מימין לשמאל: מספרת פרפר בהרכב מלא (צילום: דף האינסטגרם של פרפר), שושנה גולברמן (צילום: צחי קראוס), משפחת שוורץ (צילום: פרטי), ברק אברמוב בספר המחזור (צילום: דוברות ביתר ירושלים), נתנאל פל מימין, עופר ברקוביץ באמצע ודן טמיר משמאל (צילום: באדיבות התעוררות), ליאור חורב (צילום: ליאור יאדו) וחיים אלדר עם ראש העיר ביום הולדתו (צילום: אור גפן)
מימין לשמאל: מספרת פרפר בהרכב מלא (צילום: דף האינסטגרם של פרפר), שושנה גולברמן (צילום: צחי קראוס), משפחת שוורץ (צילום: פרטי), ברק אברמוב בספר המחזור (צילום: דוברות ביתר ירושלים), נתנאל פל מימין, עופר ברקוביץ באמצע ודן טמיר משמאל (צילום: באדיבות התעוררות), ליאור חורב (צילום: ליאור יאדו) וחיים אלדר עם ראש העיר ביום הולדתו (צילום: אור גפן)

הבעלים החדש של בית"ר ירושלים, האוהדת הכי מבוגרת של הקבוצה הצהובה והמסיבה המדוברת של העיר

ברק אברמוב חושף מה כתבו עליו בספר המחזור, שושנה גולברמן בת ה-90 במחווה מרגשת לכבוד הקבוצה האהובה עליה בית"ר ירושלים, ומי זכה להשתתף במסיבת יום הולדתו של חיים אלדר? 'ירושלמיז'

פורסם בתאריך: 21.8.22 13:41

אז מי הוא ברק אברמוב, הבעלים החדש של בית"ר ירושלים? האמת, מלך. היה כבר כמעט ברור לכולם שהסוף הטרגי של הקבוצה כנראה בלתי נמנע, ונדמה היה שבית"ר תוציא את נשמתה בליגה נחותה, כשבדרך לכל מי שירושלמיז פנה אליו מאגדות הכדורגל לא היה ספק שזה לא מגיע לה ולאוהדים שלה גורל כה אכזר. אבל ממש רגע לפני הסוף, אברמוב קנה את בית"ר ויצא מלך.

שלום ברק, ברכות ויופי טופי לך, וברשותך רק שאלה חביבה אחת או שתיים מירושלמיז, אפשר בבקשה?

"גבר, אני לא מדבר עם עיתונאים, בכל העניינים האלו מטפלים בדוברות המועדון".

די, אל תוותר, אלה שאלות שיעשו לך דווקא את היומית, כמו, למשל, האם זה נכון שאתה אוהד של בית"ר מילדות?

"כן, הראו את זה בספר המחזור שלי בבית הספר ברנר בגבעתיים, בסיום כיתה ח' ".

מה היה כתוב שם?

"את בית"ר ירושלים הוא מאוד אוהב, לכל פעילות תמיד מתייצב, בלימודים הוא משקיע ולתוצאות טובות מגיע".


ברק אברמוב בימי נעוריו בספר המחזור של כיתה ח' בבית הספר ברנר בגבעתיים (צילום: דוברות ביתר ירושלים)

ברק אברמוב בימי נעוריו בספר המחזור של כיתה ח' בבית הספר ברנר בגבעתיים (צילום: דוברות ביתר ירושלים)


אנחנו עדיין בתחילת השבוע, ועדיין בבית"ר ירושלים, פשוט כי כדאי לכם עכשיו לדעת מה שלומו של מוני ברוש, המנכ"ל של הקבוצה.

שלום מוני ברוש, אתה פורש מהתפקיד שלך בקבוצה, אז איך אתה מרגיש עכשיו, הקלה או מועקה?

"ברגע שתצא הודעה מסודרת, תצא הודעה מסודרת ואז אגיב".

אסף נחום, דובר הקבוצה הצהובה, למה הוא פורש?

"כי זה מה שהוחלט בינו לבין ברק".


הכניסה לסיפור הבא משובבת נפש ביופייה. רואים בה תנועה חילונית ירושלמית שיש להתגאות בה. בקיצור, אנחנו כעת נמצאים בערב חגיגי עם חוויה שרק תנועת התעוררות יכולה להעביר אותה באווירה ירושלמית אסלית שכזו. וזה קרה בשבוע שעבר: יו"ר התנועה ויו"ר האופוזיציה בעירייה, עופר ברקוביץ', העביר את שרביט מנכ"ל התנועה מהמנכ"ל היוצא, נתנאל פל למנכ"ל הנכנס, דן טמיר.

שלום דן טמיר, קבל סטיפה של ברכות גם מירושלמיז, ותגיד כמה מילים?

"אני מודה לכולם על התמיכה בי, ואני נרגש להיות המנכ"ל של התנועה הגדולה ביותר במועצת העיר. מה עוד?! עכשיו לעבוד!".


נתנאל פל מימין, עופר ברקוביץ באמצע ודן טמיר משמאל (צילום: באדיבות התעוררות)

נתנאל פל מימין, עופר ברקוביץ באמצע ודן טמיר משמאל (צילום: באדיבות התעוררות)


ירושלמיז בדק בשבילכם איזה חבר מועצה הכי כדאי לכם להיות האחיינים/יות שלו. מצאנו שהכי עדיף להיות האחיינים של אדיר שוורץ, מהתעוררות, וזאת כיוון שלפני מספר ימים הוא ערך סיור כיף כייפי בעיר העתיקה לאחייניו החמודים. הוא לקח אותם לסיבוב ברובע היהודי והנוצרי, למציאות מדומה במנהרות הכותל וכמובן, לביקור בכותל עצמו.

אדיר שוורץ, פספסתי משהו?

"לצערי אחותי האמצעית לא גרה בירושלים, אבל חשוב לי לחבר את האחיינים שלי לעיר הנכונה בכל מקרה".


אדיר שוורץ, נצר (ימין) ואמרי (שמאל) (צילום: פרטי)

אדיר שוורץ, נצר (ימין) ואמרי (שמאל) (צילום: פרטי)


נחשו איזו מסיבת יום הולדת זכתה להכי הרבה רייטינג רמזורים מצד הברנז'ה המקומית וחבורת הסלבס הארצית בשבוע שעבר? טוב, שחררו לחץ, ירושלמיז יגלה לכם: מסיבת יום ההולדת 42 של חיים אלדר, סמנכ״ל החברה העירונית ״אריאל״, שהתקיימה לה ביום שני שעבר, בבר האוכל רוחאן שבמלון בראון בעיר, כשכולם שומרים על הפאסון עם בר היינות הענק של ״יקב ירושלים״, כשהם נהנים ורוקדים בחסותו, והמבין – יבין. ומי במברכים? מצד הירושלמים, אושיות כמו ראש העיר, משה ליאון, מנכ"ל העירייה איציק לארי, חברת המועצה ימית יואלי אלה, השף אבי לוי, מומי דהן, מוטי גמיש, ומצד הברנז'ה הארצית, מאור ומירן בוזגלו, טל חן, אייל גולן, משה פרץ ואשתו ירדן, קובי פרץ, פאר טסי, עדן בן זקן ושוקי ביטון.

מזל טוב מכל הלב לך חיים אלדר היקר, אל תשמור בשושו איך אתה מרגיש עכשיו אחרי המסיבה הנוצצת הזו?

"תודה, תודה. תשמע, כשאתה נותן אהבה, אתה מקבל אותה בחזרה. לא בכדי יום ההולדת שלי בא מיד אחרי תשעה באב, כי איך שמסתיים היום הזה שמזכיר לנו את החורבן בגלל שנאת חינם, אני ממלא אותו באהבת חינם ואז מיד מגיע לו גם ט"ו באב, יום האהבה. כייף גדול, נכון?!".


חיים אלדר וראש העיר ביום הולדת 42 של אלדר (צילום: אור גפן)

חיים אלדר וראש העיר ביום הולדת 42 של אלדר (צילום: אור גפן)


קוראים לה מעריצה שרופה, והיא המעריצה הכי מבוגרת שיש לבית"ר ירושלים להציע. וכן, שושנה גולברמן בת ה-90, דיירת בית הדיור המוגן מגדלי הים התיכון ירושלים, שיחקה אותה בענק בשבוע שעבר כשיצאה במחווה מרגשת לכבוד הקבוצה הצהובה במסגרת אירוע חגיגי של בית האבות, בו קיבלה את כולם כשהיא לבושה במדי בית"ר. "מגיל 20 אני אוהדת את בית"ר. גם ארבעת הילדים שלנו אוהדים והנכדים משחקים במחלקת הנוער, כך שבית"ר מושרשת אצלנו במשפחה ועוברת מדור לדור", סיפרה גולברמן לירושלמיז.


שושנה גולברמן (צילום: צחי קראוס)

שושנה גולברמן (צילום: צחי קראוס)


זוכרים שסיפרנו לפני שבועיים על כך שמעצב השיער, רוני טל, ומספרתו פרפר, העניקו פן חינם לחיילים וחיילות מהבסיסים הסמוכים לגבעת זאב? אז שתדעו לכם שהגיעו עשרות לובשי ולובשות מדים ירוקים ממחנה עופר הקרוב, ובראשם גם המפקדים שלהם בכבודם ובעצמם.

חסל קשקשת ברשת, רוני טל, ובוא ספר מה אמרו לך המפקדים הללו?

"הם הודו לי, ואמרו שיוציאו לי תעודת הוקרה מיוחדת של המחלקה שלהם אם אמשיך ואפנק את החילים והחיילות שלהם, ככה כל כמה חודשים ביום של פן חינם לירוקים, ואני כמובן הסכמתי, שכך יהיה".


מספרת פרפר בהרכב מלא - סמי שקיר, אבי אברהם, רוני טל, נס שווכי וליהי רומינה (צילום: דף האינסטגרם של פרפר)

מספרת פרפר בהרכב מלא – סמי שקיר, אבי אברהם, רוני טל, נס שווכי וליהי רומינה (צילום: דף האינסטגרם של פרפר)


ולפינאלה, זוכרים שירושלמיז הבטיח להתנזר מכל אותם אייטמים שמציפים אותו בהמוניהם ומגיעים משלל פוליטיקאים אינטרסנטים בימי הבחירות? ובכן, הגשר היחיד שלא נשרוף כאן בזמן הבחירות, ושהוא הרבה יותר עסיסי, מעניין ומרתק, הוא הגשר לליבו ולפיו של ליאור חורב, היועץ האסטרטגי הבכיר ביותר שהתחיל בירושלים ויצא ממנה לכבוש את כל הארץ.

שלום ליאור חורב, והכול אול רייט, אולי באמת השד הפוליטי לא כל כך נורא למרות שהוא בא בצרורות ומגיע כבר בפעם החמישית, אז בוא תפסיק להחזיק את הקלפים קרוב לחזה ותן לנו בפופוליטיקה?

"כעת, משהסתיימו הבחירות המקדימות בליכוד ובמפלגת העבודה אפשר להסתכל על המפלגות לקראת הישורת האחרונה. למעשה, זהו אותו הקרב ממש כמו בסיבוב הקודם לפני למעלה משנה. גוש נתניהו מול שאר העולם. למרות שיש הרבה מהמשותף בין הבחירות ב-1 בנובמבר לבין אלה שהיו כאן קודם, הרי שתנאי הפתיחה שונים באופן משמעותי. נתניהו לא מגיע לבחירות הבאות מעמדת ראש הממשלה. מולו ניצב יריב שמכיר היטב את הכלים התעמולתיים ומי שצובר יוקרה בתפקידו כראש הממשלה. לפיד מגיע לבחירות לאחר מבצע צבאי מוצלח בעזה. ציוני ההתאמה שלו לתפקיד עולים וגם הפער בין ״יש עתיד״ לבין ״הליכוד״ הולך ומצטמצם. בעוד שגוש נתניהו נותר הומוגני, הרי שבגוש אותו מתיימר להוביל לפיד מתנהל מרוץ פנימי על ראשות הממשלה הבאה בינו לבין שר הביטחון, גנץ.


ליאור חורב (צילום: ליאור יאדו)

ליאור חורב (צילום: ליאור יאדו)


התוצאות המקדימות בליכוד צריכות לעורר עניין רב בכיכר ספרא. יציאתו של חבר הכנסת צחי הנגבי מרשימת הליכוד יכולה בהחלט להעביר אותו כמועמד בעל סיכויים בבחירות הבאות לעיריית ירושלים. ניר ברקת רושם לעצמו הישג בעצם הישארותו בעשירייה הראשונה בליכוד ובכך שיריבו על משרת שר האוצר, פרופ׳ שמחון, נשאר מחוץ לרשימה לכנסת. יש עוד למעלה מחודשיים עד למועד הבחירות ונוכל עוד לברר בהרחבה מה יעלה בגורל הזיווג הלא מתרומם בין יועז הנדל לאיילת שקד ומה יעלה בגורלם של זהבה גלאון ומרץ".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר