פעילויות 'שבת ירושלמית' בבית הכרם
פעילות 'שבת ירושלמית' בבית הכרם

קורונה בירושלים: גם אירועי שבת ירושלמית בוטלו

נמשכים הביטולים של אירועי הקיץ למשפחות צעירות בירושלים, וזאת לאור הנחיות הקורונה החדשות. החל מהשבוע - אירועי שבת ירושלמית לא יתקיימו

פורסם בתאריך: 18.8.21 19:05

בשבוע שעבר בוטל פסטיבל הקיץ שתוכנן להיערך בגן הפעמון, והשבוע מודיעים ברשות הצעירים של עיריית ירושלים על ביטלום של אירועי שבת ירושלמית. הסיבה – העלייה בתחלואת הקורונה והמגבלות החדשות על קיום אירועים שהוטלו על ידי הממשלה.

ברשות הצעירים של העירייה מצרים על ביטול האירוע. בפוסט ארוך בפייסבוק נכתב, בין השאר, כי "הקורונה מחייבת אותנו לסגור את שלל הארועים שתכננו לכם להמשך הקיץ, ולצערינו הרב, גם את שבת ירושלמית".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


כידוע, כפי שפורסם בעבר ב"כל העיר", אירועי שבת ירושלמית החלו לפני כשנתיים ביוזמה של ראש העיר משה ליאון ובביצוע של רשות הצעירים בעירייה. מדי שבת התקיימו בשכונות השונות פעילויות לכל המשפחה במספר שכונות בעיר. הפעילויות, חשוב לציין, היו שומרות שבת – דבר שהצליח להרגיז לא מעט תושבים אך מנגד גם קיבל את ברכת התושבים הדתיים והחרדים.

בפוסט הביטול שפרסמו, מבקשים ברשות הצעירים לספר גם על מאחורי הקלעים של אירועי שבת ירושלמית, וכך נכתב: "זהו פרויקט שנוצר כניסיון לגשר בין קהילות המשפחות הצעירות בירושלים. הרעיון המקורי היה פעילות שבת שנותנת מענה לכולם – דתיים וחילונים, בפארקים השונים של ירושלים. לכן אנחנו משקיעים מחשבה רבה על מנת לאפשר גיוון, יצירתיות, הנאה, מפגש ומקוריות – ובעיקר – שזה לא ישעמם את הילדים".

לסיכום אירועי הקיץ נמסר מרשות הצעירים: "בסיום של עוד קיץ מוצלח, אנחנו רוצים להודות למפיקים שלנו, לצוות הרכזות, לאמנים, ללוליינים ועוד ועוד, על האכפתיות, על המאמץ, על ההשתדלות וההקשבה.
ולהודות לכם, שאתם, מגיעים, דתיים, חילונים, חרדים ושאר האנשים שמרכיבים את הפסיפס המדהים הזה של הקהל הירושלמי".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר