לינט (מימין), אישתר, שמעון בוסקילה (צילומים: אישתר, גלב סמירנוב, Selma gungor)
לינט (מימין), אישתר, שמעון בוסקילה (צילומים: אישתר, גלב סמירנוב, Selma gungor)

בחגיגה ים תיכונית מטורפת – פותחים את קיץ 2022 בכיכר ספרא

אגף התרבות של העירייה יפתח את הקיץ עם מופע של מוזיקת עולם בכיכר ספרא עם שתי דיוות בינלאומיות – אישתר ולינט ועם היוצר שמעון בוסיקלה. מופע הפתיחה יתקיים ביום חמישי, 7.7

פורסם בתאריך: 5.7.22 08:34

לפי אירוע פתיחת הקיץ בכיכר ספרא נראה שהקיץ הקרוב הולך להיות לוהט במיוחד. אגף התרבות של העירייה החליט לפתוח את הקיץ ביום חמישי, 7.7, עם מופע של מוזיקת עולם בכיכר ספרא עם שתי דיוות בינלאומיות – אישתר ולינט ועם היוצר המופלא שמעון בוסיקלה, והתוצאה – חגיגה מטורפת לחובבי וחוגגי הז'אנר היווני, הבלקני, הערבי, הים תיכוני והלטיני, עם עיבודים תזמורתיים לרביעיית מיתר, בוזוקי, ג'יפסי ועוד.

הזמרת הבינלאומית אישתר אלבינה חוזרת הביתה בהפקת ענק עם המוסיקאי, הזמר ואמן הבוזוקי בני סילמן יחד עם הזמר שוקי שוויקי בשירת הצוענים וגיטרת הפלמנקו, לצד עשרות אמנים, נגנים, זמרים, אנשי במה ופירוטכניקה במופע שכולו חגיגה אחת סוחפת וגדולה, בה המוסיקה היוונית והאתנית יחד עם מוסיקת הפלמנקו והצוענית משתלבים אלה באלה בהרמוניה נפלאה ובעיבודים ייחודיים, כשהבוזוקי והדודוק משלבים כוחות עם צלילי גיטרה, חלילים מהפנטים וכינורות סוחפים ויוצרים מופע שכולו חוויה מרגשת ועוצמתית.


אישתר בהופעה (צילום: אישתר)

אישתר בהופעה (צילום: אישתר)


אישתר, דיווה ישראלית ענקית, שרה מוסיקת עולם בערבית, צרפתית, אנגלית, ספרדית, רוסית ועברית, זכתה להצלחה רבה באירופה ובארצות הברית, קיימה שיתופי פעולה עם אמנים רבים מהשורה הראשונה, זכתה בפרסים, השתתפה בסרטים וחיה בשנים האחרונות בישראל.

החיבור של אישתר עם לינט, הכוכבת הישראלית הכי גדולה בטורקיה, נשמע כמעט מתבקש, והשאלה היא באמת איך לא חשבו על זה קודם?


לינט (צילום: Selma gungor)

לינט (צילום: Selma gungor)


לינט, שהחלה את דרכה המוסיקלית כבר בגיל 5, היא פצצת רייטינג, עם כחצי מיליון עוקבים ברשתות החברתיות ולהיטים שחורכים את המצעדים בטורקיה. את הכניסה הגדולה לישראל עשתה רק לפני כשנה כשהשתתפה בפסטיבל ערבסק בעכו עם תזמורת ירושלים מזרח ומערב, כשמאחוריה רקורד של 15 אלבומים, שבעה מהם בעברית ועוד שמונה בטורקית, ומיד אחר כך כבשה את הבמה באקס פקטור במטרה לייצג את ישראל באירוויזיון.


שמעון בוסקילה (צילום: גלב סמירנוב)

שמעון בוסקילה (צילום: גלב סמירנוב)


החיבור של שתיהן לשמעון בוסיקלה מעלה את המופע לדרגה של "יא מאמא! חובה להשתתף!!". בוסקילה, מהיוצרים, הקולות והמלחינים הכי מקוריים בישראל, שר סולו, בלהקות, בשיתופי פעולה ובדואטים עם אמנים כמו שירי מימון (הרכב השנה 2011), עידן רייכל, קובי אוז, שלמה ארצי, שרית חדד, ליאור נרקיס, מירי מסיקה ומי לא?

 

 

מופע הפתיחה של הקיץ יתקיים ביום חמישי, 7.7, שעה 21:00, בכיכר ספרא. כניסת קהל החל מהשעה 20:00. (60-40 שקלים).

לרכישת כרטיסים היכנסו: https://tickchak.co.il/Summer_Jerusalem.


מחפשים דירת גן בגבעת משואה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר