פסטיבל 'שאון חורף' (צילומים: איתמר גינזבורג ויונתן בוגר)
פסטיבל 'שאון חורף' (צילומים: איתמר גינזבורג ויונתן בוגר)

למרות הסערה 'ברברה', הערב, שני: פסטיבל 'שאון חורף' 2023 יוצא לדרך

עשרות אירועים, מאות אמנים ואלפי משתתפים: פסטיבל החורף העירוני חוזר זו השנה ה-12 ויתקיים בארבעה לוקיישנים שונים במרכז העיר. הערב, שני, מוקד הפסטיבל הוא ברחוב הלל, ובשל הסערה הצפויה - המופעים כולם יתקיימו בתוך בתי העסק במרחב. כל הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 6.2.23 08:08

הסערה המתרגשת, אשר מכונה בימים האחרונים בכלי התקשורת 'ברברה' (אולי כדי לשוות למערכת החורפית נופך רציני ובינלאומי), קצת הרסה את התוכנית החגיגית של פסטיבל 'שאון חורף' – אבל אל לכם לדאוג, הפסטיבל יתקיים למרות מזג האוויר עם תוכנית מעט שונה – כאשר האירועים שהיו אמורים להתקיים במרחב הציבורי של רחוב הלל – ייכנסו אל תוך בתי העסק שנמצאים בסמוך.

אז כן, פסטיבל החורף של ירושלים חוזר לחמם את רחובות העיר. כמיטב המסורת, הפסטיבל יתקיים בכל יום שני בחודש פברואר, כל פעם במתחם אחר במרכז העיר ויכלול אירועי תרבות ואמנות שישתלטו על הרחובות ו/או בתי העסק.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 3 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


הפסטיבל, שמתקיים זו השנה ה- 12, יכלול עשרות אירועים מגוונים בהשתתפות מאות אמנים, מוזיקאים ויוצרים, שיהפכו את הרחובות שלנו בבירה לחגיגה ענקית של אמנות, מוזיקה, אוכל טוב ומסיבות לתוך הלילה בכל יום שני בפברואר, בארבעה מוקדים שונים במרכז ירושלים: ברחוב הלל, בחצר פיינגולד, במדרחוב בצלאל-שץ וברחוב שושן. תושבי ירושלים והמבקרים בה מוזמנים לשוטט בסמטאות, ברחובות ובעסקים ולגלותם מזווית חדשה ואחרת.

אירוע הפתיחה, כאמור, תהיה הערב (שני, 6.2), במסגרתו יופיע איתי זבולון במופע סטנד-אפ הופעות מוזיקה של תומר ישעיהו, יעל דקלבאום (כיתת אמן), דימה אקס אר, המשולשים, אלכס משה, ענת מושקובסקי, הלהקה היוונית ינוקיס, יחד עם פרפורמנס, סדנאות ותקלוטים לאורך הרחוב וחנות התקליטים הצד האחר תארח את היוצר עמיר לב לכיתת אומן ושיח על מוזיקה.

האירועים יחלו מהשעה 20:00 בכל יום שני – להלן התאריכים והמיקומים:

• 6.02.23 ברחוב הלל.
• 13.02.23 בחצר פיינגולד.
• 20.02.23 ברחוב בצלאל ש"ץ.
• 27.02.23 ברחוב שושן.

 

 

ראש העיר משה ליאון: "שאון חורף חוזר אלינו בפעם ה-12, וירושלים ממשיכה להוביל כבירת התרבות והמופעים של ישראל. אני מזמין את כלל תושבי העיר לבוא ולהנות מההופעות ומהאירועים הייחודים לעיר, לטייל ולהנות גם בחורף".

אירועי שאון חורף 2023 ורשימת המשתתפים מתעדכנים באתר ובדף הפייסבוק של הפסטיבל.

בעיריית ירושלים מבטיחים שלמרות מזג האוויר הסוער הצפוי בערב הפתיחה, שווה יהיה להגיע וליהנות ממגוון האירועים. כאמור, בשל הסערה יהיו שינויים כאלה ואחרים במיקומים השונים של האירועים – כאשר האירועים שהיו אמורים להתקיים תחת כיפת השמיים ייכנסו אל תוך העסקים אשר לוקחים חלק.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר