הופעות בגן העצמאות בשנים עברו (צילום: יוני קלברמן)
הופעה בגן העצמאות (צילום ארכיון: יוני קלברמן)

מיטב האמנים על במה אחת: בשלישי – פסטיבל הזמר המזרחי בגן העצמאות

לרגל האירוע, שייערך בגן העצמאות, יתכנסו על במה אחת מיטב האמנים וזמרי הנשמה הישראלים: עופר לוי, יניב בן משיח, משה דואק ויובל טייב. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 27.8.23 17:02

ביום שלישי, ה-29.08, פסטיבל הזמר המזרחי בירושלים ייצא לדרך בגן העצמאות. לרגל האירוע יתכנסו על במה אחת מיטב האמנים וזמרי הנשמה הישראלים: עופר לוי, יניב בן משיח, משה דואק ויובל טייב, שיופיעו בליווי תזמורות ועשרות נגנים, בערב גדוש ושמח עם מיטב השירים לתקופת הסליחות.

בנוסף למופעי הזמר שיתקיימו בו, ייהנו באי הפסטיבל מיותר מ-100 סוגי בירות כשרות ממבשלות מקומיות ובינלאומיות שיוגשו בשורה ארוכה של ברים, שיצננו אתכם בקיץ הלוהט, באוויר צלול, תחת כיפת השמיים והאוויר של ירושלים.

כמו כן, במהלך הערב יפעלו דוכני אוכל ענקיים של אוכל רחוב עשיר ומגוון שיכללו בין השאר מעורב ירושלמי, שווארמה עגל/פרגית, קבב בקר, קרואסון אסאדו, נקניקיות עגל בלחמנייה, פיש אנד צ‘יפס, שניצלונים וצ׳יפס, ממולאים, אמפנדס, עלי גפן שונים ועוד. תתכוננו לערב ענק שכולו פיוטים מהנשמה לצד ליטרים רבים של בירה קרה ומיוחדת ואוכל רחוב טעים, כל הבשרים בכשרות גבוהה.

 

פתיחת שערים: 18:00 | תחילת המופע: 19:00.

יצוין כי האירוע ייערך האירוע בהפרדה. הכניסה (מגיל 18+) מוגבלת עד 6,900 אנשים בלבד.

רכישת כרטיסים: כוכבית 6565
https://tickchak.co.il/Bih

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הלכה המדינה

    ערב של ערסים חסרי מוח!!! אין מה לעשות בירושלים!!! כל העיר דתיים ,קבצנים,זבל בכל מקום, לא נותנים לך רגע מנוחה עם העמדות תפילין והיצורים שמנהלים את זה. איייייכס ירושלים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר