלוסיה מסוימת אלא היו, כלשונה, "חוצי מגזרים ועדות". מתוך שטף הפניות היא בחרה 12 סיפורי אהבה נבחרים והפכה אותם להפקות מחול, מוזיקה, תיאטרון ווידאו ארט במיקומים מגוונים ונרחבים ברחבי ירושלים, מסופרמרקט וחנות ממתקים ועד שכונת רוממה וטלביה.


הכוריאוגרפית מרים אנגל, מנהלת אמנותית ויוזמת פרויקט אהבה בירושלים - LoveINg JERUSALEM, מנהלת אמנותית להקת המחול אנגלה (צילום: לירון ויסמן, באדיבות עמותת הכוריאוגרפים)

הכוריאוגרפית מרים אנגל, מנהלת אמנותית ויוזמת פרויקט אהבה בירושלים – LoveINg JERUSALEM, מנהלת אמנותית להקת המחול אנגלה (צילום: לירון ויסמן, באדיבות עמותת הכוריאוגרפים)


"הכוונה המקורית היא לרקוד את הסיפורים במקומות שבהם הם קרו", מספרת אנגל. "הפרויקט החדש שמונה שבעה שחקנים ורקדנים ונתמך על ידי עיריית ירושלים, מגיע על רקע משבר הקורונה שגדע באבחה אחת תעסוקה ופרנסה לאמנים ואמניות רבים. הצורך במציאת פתרונות חדשים גרמו לאנגל "להשתמש במה שיש ולבצע מינוף של המצב".


הצגת סיפור האהבה של רעות שרמר. "מאמי ואני"; צולם בפיצוחי עמדי תלפיות. רקדניות: הילה כהן ומרים אנגל. כוריאוגרפיה: מרים אנגל (צילום: אילן חזן)

הצגת סיפור האהבה של רעות שרמר. "מאמי ואני"; צולם בפיצוחי עמדי תלפיות. רקדניות: הילה כהן ומרים אנגל. כוריאוגרפיה: מרים אנגל (צילום: אילן חזן)


מבחינת אנגל, אחת המטרות של הפרויקט היא יצירת מכנה משותף חוצה מגזרים, מגדרים ואזורים בירושלים. לטענתה, "דרך העיסוק בסיפורי אהבה אמתיים וסיפורם באמצעות אומנות, נוצר חיבור בין אנשים מהסיבה שכולנו חווים אהבה ויכולים להזדהות איתה. מטרה נוספת היא לחגוג אהבה בירושלים באמצעות מחול עכשווי ובמיוחד בתקופה הזאת".

עקב מגבלות הקורונה, שידורי הבכורה של המופע לא יהיו באולמות התרבות ובתיאטראות אלא בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של המיזם בצורה מקוונת, החל מה-28.12 ועד ה-31.12.


 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר