פסטיבל 'שאון חורף' 2024 ברחוב שושן (צילומים: גיתאי סילבר)
פסטיבל 'שאון חורף' 2024 ברחוב שושן (צילומים: גיתאי סילבר)

הערב – שני: החגיגה התרבותית של החורף מגיעה להלני המלכה

החל מהשעה 20:00 ייצאו לדרך אירועי השבוע השני של פסטיבל 'שאון חורף', ביניהם ערב של אקרובטיקה ומוזיקה ב'בלוק', מופע צלילים מדיטטיבי ב'בית אורי צבי', סדנת כתיבה ב'תמול שלשום' ועוד

פורסם בתאריך: 19.2.24 08:30

בניגוד לציפויות ולמחשבות, החורף הירושלמי הקר והגשום, כפי שצפוי הערב, שני, 19.2, לא משאיר את תושבי העיר – בעיקר הצעירים והצעירות שבהם – בבית. לשם כך נועד בדיוק הפסטיבל המסורתי 'שאון חורף', שיגיע החל מהשעה 20:00 לאזור רחוב הלני במרכז העיר.

הפסטיבל, כידוע, נפתח בשבוע שעבר עם סדרת אירועים מלהיבים ומאות רבות של צעירים וצעירות שחגגו ברחוב שושן, והערב צפויים אירועימגוון אירועי אמנות מפתיעים ויוצאי דופן.

האירועים, כאמור, יתחילו בשעה 20:00 והם יתקיימו במגוון העסקים שמצויים במרחב של רחוב הלני. הנה, קבלו טעימה ממה שצפוי (את רשימת האירועים המלאה תוכלו למצוא באתר הייעודי של הפסטיבל).

– מועדון המעריצי הירושלמי הלא רשמי (Jerusalem's Version) מזמין את כולם ל"וידאו", לערב שכולו כעס, צדק, קארמה ונקמה בהשראת טיילור סוויפט;

– ערב של אקרובטיקה אווירית, מוזיקה חיה ומחול במועדון הטיפוס "הבלוק";

– מופע צלילים מדיטטיבי, פסיכדלי וסוחף שיעביר את המשתתפים מסע צלילי חובק עולם בבית אורי צבי;

– סדנת כתיבה שתנסה לעזור לנסח ולבטא בכתב את הזמן הזה ב"תמול שלשום";

– מגוון אירועים, הרצאות וסדנאות לציבור הרחב – הרשימה המלאה, כאמור, באתר 'שאון חורף'.

 

 

פסטיבל החורף הירושלמי חוגג השנה 13 שנות פעילות, וכמדי שנה הוא צפוי להימשך 4 שבועות – הראשון התקיים ברחוב שושן בשבוע שעבר, הערב צפויה חגיגת אירועים ברחוב הלני ובשבועיים הבאים ניתן יהיה ליהנות מהפסטיבל בחלק התחתון של רחוב הלל ולאחר מכן במדרחוב שץ-בצלאל.

בתוכנית: עשרות אירועים מגוונים בהשתתפות מאות אמנים, מוזיקאים ויוצרים, שהופכים את רחובות מרכז העיר לבמה ענקית של אמנות, מוזיקה ואוכל טוב.

"פסטיבל שאון חורף הוא אחד מאירועי הדגל שמבצרים את מעמדה של ירושלים כבירת התרבות של ישראל", אומרים בכיכר ספרא. "העיר נותנת מקום לתחושות הקהל הרחב מאז תחילת המלחמה, וכך גם נעשה גם במסגרת הפסטיבל. אנו מזמינים את כלל תושבי העיר ואורחים מחוצה לה להגיע להופעות ולאירועים הייחודיים שיתקיימו במסגרת הפסטיבל, וליהנות מהחורף הירושלמי שמחמם את הלב".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר