מסיבת רחוב במרכז העיר (צילום: יונתן בוגר)
מסיבת רחוב במרכז העיר (צילום: יונתן בוגר)

חפירות במרכז העיר: המסיבה שתרעיד את המדרחוב

למרות השרב הכבד: היום, שישי, 14.7, תתקיים במדרחוב מסיבת רחוב ענקית של FRONT STAGE ועיריית ירושלים. הפרטים המלאים בפנים

פורסם בתאריך: 14.7.23 08:12

מסיבת רחוב במרכז העיר (צילום: יונתן בוגר)חום אימים, אנשים יפים, מוזיקה טובה ואווירה מעולה: קבלו את מסיבת הטראנס שתרעיד היום, שישי (14.7), את ירושלים. טוב, נו, לא את כל ירושלים – רק את מרכז העיר בדגש על מדרחוב בן יהודה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


מדובר על חזרה של מסיבות הרחוב מבית ליין ה-'FRONT STAGE', כשהיום, שישי, יתקיים רייב טראנס של 6 שעות עם מיטב אמני הטראנס בארץ: אסטראל פרוג'קשיין, ליברה, ריטמו ורייסניג דאסט. המיקום, כאמור, במדרחוב בן יהודה, וזה יקרה בין השעות 12:00 ל-18:00.

ליין מסיבות הרחוב החל לפני כ-15 שנים, וזאת מתוך צרכים ובקשות שעלו מהשטח לחגוג וליהנות במרכז עיר הבירה ירושלים. מסיבות הרחוב מביאות אלפי אנשים מירושלים ומחוצה לה ונחשבות למודל לחיקוי גם בקרב עיריות אחרות בארץ.


מסיבת רחוב במרכז העיר (צילום: יונתן בוגר)

מסיבת רחוב במרכז העיר (צילום: יונתן בוגר)


 

 

המסיבה היום תהיה הראשונה מבין שתי מסיבות שישי צהרים שיתקיימו בקיץ, כשהשנייה צפויה להתקיים ב-11 באוגוסט (באותו מיקום ובאותה שעה). המסיבות הללו, אם ללמוד משנים עברו, צפויות למשוך אליהן אלפי בליינים.

מסיבות ה- 'FRONT STAGE' מהוות חלק משרשרת אירועים והפקות ביוזמת העירייה לקראת הקיץ, זאת בנוסף לאירועי הקיץ העשירים והמגוונים שייערכו בכל רחבי העיר.

מעיריית ירושלים נמסר: "פותחים את הקיץ בירושלים. אנו מזמינים את כלל תושבי העיר ואורחים מחוצה לה לבוא ולחגוג בלב המדרחוב הירושלמי במסיבת טראנס קייצית, כמו שרק ירושלמים יודעים לחגוג. מסיבות הרחוב הן חלק ממגוון האירועים והמופעים שמתקיים בעיר בחופש הגדול. הקיץ חוגגים בבירת התרבות של ישראל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר